Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
701/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu hiljeni, kun telkkarista alkoi jääkiekkoa. Miehillä telkkarin urheiluohjelmat on sellaisia, että sen aikana ei seksi kiinnosta vaikka edessä kiehnäisi viime vuoden alaston miss maailma.

Useinko sinä seksiä harrastaessasi räpläät puhelinta? Mistä päättelet, että jääkiekko hiljensi palstan? Ehkä se hiljeni sen seksin vuoksi kun lapset oli laitettu nukkumaan?

Tuota kannattaa muuten kokeilla, jos on huolissaan omasta seksielämästään. Kun mies alkaa katsoa tv:tä, ehdottaa seksiä, terve mies valitsee seksin.

Täällä on niin paljon lapsettomia miehiä ja isojen lasten äitejä, joten vain murto-osalla on pieniä lapsia. Kyllä se oli tuo jääkiekko, joka hiljensi palstan.

Sinähän et sitä tiedä. Ehkäpä oletkin vähemmistössä itse ja sen perusteella sit teet oletuksia?

Meillä ainakin harrstettiin seksiä eilen illalla, jääkiekkoa katsottiin yhdessä sen ja saunan jälkeen, viimeisessä erässä.

Vierailija
702/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa ja nainen ei, mikä yllätys.

Mikä yllätys tuo nyt on? Puolet naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Haluaisitko sinä seksiä, jos joka tai jokatoinen kerta jäisi piippuun?

Ja miehet usein eivät panosta siihen naisen saamiseen. 

Sitten voi varmaan vaihtaa miestä. Miten tuollaisen miehen kanssa on edes päädytty yhteen? En minä ainakaan edes aloittaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole kivaa.

Seksi on pikkujuttu, miehen rahat on tärkeämpi.

Mitkä rahat? Miten naiset pääsevät käsiksi miehensä rahoihin, kun mies pitää pankkitunnukset itsellään kuten kuuluukin?

Yleensä se menee siten, että vähävarainen nainen pokaa varakkaamman miehen.

Sen kanssa alkaa "yhteinen" omaisuuden kerääminen jossa mies tosiallisesti maksaa n. 70-80% kuluista.

Muutama lapsi kehiin niin mies on kusessa, eihän se voi antaa kaikkien elää köyhyydessä ja kurjuudessa.

Tuo on eri keskustelua kuin ap:n aloittama... mutta olisi varmasti parasta, että avioehdot ovat aina olemassa, eikä sitä voisi jättää tekemättä. Ja samoin terveissä erotapauksissa yhteishuoltajuus ja tasan puoliksi jaetut kulut. 

Se on just samaa keskustelua.

Nainen ei halua seksiä miehen kanssa jos lapset on tehtynä tai lapsia ei ole tarkoitus tehdä.

Nainen haluaa vain miehen rahat, parasta olisi jos ukko tajuaisi laittaa rahat naisen käytettäväksi ja pysyisi suosiolla pois tieltä.

Ne parisuhteet on vapaaehtoisia, ei tarvitse sellaiseen änkeytyä vastentahtoisesti. Lapsiakaan ei ole mikään pakko tehdä, sen kun pitää huolen ehkäisystä. Kas noin, kukaan muu kuin verottaja ei ole enää kiinnostunut miehen rahoista.

Samaa mieltä.

Sinulta saa varmasti hyviä vinkkejä kun nainen valittelee perheväkivaltaa  :)

Annatko sinä hyviä vinkkejä niille miehille, joilla on väkivaltainen vaimo?

Minä en besserwisseröi täällä samalla tavalla kuin sinä.

Vastaa kysymykseen: tuleeko neuvoja "ne parisuhteet on vapaaehtoisia"

Tässä on kopsattu yksi miehen kirjoittama viesti tästä langasta. Tätä samaa on jauhetaan täällä jatkuvasti, joten siksi miesten kannattaa muistaa, että parisuhteeseen meno on vapaaehtoista. Tehän tiedätte etukäteen, mitä se on.

"Yleensä se menee siten, että vähävarainen nainen pokaa varakkaamman miehen.

Sen kanssa alkaa "yhteinen" omaisuuden kerääminen jossa mies tosiallisesti maksaa n. 70-80% kuluista.

Muutama lapsi kehiin niin mies on kusessa, eihän se voi antaa kaikkien elää köyhyydessä ja kurjuudessa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys tuo nyt on? Puolet naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Haluaisitko sinä seksiä, jos joka tai jokatoinen kerta jäisi piippuun?

Sitten voi varmaan vaihtaa miestä. Miten tuollaisen miehen kanssa on edes päädytty yhteen? En minä ainakaan edes aloittaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole kivaa.

Mitkä rahat? Miten naiset pääsevät käsiksi miehensä rahoihin, kun mies pitää pankkitunnukset itsellään kuten kuuluukin?

Muutama lapsi kehiin niin mies on kusessa, eihän se voi antaa kaikkien elää köyhyydessä ja kurjuudessa.

Tuo on eri keskustelua kuin ap:n aloittama... mutta olisi varmasti parasta, että avioehdot ovat aina olemassa, eikä sitä voisi jättää tekemättä. Ja samoin terveissä erotapauksissa yhteishuoltajuus ja tasan puoliksi jaetut kulut. 

Nainen ei halua seksiä miehen kanssa jos lapset on tehtynä tai lapsia ei ole tarkoitus tehdä.

Nainen haluaa vain miehen rahat, parasta olisi jos ukko tajuaisi laittaa rahat naisen käytettäväksi ja pysyisi suosiolla pois tieltä.

Ne parisuhteet on vapaaehtoisia, ei tarvitse sellaiseen änkeytyä vastentahtoisesti. Lapsiakaan ei ole mikään pakko tehdä, sen kun pitää huolen ehkäisystä. Kas noin, kukaan muu kuin verottaja ei ole enää kiinnostunut miehen rahoista.

Samaa mieltä.

Tässä on kopsattu yksi miehen kirjoittama viesti tästä langasta. Tätä samaa on jauhetaan täällä jatkuvasti, joten siksi miesten kannattaa muistaa, että parisuhteeseen meno on vapaaehtoista. Tehän tiedätte etukäteen, mitä se on.

Muutama lapsi kehiin niin mies on kusessa, eihän se voi antaa kaikkien elää köyhyydessä ja kurjuudessa."

Vapaaehtoista niin, mutta jos nainen esittää olevansa hyvä vaimo ja äiti, kukapa ei silti haluaisi uskoa löytäneensä sen poikkeuksen?

Vierailija
704/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)

Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;) 

Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D

Ei mun mies vaan läjde poikien kanssa mökille, jos vaihtoehtona on seksiviikonloppu. Toki meillä on seksiä monta kertaa vkossa, niin ei tarvitse pakosti aikatauluttaa seksivkonloppuja, mutta jos sellainen järjestetään, muut miehet saa olla ihan rauhassa mökillä ilman mun miestä.

Miehesi sopii kaveerinsa kanssa reissun, niin hän sitten edeltävänä iltana peruu sen siksi kun sinä sanot että meillä olisi nyt seksiviikonloppu? 

Anna mun nauraa :D :D 

No ei tietenkään. Miksi sopisimme seksiviikonlopun siinä vaiheessa samalle viikonlopulle? Ei mua haittaa hänen ystävämenonsa, todennäköisesti olen sopinut siihen omien ystävien kanssa jotain myös.

Mutta, jos olemme sopineet yhteisen viikonlopun ja miehet kutsuu hänet mökille, hän valitsee mut. Tai, jos on miesten viikonloppu ja hän kysyy, että oliko mulla siihen jotain mielessä ja vastaan että seksiviikonloppu olisi kiva sillon, hän valitsee taas mut.

niinniin, eli miehelläsi menee kaveriviikonloppu seksiviikonlopun yli, ihan kuten kaikilla muillakin ;)

Aina ei vain sovi se  seksi, jos on jotain muuta tekemistä.

En tiedä paljonko pitäisi olla seksiä että siitä kieltäytyisi muiden syiden varjolla...  

Aika moni juttu on vähäarvoisempi kuin seksi. Ainakin jos ne ovat toistuvia asioita, joita tapahtuu edes joitain kertoja vuodessa tai useammin niin aika harvoin ovat niin kauheen tärkeitä. Tai voi johtua siitäkin että seksi on sen verran harvinaista. 

Pointti onkin siinä että jokaisella on tilanteita joissa valitsee nyt sillä kertaa muuta kuin seksin. Vaikka kuinka yrittäisi väittää ettei näin ole ;) Eikä se oma syy ole sen kummempi kuin puolisonkaan.

Tällöin varmaan kannattaa puhua aika paljon, etenkin jos on kontrastia suhteen alkuaikoihin ja asiat muuttuvat. Ja se on toiselle tai kummallekin ongelma. Eihän parisuhteessa voi jättää ihmistä yksin noin suuren asian kanssa. 

