Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?! Suomessako ei kutsuta naapureita päivällisille??

Vierailija
15.05.2022 |

Olen järkyttynyt kun minua ei tervehditä ja kuljetaan selkä vääränä maahan katsoen nopeasti ohitse. :( Alle kuukausi asuttu Suomessa ja kukaan naapureista ja uusista tutuista ei halunnut tulla päivällisille. Miksi??

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosissaan? Olisi kauheaa, jos naapuri kutsuisi kylään. Aivan järkyttävää.

Olen tosissani ja asia masentaa minua ja miestä. Ulkomailla asuessa ystävystyimme naapureiden kanssa ja edelleen pidämme heidän kanssaan päivittäin yhteyttä.

Suomalaiset on niin umpikujassa feminismin kanssa. Miehet ei yksinkertaisesti halua naisia mihinkään. Ei akan kanssa kehtaa mihinkään lähteä.

Miksi nämä "akoittelijat" eivät siirry suoraan homosteluun? Ei tarttisi olla niiden naisten kanssa missään tekemisissä.

Koska miehiltä se ei käy samoin kuin naisilta lesboilun aloitus. Miehille tuo on vastenmielistä.

Vierailija
62/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa rouva Hyacinth Bucket, Suomalaiset eivät myöskään halua tulla kynttiläillallisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että naapureille ei kelpaa se mítä minulla on.

Vierailija
64/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ovat vain naapureita, eivät ystäviä.

Suomessa normaalit ihmiset käyvät työssä, vievät lapsensa hoitopaikkaan ja hakevat heidät sieltä viiteen mennessä, laittavat perheelle ruoat, hoitavat lapsensa, siivoavat, pesevät pyykkinsä, ohjaavat lasten läksyjen tekemistä, harrastavat jne. Ei ole joutoväen harrastuksiin aikaa.

Vierailija
65/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin just illallisen eli iltapalan. Puuroa marjoilla. Sitäkö olisi pitänyt naapuri kutsua syömään vai kattilallista kanaa ja riisiä mitä on syöty kolmatta päivää? Vettä ruokajuomaksi ja on sokeritonta mehukattiakin jos haluaa makua.

Vierailija
66/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa,se on todella rasittavaa.

Vierailija
67/67 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisi? Kaikilla on omat menonsa ja kiireensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi