Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
761/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja hyväksynyt AP:n alistavan tavan toimia. Hyi S—-t—a

Vierailija
762/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa ja nainen ei, mikä yllätys.

Mikä yllätys tuo nyt on? Puolet naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Haluaisitko sinä seksiä, jos joka tai jokatoinen kerta jäisi piippuun?

Ja miehet usein eivät panosta siihen naisen saamiseen. 

Sitten voi varmaan vaihtaa miestä. Miten tuollaisen miehen kanssa on edes päädytty yhteen? En minä ainakaan edes aloittaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole kivaa.

Se panostaminen usein vähenee ajan myötä, ainakin oma kokemus näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat mieluummin kuin harrastat seksiä? 

Vierailija
764/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle nyt muutama juttu, mitä mä kovasti ihmettelen.

1. Miksi aletaan seurustelemaan henkilön kanssa, jolla on edellisestä suhteesta lapsi ja tiedetään, että ei tykätä niistä lapsista. Ihan niin kun AP on tehnyt. Vastatkoon vaikka hän sitten tähän, koska tietää, että miksi. Mitä järkeä tässä ensinkään on? Tuntuu hiukan tyhmältä hommalta.

2. Jos se miehenne on tuollainen saatanan vonkaaja, miksi elätte sen kanssa? Näin miehenä voin kertoa, että seksiä vongataan, jos sitä on suhteessa lähtökohtaisesti liian vähän. Mikähän tähän olisi ratkaisu?

3. Jos seksi miehesi kanssa on pelkkää 30 sekunnin nylkytystä ja rojut torveen hommaa, miksi jatkat sellaisessa suhteessa, jossa et saa edes orkkujasi? No ehkä sitten itse hinkkaamalla, mutta siihen ei miestä tarvita lainkaan. Tähän ei tarvitse kertoa, että toiset naiset ei vaan saa. Tiedetään.

4. Jos suhde on muutenkin perseestä, niin miksi roikut siinä, etkä heitä puolisoasi ulos tai itse lähde kävelemään. Ja sen eron ottaminen on juuri niin helppoa millaiseksi sen itse tekee.

Yritän tässä vaan ymmärtää, että miksi?

En ole ap mutta ketjua alusta asti seurannut ja koommentoinut.

1. Ap tykkää sekä miehistä että hänen lapsista

"Vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla."

Vaikuttaa tosiaankin siltä, että AP tykkää niistä lapsista.

Vierailija
765/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa ja nainen ei, mikä yllätys.

Mikä yllätys tuo nyt on? Puolet naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Haluaisitko sinä seksiä, jos joka tai jokatoinen kerta jäisi piippuun?

Ja miehet usein eivät panosta siihen naisen saamiseen. 

Sitten voi varmaan vaihtaa miestä. Miten tuollaisen miehen kanssa on edes päädytty yhteen? En minä ainakaan edes aloittaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole kivaa.

Se panostaminen usein vähenee ajan myötä, ainakin oma kokemus näin.

Ja juuri sen takia se mies pitääkin sitten vaihtaa sellaiseen, jota homma kiinnostaa.

Vierailija
766/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen rentouttaa ja lopputulos on just se mitä itse haluaa. Eli voittaa seksin sata nolla.

Vierailija
767/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Miksi aletaan seurustelemaan henkilön kanssa, jolla on edellisestä suhteesta lapsi ja tiedetään, että ei tykätä niistä lapsista. Ihan niin kun AP on tehnyt. Vastatkoon vaikka hän sitten tähän, koska tietää, että miksi. Mitä järkeä tässä ensinkään on? Tuntuu hiukan tyhmältä hommalta.

2. Jos se miehenne on tuollainen saatanan vonkaaja, miksi elätte sen kanssa? Näin miehenä voin kertoa, että seksiä vongataan, jos sitä on suhteessa lähtökohtaisesti liian vähän. Mikähän tähän olisi ratkaisu?

3. Jos seksi miehesi kanssa on pelkkää 30 sekunnin nylkytystä ja rojut torveen hommaa, miksi jatkat sellaisessa suhteessa, jossa et saa edes orkkujasi? No ehkä sitten itse hinkkaamalla, mutta siihen ei miestä tarvita lainkaan. Tähän ei tarvitse kertoa, että toiset naiset ei vaan saa. Tiedetään.

4. Jos suhde on muutenkin perseestä, niin miksi roikut siinä, etkä heitä puolisoasi ulos tai itse lähde kävelemään. Ja sen eron ottaminen on juuri niin helppoa millaiseksi sen itse tekee.

"Vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla."

Sulla ei taida olla lapsia lähipiirissäsi? Lapset älämölisevät, ja ovat hyvin usein jotain vailla, vaikka olisivat miten rakkaita ;)

Vierailija
768/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen rentouttaa ja lopputulos on just se mitä itse haluaa. Eli voittaa seksin sata nolla.

Otamme osaa surkean seksielämäsi johdosta.