Ihan hyvä olisi, että se joka kieltäytyy tavallaan ottaa kopin seksistä ja toinen voi luottaa siihen että halukkuutta ilmaistaan sitten varmasti, vaikkei nyt sitten niin olisikaan intoa. 

Tää olisi hyvä, voisi luottaa siihen että toinen oikeasti tulee vastaan sitten kun on tilanne hyvä. Rauhoittaisi olemista kummasti. Sit se laukeamista kaipaava voi vaikka r unkata pahimmat kiihkot pois, ja toinen palaa asiaan sitten kun haluttaa. Ei näistä  kannata kauhean vaikeaa tehdä. 

Tämäpä juuri. Vaikka kumppani kieltäytyisi seksistä, niin täytyisi voida luottaa siihen, että hän kuitenkin haluaa seksiä sitten, kun kokee ajan sopivammaksi. Minulla on suuremmat halut kuin miehelläni, mutta tiedän, että hän kuitenkin rakastaa ja haluaa minua ja tekee aloitteen sitten, kun on itse sillä tuulella. Aina halut eivät kohtaa, enkä ehkä ole itse silloin oikeassa mielentilassa, mutta ei siitäkään sen suurempaa draamaa synny. Odotetaan seuraavaa sopivaa hetkeä.

Näkisin hieman kuitenkin niin, että näissä tilanteissa pallo on sillä, joka kieltäytyi. Hänen tulisi olla myös aloitteellinen edes joskus, ettei se toinen ole aina pyytäjän ja vonkaajan roolissa, koska sellainen rikkoo ihmistä.

Minulle jäi jotenkin käsitys että tämä lapsirumpa on ainoa joka on vienyt mehut niin että ei oikeastaan koskaan ole lasten lähtöpäivänä "sillä tuulella". Pakkoko sitä on aina silloin väkisellä vonkata, kun tietää jo etukäteen että ei saa. Tosi typerää.

Asiasta täytyy puhua, jos kumppanilla ei ole pelisilmää asian suhteen. Otin edellisessä suhteessa vastaavanlaisessa tilanteessa kissan pöydälle.

"Tiedän, kulta, että haluaisit seksiä aina, kun asia x tapahtuu, mutta minä tarvitsen siinä kohtaa aikaa itselleni, enkä pysty rentoutumaan vielä" Ja kas, hän ymmärsi.

Ja näinhän hän oli tehnytkin. Melkoisia puusilmiä suurin osa täällä.

Vierailija
705/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua mutta onko kaikilla puolison lapset vierihoidossa? Mikäs sen jännempää kuin hiljaa touhuilla peiton alla kun lapset omissa sängyissään tai murkut jääneet tvtä /nettiä tuijottamaan. Ei ole haitannut lapset eikä mieskään mitään vinkkaile, on allapäin kun lapset lähtevät.

Miksi olla yhdessä jos yhtä tuskaa ja puurtamista, siivoamista toisen lasten takia. Jos huoneensa jättävät sotkuun niin ovi kiinni. Tuntuu että nykyään naiset uhriutuvat ja valittavat pienestä. Eläkää omillanne, tyytykää vaatimattomampaan elintasoon.

Jos naisen lapset niin kyllä pidetään rajusti omien lasten puolta ja rahaa pitää löytyä kahdelta mieheltä elintasoa ylläpitämään. En miehenä suostuisi avoliittoon, hoitaisin itse lapseni ja se tyttöystävä olisi silloin kun lapset äidillä. En marinaa, ei rahanmenoa, hyvä suhde omiin lapsiin. Tosin alun mukavuudenhalussaan miehet kestävät kaikenlaista.

Tiedän aika paljon jännempikä asioita kuin se että puolison lapset kuuntelevat viereisessä huoneessa ja sitten yritetään olal hiljaa. Mielestäni tuo ei ole tervettä, että kiihottuu lasten läsnäolosta.

Voi herrajjestas mikä tulkinta. Sinun sairaassa päässäsi tuo lapsista kiihottuminen. Yksinkertaisesti: jos panettaa ei olla panematta siksi että lapsia talossa.

Kyllä pitää aikuisen ihmisen ymmärtää että lapset tulevat ennen omia panemisia. Hyi olkoon.

