Täydellinen mies jätti mut
Kaikin puolin hyvä, kunnollinen ja ihana mies päätti jättää mut. Oon ihan rikki. Hän oli sekä ulkonäöltään että luonteeltaan sellainen, jota olin miehestä aina toivonut. Onko mulla enää toivoa? Samanlaista miestä en tuu löytämään, joten täytyykö tyytyä sit vähempään? Sitä en kyllä haluais tehdä. Mitä tehdä?
Kommentit (19)
Eihän se mitenkään ollut täydellinen, kun kerran jätti. Täydellinen mies ei jätä sua.
Teillä ei ollut täydellinen suhde?
Mulle on tärkeämpää täydellinen suhde eptäydellisen ihmisen kanssa kuin epätäydellinen suhde täydellisen ihmisen kanssa.
Onneksi jätti tuon uppoavanlaivan, nimittäin sinut.
Järkipäätös ! Eli todellakin täydellinen mies.
Teet niin kuin muutkin.
Voimaannut muutaman vuoden sinkkuna, sitten lapsikuumeen iskiessä tajut miten hyvä vähän vaatimattomampi mies on. Nelikymppisenä ero ja puolet masseista mukaan, sitten haet Tinderissä mukaan vastaavan miehen viikonloppupanorinkiin.
Ole tyytyväinen, että sait edes vähän aikaa melaa mekkoon siltä.
Oisit ottanu paremmin poskeen nii ei ois jättäny. Voivoi.
-mies
Uutta kehiin. Millionairenatch/Farmers Only
Nyt voit osallistua marttinaan kostokehoprojektiin. Hän on muokannut lukuisia kehoja.
Näin miehenä, kun ajattelen, niin tuskin ykskään kundi ajattelee exäänsä enää. Ketä noi kostokropat kiinnostaa, kun uus muija on jo.
Noinhan siinä käy kun suhde on täydellinen vain yhteen suuntaan
Onneksi se mies pääsi noin rumasta emakosta helvettiin.
Muutaman vuoden päästä mietit että mitä oikein ajattelit, ja olet tyytyväinen että asiat menivät miten menivät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voit osallistua marttinaan kostokehoprojektiin. Hän on muokannut lukuisia kehoja.
Näin miehenä, kun ajattelen, niin tuskin ykskään kundi ajattelee exäänsä enää. Ketä noi kostokropat kiinnostaa, kun uus muija on jo.
Jos ei ole uutta muijaa niin sitten voi kiinnostaakin. Ei olisi maailmanhistorian ensimmäinen kerta kun eksä alkaa ruikuttaa takaisin.
Ei ehkä jaksanut enää pitää kulissia yllä siitä, että hän on täydellinen?
Sinua ei ole otettu joten ei ole voitu jättääkään. Koko asia on vain sairaan mielesi tuotetta, kuvitelmaa, kannattaa hakea apua esim psykiatrilta.
Harmittavaa että sinulle kävi noin. Tsemppiä
Ap. Sinä selviät tuosta. Olet jatkossa viisaampi ja vahvempi.