Vierailija
769/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi ottaa osaa. Ei sellaista voi surra tai voivotella, mitä ei edes halua ;).

Vierailija
770/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla lapsia lähipiirissäsi? Lapset älämölisevät, ja ovat hyvin usein jotain vailla, vaikka olisivat miten rakkaita ;)

No niin taas. Sama tyyppi jauhaa miten miehet haluaa mökkeillä mielummin kuin seksiä, miten lapset on rasittavia ja miten ei edes halua seksiä. Eiköhän sut ole jo huomattu, spämmisi riittää jo. Kaksi päivää ;) emojea on ihan riittävästi.

Vierailija
771/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi ottaa osaa. Ei sellaista voi surra tai voivotella, mitä ei edes halua ;).

Noin, koska et halua niin ehkä silloin et tiedä mitä hyvä seksi on, eli ole kokenut hyvää seksiä.

Ei sellaista voi surra tai voivotella kun ei tiedä mistä on jäänyt paitsi.

Tieto tuskaa lisää.

Vierailija
772/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuoruudessani tollanen nainen. Näkkileipää ei saanut syödä, koska siitä tippui muruja lattialle. En kuitenkaan ollut niin tyhmä, että olisin tuollasta kuunnellut.

Vierailija
773/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on omakin.

Vierailija
774/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua ollenkaan seksiä, joten meillä sitä ei ole ollut kolmeen vuoteen. Hän hoitelee mieluummin itse itsensä. 

Viisas mies!

Vierailija
775/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap jollain tapaa läheisriippuvainen?

Arvelisin mieluummin, että elintasoriippuvainen.

Vierailija
776/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin sinut vaimooni heti.

Eukkoa ei kiinnosta siivoaminen, eikä minua hänen hiivainen toosansa, joten tämän kommentin kirjoittajan kanssa menisi paljon paremmin!

Vierailija
777/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin, koska et halua niin ehkä silloin et tiedä mitä hyvä seksi on, eli ole kokenut hyvää seksiä.

Ei sellaista voi surra tai voivotella kun ei tiedä mistä on jäänyt paitsi.

Tieto tuskaa lisää.

No ethän sinä tiedä mitä kukin on kokenut ja mitä ei. Oletat että "hyvä seksi" on kaikille se elämän nautinnon korkein täyttymys. Ei ole, ei edes se paras, upein, nautinnollisin versio seksistä. Silti on ihmisiä jotka mieluummin siivoavat. Ja tämä on ihan ok. Eivät he jää mistään paitsi, kun eivät edes halua sitä mitä _sinä_ pidät nautinnon täyttymyksenä.

Vierailija
778/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuoruudessani tollanen nainen. Näkkileipää ei saanut syödä, koska siitä tippui muruja lattialle. En kuitenkaan ollut niin tyhmä, että olisin tuollasta kuunnellut.

No en ole tuollainen. Elän rennosti ja muruja saa tulla. Sittenhän juuri ne murut siivotaan. Kuka nyt valmiiksi siistiä siivoaisi? :)

Vierailija
779/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua ollenkaan seksiä, joten meillä sitä ei ole ollut kolmeen vuoteen. Hän hoitelee mieluummin itse itsensä. 

Viisas mies!

Miksi olette vielä yhdessä?

Vierailija
780/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin eka sivun, koska loput kannanotot on vaan ap:n morkkaamista ja täydellistä ymmärryksen puutetta.

Minä tajuan, mitä ap ajaa takaa.  Minusta mikään ei ole sen luotaantyöntävämpää, kun seksistä vihjaileminen siihen tyyliin, että sitten heti kun... jne.

Ikään kuin pakotetaan toinen siihen omaan muottiin.  

Ei tässä ap:lla selvästikään ole kyse siitä, pitääkö hän miehensä lapsista vai ei tai mistään siivous vastaan seksi  -asetelmasta.

Vaan ihan vaan siitä, että saa omat puitteet omaan järjestykseensä.  Halusta saada olla ihan hiljaa ja itseksensä.  Palautumisesta. 

Seksille ei tehdä lukujärjestyksiä, että sitä sitten silloin ja siihen aikaan.  Sellainen tappaa tehokkaasti kaikki halut.  Kokeehan monet miehetkin paineita siitä, jos nainen olettaa ilman muuta miehen pystyvän siihen aina kun nainen vain haluaa ja vielä osoittaa odottavansa nimenomaan sitä juuri tiettynä hetkenä.  Moni mies menee lukkoon eikä kykene. 

Ei nainenkaan mikään kone ole.  Jos mies siinä henkii ja hinkuu ja muistuttelee koko ajan, se on kuin komentaisi toista ja päättäisi tämän puolesta ja helposti saa aikaan päinvastaisen tuloksen. 

En yhtään ihmettele ap:n reaktiota.  Mulle kävisi juuri samalla tavoin.   Seksiä vonkuva mies on ällöttävä siinä vonkumisessaan.