Vierailija
706/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaivautuuko miehet pidemmässä suhteessa enää lämmittelemään naista jos se naiselle on tarpeen? Vai olenko ainoa joka ei halua miehen työntyvän suoraan sisään? Jos seksistä saisi enemmän itse niin varmaan sitä olisi vielä enemmän, on sitä nytkin mutta ajoittain sitä sitten kyllästyy ja ostaa mieluummin uuden lelun.

Tää on vaikea kysymys. 

Itse esim vaivautuisin hyvinkin. Pitkin päivää esimerkiksi, tai mitä nyt sattuukin milloinkin. 

Mutta osa varmaan ei halua enää sitä alkuaikojen kevyttä värinää jotenkaan synnyttää, ja toisaalta moni nainen ei halua osallistua mihinkään tällaiseen. Varmaan siksi että tuntevat kuvion, että seksihän sillä on mielessä. Huom, nämä naiset ovat itse sitten tässä vaiheessa jo järkeviä ihmisiä eivätkä enää halua innostua mistään vokotteluyrityksistä. Ehkä. 

Jotkut varmaan eivät siis vaivaudu. 

Oliko tästä iloa? 

Käsittääkseni siitä tässä juuri onkin kyse, että se alkuaikojen kevyt värinä on muuttunut miehen puolelta vonkaamiseksi. Ei tietenkään nainen halua sellaista. Kevyt värinä olisi kivaa ja kutkuttavaa, mutta miehen tekemänä se on nykyään KULTAA! TÄÄLLÄ ON JO JÖPÖTIN KIKULI PYSTYSSÄ, MITES OIS ILLAN PÄÄLLE PANONUSSINNAT, LÄPS LÄPS! Inhon värähtelyt tuosta tulee korkeintaan.

No mut ei se varmaan noin törkeää ollut edes alussa, eihän? Jos oli, niin miksi jatkoit tollasen kanssa? Jos muuttui tollaseksi, niin miten sanoit että nyt pää kiinni, ääliö? 

Varohan vain ettei omakin "värähtelysi" ole tosiasiassa muuttunut tuollaiseksi. Luulet vain että kevyesti toimit, kysyppä vaimolta onko samaa mieltä, vai miksi hän muuten olettaa että vonkaat seksiä noilla "kevyillä värähtelyilläsi"? ;)

Alkuaikoina tätä oli enemmän, koskemista ja suukkoja. Nyt niitä ei ole noin käytännössä. Ja kyllä, seksiäkin oli alkuun paljonkin. Tietenkin sitä haluaa olla lähellä kuten ennenkin, siitähän saa mielettömästi energiaa. Miksi se aluksi oli okei, mutta nyt hohhoijaa? Sen pitäisi parentua kun tuntee paremmin... 

Nii-in, sanoppas se, että miksi aluksi mies sai syttymään himot, ja nyt se enää vain marisee ja itkee pillunperään?

Toi on heikkoa ajattelua...

Miksi sellainen samanlainen kuin alussa ei nyt olekaan hyvä? Miksi toinen ei ole kiinnostunut kertomaan mikä nyt toimisi paremmin?

Heikkoa ajatteua tuo... Miksi mies muuttuu ja muuttaa tapansa toimia kun se alkuperäinen on toiminut ihan hyvin?

Vierailija
707/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vapaaehtoista niin, mutta jos nainen esittää olevansa hyvä vaimo ja äiti, kukapa ei silti haluaisi uskoa löytäneensä sen poikkeuksen?

Kai mies nyt selvittää naisen tulotason, ennen kuin aloittaa seurustelun hänen kanssaan? Siitähän tässä on kyse, vähävaraisesta naisesta ja varakkaasta miehestä.

Vierailija
708/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua mutta onko kaikilla puolison lapset vierihoidossa? Mikäs sen jännempää kuin hiljaa touhuilla peiton alla kun lapset omissa sängyissään tai murkut jääneet tvtä /nettiä tuijottamaan. Ei ole haitannut lapset eikä mieskään mitään vinkkaile, on allapäin kun lapset lähtevät.

Miksi olla yhdessä jos yhtä tuskaa ja puurtamista, siivoamista toisen lasten takia. Jos huoneensa jättävät sotkuun niin ovi kiinni. Tuntuu että nykyään naiset uhriutuvat ja valittavat pienestä. Eläkää omillanne, tyytykää vaatimattomampaan elintasoon.

Jos naisen lapset niin kyllä pidetään rajusti omien lasten puolta ja rahaa pitää löytyä kahdelta mieheltä elintasoa ylläpitämään. En miehenä suostuisi avoliittoon, hoitaisin itse lapseni ja se tyttöystävä olisi silloin kun lapset äidillä. En marinaa, ei rahanmenoa, hyvä suhde omiin lapsiin. Tosin alun mukavuudenhalussaan miehet kestävät kaikenlaista.

Tiedän aika paljon jännempikä asioita kuin se että puolison lapset kuuntelevat viereisessä huoneessa ja sitten yritetään olal hiljaa. Mielestäni tuo ei ole tervettä, että kiihottuu lasten läsnäolosta.

Voi herrajjestas mikä tulkinta. Sinun sairaassa päässäsi tuo lapsista kiihottuminen. Yksinkertaisesti: jos panettaa ei olla panematta siksi että lapsia talossa.

Kyllä pitää aikuisen ihmisen ymmärtää että lapset tulevat ennen omia panemisia. Hyi olkoon.

Ja se tarkoittaa sitä ettei seksiä saa harrastaa lasten ollessa kotona vai? Hölmö

Vierailija
709/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)

Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;) 

Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D

Ei mun mies vaan läjde poikien kanssa mökille, jos vaihtoehtona on seksiviikonloppu. Toki meillä on seksiä monta kertaa vkossa, niin ei tarvitse pakosti aikatauluttaa seksivkonloppuja, mutta jos sellainen järjestetään, muut miehet saa olla ihan rauhassa mökillä ilman mun miestä.

Miehesi sopii kaveerinsa kanssa reissun, niin hän sitten edeltävänä iltana peruu sen siksi kun sinä sanot että meillä olisi nyt seksiviikonloppu? 

No ei tietenkään. Miksi sopisimme seksiviikonlopun siinä vaiheessa samalle viikonlopulle? Ei mua haittaa hänen ystävämenonsa, todennäköisesti olen sopinut siihen omien ystävien kanssa jotain myös.

Mutta, jos olemme sopineet yhteisen viikonlopun ja miehet kutsuu hänet mökille, hän valitsee mut. Tai, jos on miesten viikonloppu ja hän kysyy, että oliko mulla siihen jotain mielessä ja vastaan että seksiviikonloppu olisi kiva sillon, hän valitsee taas mut.

niinniin, eli miehelläsi menee kaveriviikonloppu seksiviikonlopun yli, ihan kuten kaikilla muillakin ;)

En tiedä paljonko pitäisi olla seksiä että siitä kieltäytyisi muiden syiden varjolla...  

Aika moni juttu on vähäarvoisempi kuin seksi. Ainakin jos ne ovat toistuvia asioita, joita tapahtuu edes joitain kertoja vuodessa tai useammin niin aika harvoin ovat niin kauheen tärkeitä. Tai voi johtua siitäkin että seksi on sen verran harvinaista. 

Pointti onkin siinä että jokaisella on tilanteita joissa valitsee nyt sillä kertaa muuta kuin seksin. Vaikka kuinka yrittäisi väittää ettei näin ole ;) Eikä se oma syy ole sen kummempi kuin puolisonkaan.

Tällöin varmaan kannattaa puhua aika paljon, etenkin jos on kontrastia suhteen alkuaikoihin ja asiat muuttuvat. Ja se on toiselle tai kummallekin ongelma. Eihän parisuhteessa voi jättää ihmistä yksin noin suuren asian kanssa. 

Ihan hyvä olisi, että se joka kieltäytyy tavallaan ottaa kopin seksistä ja toinen voi luottaa siihen että halukkuutta ilmaistaan sitten varmasti, vaikkei nyt sitten niin olisikaan intoa. 

Tää olisi hyvä, voisi luottaa siihen että toinen oikeasti tulee vastaan sitten kun on tilanne hyvä. Rauhoittaisi olemista kummasti. Sit se laukeamista kaipaava voi vaikka r unkata pahimmat kiihkot pois, ja toinen palaa asiaan sitten kun haluttaa. Ei näistä  kannata kauhean vaikeaa tehdä. 

Tämäpä juuri. Vaikka kumppani kieltäytyisi seksistä, niin täytyisi voida luottaa siihen, että hän kuitenkin haluaa seksiä sitten, kun kokee ajan sopivammaksi. Minulla on suuremmat halut kuin miehelläni, mutta tiedän, että hän kuitenkin rakastaa ja haluaa minua ja tekee aloitteen sitten, kun on itse sillä tuulella. Aina halut eivät kohtaa, enkä ehkä ole itse silloin oikeassa mielentilassa, mutta ei siitäkään sen suurempaa draamaa synny. Odotetaan seuraavaa sopivaa hetkeä.

Näkisin hieman kuitenkin niin, että näissä tilanteissa pallo on sillä, joka kieltäytyi. Hänen tulisi olla myös aloitteellinen edes joskus, ettei se toinen ole aina pyytäjän ja vonkaajan roolissa, koska sellainen rikkoo ihmistä.

Minulle jäi jotenkin käsitys että tämä lapsirumpa on ainoa joka on vienyt mehut niin että ei oikeastaan koskaan ole lasten lähtöpäivänä "sillä tuulella". Pakkoko sitä on aina silloin väkisellä vonkata, kun tietää jo etukäteen että ei saa. Tosi typerää.

Asiasta täytyy puhua, jos kumppanilla ei ole pelisilmää asian suhteen. Otin edellisessä suhteessa vastaavanlaisessa tilanteessa kissan pöydälle.

"Tiedän, kulta, että haluaisit seksiä aina, kun asia x tapahtuu, mutta minä tarvitsen siinä kohtaa aikaa itselleni, enkä pysty rentoutumaan vielä" Ja kas, hän ymmärsi.

Ja näinhän hän oli tehnytkin. Melkoisia puusilmiä suurin osa täällä.

Juu, niin oli. Ainut vaan, että apn tilanne oli absurdi, perusteeton ja kiristävä/alistava.

Vierailija
710/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet menkö naimisiin ja hankkiko lapsia, eikö se pikku hiljaa ala mennä jakeluun. Tässä ketjussa pari sataa lisäsyytä miksi ei.

Tämä ketju pitäisi saada peruskouluun poikien oppimateriaaliksi.

Jotta pojat ymmärtäisivät että kun he ovat tehdeet tyttö numero ykkösen kanssa lapsia, niin sitten kun eroavat hänestä ja menevät yhteen tyttö nro kakkosen kanssa, niin turha ehdotella seksiä silloin kun ne omat ex-liiton lapset ovat olleet juuri kylässä?

Kannatan!

Vierailija
711/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet menkö naimisiin ja hankkiko lapsia, eikö se pikku hiljaa ala mennä jakeluun. Tässä ketjussa pari sataa lisäsyytä miksi ei.

Ennemmin niin, että lapsettomien naisten ei kannata mennä yhteen yh-isien kanssa.

Mikäs yh-isä se sellainen on jonka luota lapset lähtevät äidilleen?

Vierailija
712/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on ongelman ydin tässä vonkaamisessa, että mies ei hyväksy torjuntaa vaan yrittää saada toisen muuttamaan mielensä tai ainakin antamaan vaikka ei edes huvittaisi tällä jankuttamisella.

Ja samaan aikaan tuo vonkaaminen aikaan saa sen, että naisen fiilis menee pakkaselle pidemmäksikin aikaa kun mies muuttuukin kuin itkukiukkua tuhertavaksi pikkulapseksi joka polkee jalkaa ja jankuttaa, koska mä haluun nyt! 

Siinä sitten onkin hyvä alku sille, että seksikerrat vaan harvenee koska mieshän ei vonkaamisen makuun päästyään osaa sitä lopettaa vaan pitää sitä normaalina esileikkinä vaikka naisen halut katoaa päivä toisensa jälkeen tulevaisuuteen. Ja varsinkin kun tuosta vonkaamisen vastenmielisyydestä menee sanomaan niin se aikaa saa usein sen, että vonkaamista saa jatkossa kuulla extramäärän, koska mies loukkaantuu sydänjuuriaan myöten ja tätä(kin) pahaa mieltä pitää sitten lapsellisesti kiukutella tekemällä just sitä jonka nainen kertoi olevan turn off.

Ja ainoa syyllinen tähän kierteeseen on se mies, joka ei hyväksynyt sitä alunperin että just sillä kertaa ei tee mieli ja olisi vaan odottanut naisen aloitetta seuraavaan päivään. 

Aikamoista asian kääntämistä miehen syyksi. Jos tilanne olisi se että mies kieltäytyisi seksistä vedoten telkkarin katsomiseen niin täällä olisi kohta kaikki mammat neuvomassa että jätä se sika.

Mä sanon että miehen tulisi heittää ap pihalle ja etsiä sellainen nainen joka arvostaa häntä eikä käytä seksiä valtapeliin ja henkiseen alistamiseen. Tollaiset naiset yleensä pettävät jossain vaiheessa joten tostakin syystä kannattaa lähteä suhteesta ajoissa.

Kyllä minusta on vaan typerää mennä kesken jonkun miehelle tärkeän toiminnan (vaikka sen lätkän katsomisen) ehdottelemaan seksiä ja sitten loukkaantua jos ei käy. Se on just sitä vonkaamista. Pitäisihän se puoliso sen verran tuntea että tietää milloin ei ole sopiva aika ja kunnioittaa sen verran että antaa toisen olla rauhassa. Eri asia sitten jos sitä yhteistä kivaa ei ole koskaan, mutta ei siihenkään vonkaus auta vaan keskustelu.

T. Nainen 30v

Vierailija
713/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toisen tunteiden kunnioitus on ap:lla nolla. Siksi vaihtoon tuollainen nainen

Vierailija
714/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään seksiä eronneelle miehelle. Hyi

Vierailija
715/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Ihmiset ovat, yllättävää kyllä, erilaisia. Minä koen aivan toisin, minusta se, että mies vihjailee ja selvästi haluaa minua, siis jonkun sanoilla vonkaa, on kivaa ja kiihottavaa. En tietenkään aina itse halua ja silloin senkin pitää tietysti olla miehelle ok. Kiukuttelu, jos toinen ei superväsyneenä tai stressaantuneena tms. halua, ei tietenkään kiihota varmaan ketään (kuten ei tyhmyys ylipäätään, ainakaan minua). 

Parisuhteessa tärkeitä asioita ovat mm. rakkaus, luottamus ja hyvä tahto toista kohtaan. Niiden lisäksi on, minun mielestäni, yllättävän tärkeää löytää ihminen jonka kanssa seksihalut jokseenkin mätsäävät, ja jonka kanssa on sitä ihan oikeaa kipinää. 

Oikeasti, todella hyvin kiteytetty! Tässä nää tärkeimmät, ja muun kanssa pärjää sitten näiden avulla. Ei kai tästä enää voi olla muuta kuin yhtä mieltä? 

Muuten samaa mieltä, mutta vonkaamisesta en. Vonkaaminen on nimen omaan sitä naukumista kun jo on tiedossa ettei tipu. Sitä samaa mitä lapsi yrittää karkkihyllyllä vaikka hän tietää jo, kun äiti on sanonut, että nyt ei tule karkkia. Vonkaaminen ei siis koskaan ole sytyttävää. Se että toinen antaa ymmärtää haluavansa toista sanoin tai teoin ei ole nonkaamista. Se muuttuu vonkaamiseksi vasta kun toinen ei halua, ja on tämän jo kertonut.

Vierailija
716/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaivautuuko miehet pidemmässä suhteessa enää lämmittelemään naista jos se naiselle on tarpeen? Vai olenko ainoa joka ei halua miehen työntyvän suoraan sisään? Jos seksistä saisi enemmän itse niin varmaan sitä olisi vielä enemmän, on sitä nytkin mutta ajoittain sitä sitten kyllästyy ja ostaa mieluummin uuden lelun.

Tää on vaikea kysymys. 

Itse esim vaivautuisin hyvinkin. Pitkin päivää esimerkiksi, tai mitä nyt sattuukin milloinkin. 

Mutta osa varmaan ei halua enää sitä alkuaikojen kevyttä värinää jotenkaan synnyttää, ja toisaalta moni nainen ei halua osallistua mihinkään tällaiseen. Varmaan siksi että tuntevat kuvion, että seksihän sillä on mielessä. Huom, nämä naiset ovat itse sitten tässä vaiheessa jo järkeviä ihmisiä eivätkä enää halua innostua mistään vokotteluyrityksistä. Ehkä. 

Jotkut varmaan eivät siis vaivaudu. 

Oliko tästä iloa? 

Käsittääkseni siitä tässä juuri onkin kyse, että se alkuaikojen kevyt värinä on muuttunut miehen puolelta vonkaamiseksi. Ei tietenkään nainen halua sellaista. Kevyt värinä olisi kivaa ja kutkuttavaa, mutta miehen tekemänä se on nykyään KULTAA! TÄÄLLÄ ON JO JÖPÖTIN KIKULI PYSTYSSÄ, MITES OIS ILLAN PÄÄLLE PANONUSSINNAT, LÄPS LÄPS! Inhon värähtelyt tuosta tulee korkeintaan.

No mut ei se varmaan noin törkeää ollut edes alussa, eihän? Jos oli, niin miksi jatkoit tollasen kanssa? Jos muuttui tollaseksi, niin miten sanoit että nyt pää kiinni, ääliö? 

Varohan vain ettei omakin "värähtelysi" ole tosiasiassa muuttunut tuollaiseksi. Luulet vain että kevyesti toimit, kysyppä vaimolta onko samaa mieltä, vai miksi hän muuten olettaa että vonkaat seksiä noilla "kevyillä värähtelyilläsi"? ;)

Alkuaikoina tätä oli enemmän, koskemista ja suukkoja. Nyt niitä ei ole noin käytännössä. Ja kyllä, seksiäkin oli alkuun paljonkin. Tietenkin sitä haluaa olla lähellä kuten ennenkin, siitähän saa mielettömästi energiaa. Miksi se aluksi oli okei, mutta nyt hohhoijaa? Sen pitäisi parentua kun tuntee paremmin... 

Nii-in, sanoppas se, että miksi aluksi mies sai syttymään himot, ja nyt se enää vain marisee ja itkee pillunperään?

Toi on heikkoa ajattelua...

Miksi sellainen samanlainen kuin alussa ei nyt olekaan hyvä? Miksi toinen ei ole kiinnostunut kertomaan mikä nyt toimisi paremmin?

Heikkoa ajatteua tuo... Miksi mies muuttuu ja muuttaa tapansa toimia kun se alkuperäinen on toiminut ihan hyvin?

Mutta kun se ei ole muuttunut. Useimmiten nainen haluaa jotain muuta, varmaan olet lukenut aiheesta että yleisempää on että nainen juuri kyllästyy siihen mitä on ollut alussa. 

https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2019/02/women-get-bored-sex-l…

https://www.vice.com/en/article/a3bnez/women-get-bored-in-bed-faster-th…

ja läjä ihan oikeita tutkimuksia päälle. Kai se avain kaikkeen olisi avoin kommunikaatio. 

Vierailija
717/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei ole kokemusta, koska mulle sellainen mies ei kelpaa jolla on lapsia ennestään.

Mutta toi vonkaaminen tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan on kyllä niin viimeisen päälle rasittavaa ja tuhoaa kyllä innostuksen pitkäksi aikaa. Siis mikä tuossa edes on ideana vai kiihottaako se jotenkin miehiä? Miksi siitä pitää vihjailla pitkin päivää kun oikeasti paljon kiihottavampaa on vaan tehdä se kun tilaisuus tulee ja vaikka eteisen lattialla? Tuollainen "kokeilenpa kepillä jäätä"-tyyppinen naukuminen seksistä on oikeasti todellinen erotiikan tppaja ja jotenkin lapsellistakin.

Tekisi mieli näyttää koko ketju ja varsinkin tämä viesti mun miehelle. Oon monta kertaa sanonut, että jossain vaiheessa kannattaa vaan antaa olla, eikä jatkaa sitä härkkimistä ja vihjailua. Munkin naamasta sen varmasti näkee jos alkaa ärsyttämään. (Olen sanonut tilanteissa myös varoen suoraan, vetää jokatapauksessa herneen nokkaan.)

Jostain syystä se menee melkeinpä niin, että mitä vähemmän vonkaa, sitä varmemmin irtoaa.

Vierailija
718/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja kun nainen ei tätä avointa kommunikaatiota osaa vaan olettaa miehen olevan ajatustenlukija. Tollasille naisille pitäisi olla porttikielto parisuhteisiin ja miesten pitäisi oppia varomaan tollaisia naisia koska ne sitten pettää ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
719/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin niin, että lapsettomien naisten ei kannata mennä yhteen yh-isien kanssa.

Mikäs yh-isä se sellainen on jonka luota lapset lähtevät äidilleen?

Palstalla nimitetään vuoroviikkoäitejäkin yh-äideksi, joten samanlainen.

Vierailija
720/1164 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja kun nainen ei tätä avointa kommunikaatiota osaa vaan olettaa miehen olevan ajatustenlukija. Tollasille naisille pitäisi olla porttikielto parisuhteisiin ja miesten pitäisi oppia varomaan tollaisia naisia koska ne sitten pettää ennemmin tai myöhemmin.

Nainenhan on tuossa sanonut miehelle selvin sanoin, että hän tarvitsee omaa aikaa lasten lähdön jälkeen. Jos mies ei kuule tai ymmärrä kuulemaansa, niin vika on miehessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän