Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
581/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut sellaista päivää, että siivoaisin mieluummin kuin harrastaisin seksiä. Luoja varjelkoon siltä, että koskaan tulisikaan.

Sama :D Ehkä ollaan poikkeuksellisia naisia? Ymmärrän miestäsi hyvin, tosin pelisilmää voisi sen verran kehittää että siivoaa ensin itse lastensa sotkut ja sitten vasta aikuisten kivat jutut <3

Eli vastikkeellista seksiä. 🤮

Hyvä pelisilmä = seksi on vastikkeellista? Juu, sulla ei nyt kyllä ole pelisilmää. Älä ihmettele jos ei heru ;)

Kun homma on hyvässä mallissa, niin molemmat tekee asioita pyyteettä, vaikkeivat nyt niin justiinsa sitä siivoamista haluaisikaan. Toisaalta, molemmat pyrkivät myös pitämään parisuhteen läheisyyspuolta kunnossa. Jos seksi ei kiinnosta, niin se kannattaa kertoa ihan avoimesti. Samoinhan sitä kerrotaan jos se kiinnostaa, ei kukaan pääse toisen pään sisälle ja tietää elekielestä että mikä on sopiva määrä. Eihän se onnistu. Mikä on ongelma, riidat vältetään yleensä vain kommunikoimalla ajoissa. Onhan halujen eriparisuus pahimmillaan iso ongelma, ja se vaikuttaa pahasti suhteen onnellisuuteen. Kuka haluaa elää joltain osin kovin vajaata elämää yrittämättä ratkaista asiaa? 

Vierailija
582/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaivautuuko miehet pidemmässä suhteessa enää lämmittelemään naista jos se naiselle on tarpeen? Vai olenko ainoa joka ei halua miehen työntyvän suoraan sisään? Jos seksistä saisi enemmän itse niin varmaan sitä olisi vielä enemmän, on sitä nytkin mutta ajoittain sitä sitten kyllästyy ja ostaa mieluummin uuden lelun.

Tää on vaikea kysymys. 

Itse esim vaivautuisin hyvinkin. Pitkin päivää esimerkiksi, tai mitä nyt sattuukin milloinkin. 

Mutta osa varmaan ei halua enää sitä alkuaikojen kevyttä värinää jotenkaan synnyttää, ja toisaalta moni nainen ei halua osallistua mihinkään tällaiseen. Varmaan siksi että tuntevat kuvion, että seksihän sillä on mielessä. Huom, nämä naiset ovat itse sitten tässä vaiheessa jo järkeviä ihmisiä eivätkä enää halua innostua mistään vokotteluyrityksistä. Ehkä. 

Jotkut varmaan eivät siis vaivaudu. 

Oliko tästä iloa? 

Käsittääkseni siitä tässä juuri onkin kyse, että se alkuaikojen kevyt värinä on muuttunut miehen puolelta vonkaamiseksi. Ei tietenkään nainen halua sellaista. Kevyt värinä olisi kivaa ja kutkuttavaa, mutta miehen tekemänä se on nykyään KULTAA! TÄÄLLÄ ON JO JÖPÖTIN KIKULI PYSTYSSÄ, MITES OIS ILLAN PÄÄLLE PANONUSSINNAT, LÄPS LÄPS! Inhon värähtelyt tuosta tulee korkeintaan.

No mut ei se varmaan noin törkeää ollut edes alussa, eihän? Jos oli, niin miksi jatkoit tollasen kanssa? Jos muuttui tollaseksi, niin miten sanoit että nyt pää kiinni, ääliö? 

Varohan vain ettei omakin "värähtelysi" ole tosiasiassa muuttunut tuollaiseksi. Luulet vain että kevyesti toimit, kysyppä vaimolta onko samaa mieltä, vai miksi hän muuten olettaa että vonkaat seksiä noilla "kevyillä värähtelyilläsi"? ;)

Alkuaikoina tätä oli enemmän, koskemista ja suukkoja. Nyt niitä ei ole noin käytännössä. Ja kyllä, seksiäkin oli alkuun paljonkin. Tietenkin sitä haluaa olla lähellä kuten ennenkin, siitähän saa mielettömästi energiaa. Miksi se aluksi oli okei, mutta nyt hohhoijaa? Sen pitäisi parentua kun tuntee paremmin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaivautuuko miehet pidemmässä suhteessa enää lämmittelemään naista jos se naiselle on tarpeen? Vai olenko ainoa joka ei halua miehen työntyvän suoraan sisään? Jos seksistä saisi enemmän itse niin varmaan sitä olisi vielä enemmän, on sitä nytkin mutta ajoittain sitä sitten kyllästyy ja ostaa mieluummin uuden lelun.

Tää on vaikea kysymys. 

Itse esim vaivautuisin hyvinkin. Pitkin päivää esimerkiksi, tai mitä nyt sattuukin milloinkin. 

Mutta osa varmaan ei halua enää sitä alkuaikojen kevyttä värinää jotenkaan synnyttää, ja toisaalta moni nainen ei halua osallistua mihinkään tällaiseen. Varmaan siksi että tuntevat kuvion, että seksihän sillä on mielessä. Huom, nämä naiset ovat itse sitten tässä vaiheessa jo järkeviä ihmisiä eivätkä enää halua innostua mistään vokotteluyrityksistä. Ehkä. 

Oliko tästä iloa? 

Käsittääkseni siitä tässä juuri onkin kyse, että se alkuaikojen kevyt värinä on muuttunut miehen puolelta vonkaamiseksi. Ei tietenkään nainen halua sellaista. Kevyt värinä olisi kivaa ja kutkuttavaa, mutta miehen tekemänä se on nykyään KULTAA! TÄÄLLÄ ON JO JÖPÖTIN KIKULI PYSTYSSÄ, MITES OIS ILLAN PÄÄLLE PANONUSSINNAT, LÄPS LÄPS! Inhon värähtelyt tuosta tulee korkeintaan.

Noinko teillä?

Kuka tuon aarteen sinulle valitsi? Etkö oikeasti saa parempaa  :D

Vierailija
584/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, onpas tämä rönsyillyt :D  Mies ei iltapäivän jälkeen vihjaillutkaan kertaakaan. Viimeinen oli se odotas kun lapsi lähtee -kommentti neljän aikaan. Sain ihan rauhassa siivoskella ja järjestellä talon, ja sen lisäksi katsoa kun hän hakkasi puita saunalle. Kävi jo mielessä että hän on lukenut aloitukseni :D

Illalla sanoin hänelle että onpa hyvä kun lopetit sen rasittavan vihjailun seksistä, kun tiedät että se ei sytytä vähääkään. Hän sanoi muistaneensa asian vasta silloin neljältä :D 

ap

Eli kun Ap:n mies osaa olla oikein, niin sitten hän saa palkinnoksi seksiä? Haluamatta mennä yksityiskohtiin, mutta menitkö Ap sitten itse miehesi luo anteliaana ja inspiroivana? ;) 

Vierailija
585/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin ap. Lapsiviikonloput miehen lasten kanssa ovat hirveitä, en jaksaa niitä lapsia yhtään ja tuntuvat tunkeilijoilta kodissani. Koko normaali kodin rauha on mennyt. Tarvitsen niiden jälkeen useita päiviä toipumista. Miehen lapset kotonani on pahin turn off, mitä kuvitella saattaa, mikään muu asia ei vie halujani niin täydellisesti kuin se. Lapsettomat ja ydinperheelliset eivät näköjään sitä voi käsittää.

No miksi helvetissä asut sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia?

Se on niiden lasten (toinen) koti. Sinä olet se tunkeilija.

Tämä sattuu olemaan 100% minun asuntoni ja kotini. Miehen olen tänne ottanut mielelläni asumaan. Lapset ovat valitettavasti täällä tunkeilijoita. Olisi paras, että mies hankkisi oman kodin, jossa tapaa omia lapsiaan. Miehillä tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että naiset eivät lähtökohtaisesti pidä miehen ex-lapsista.

No nyt kyllä alkoi kiinnostamaan tämä tarina. Eli et tiennyt miehelläsi olevan lapsia, kun päätitte muuttaa yhteen. Ja sitten kerta toisensa jälkeen hänen lapsensa tunkeutuvat väkisin kotiisi, etkä ole vieläkään onnistunut tekemään asialle mitään. Kuulostaa aika erikoiselta.

Vai voisikohan olla kuitenkin kyse omista valinnoistasi? Ne lapset tuskin päättivät, että heidän isänsä muuttaa sinun luoksesi.

Kummallisen vaikea sinun taaas on ymmärtää, että halusin sen miehen, en lapsia. Sellaisia miehiä, joista kiinnostun seksuaalisesti, on 0,00000001% kaikista miehistä, joten sellaista harvinaisuutta ei voi jättää välistä.

Kai kerroit tuon miehelle rehellisesti? Että hän nyt sattuu kelpaamaan sulle panoksi, toistaiseksi.

Paitsi jos lapset oli maisemissa, silloin se ei kelpaakaan.

Vierailija
586/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana?

Siis lasten kuullen? Mitä helvettiä nyt taas.

Vierailija
587/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin ap. Lapsiviikonloput miehen lasten kanssa ovat hirveitä, en jaksaa niitä lapsia yhtään ja tuntuvat tunkeilijoilta kodissani. Koko normaali kodin rauha on mennyt. Tarvitsen niiden jälkeen useita päiviä toipumista. Miehen lapset kotonani on pahin turn off, mitä kuvitella saattaa, mikään muu asia ei vie halujani niin täydellisesti kuin se. Lapsettomat ja ydinperheelliset eivät näköjään sitä voi käsittää.

No miksi helvetissä asut sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia?

Se on niiden lasten (toinen) koti. Sinä olet se tunkeilija.

Tämä sattuu olemaan 100% minun asuntoni ja kotini. Miehen olen tänne ottanut mielelläni asumaan. Lapset ovat valitettavasti täällä tunkeilijoita. Olisi paras, että mies hankkisi oman kodin, jossa tapaa omia lapsiaan. Miehillä tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että naiset eivät lähtökohtaisesti pidä miehen ex-lapsista.

No nyt kyllä alkoi kiinnostamaan tämä tarina. Eli et tiennyt miehelläsi olevan lapsia, kun päätitte muuttaa yhteen. Ja sitten kerta toisensa jälkeen hänen lapsensa tunkeutuvat väkisin kotiisi, etkä ole vieläkään onnistunut tekemään asialle mitään. Kuulostaa aika erikoiselta.

Vai voisikohan olla kuitenkin kyse omista valinnoistasi? Ne lapset tuskin päättivät, että heidän isänsä muuttaa sinun luoksesi.

Kummallisen vaikea sinun taaas on ymmärtää, että halusin sen miehen, en lapsia. Sellaisia miehiä, joista kiinnostun seksuaalisesti, on 0,00000001% kaikista miehistä, joten sellaista harvinaisuutta ei voi jättää välistä.

Sinun on kummallisen vaikea käsittää, että se on ihan oma valintasi, mitä voit jättää välistä ja mitä et. Halusit sen miehen, ja tiesit että hänen mukanaan tulee lapset. Sellaista vaihtoehtoa ei missään vaiheessa ollut tarjolla, että saisit tämän miehen ilman lapsia.

Sinänsähän sinulla kävi jo hyvä tuuri, että satuit ylipäänsä törmäämään yhteen niistä kolmesta tai neljästä miehestä koko planeetalla, joista voit kiinnostua seksuaalisesti tuon matematiikkasi mukaan.

Vierailija
588/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, onpas tämä rönsyillyt :D  Mies ei iltapäivän jälkeen vihjaillutkaan kertaakaan. Viimeinen oli se odotas kun lapsi lähtee -kommentti neljän aikaan. Sain ihan rauhassa siivoskella ja järjestellä talon, ja sen lisäksi katsoa kun hän hakkasi puita saunalle. Kävi jo mielessä että hän on lukenut aloitukseni :D

Illalla sanoin hänelle että onpa hyvä kun lopetit sen rasittavan vihjailun seksistä, kun tiedät että se ei sytytä vähääkään. Hän sanoi muistaneensa asian vasta silloin neljältä :D 

ap

Eli kun Ap:n mies osaa olla oikein, niin sitten hän saa palkinnoksi seksiä? Haluamatta mennä yksityiskohtiin, mutta menitkö Ap sitten itse miehesi luo anteliaana ja inspiroivana? ;) 

En mennyt, koira tiesi paikkansa ja kerjäsi asiallisesti illalla. Annoin sen nuolla kuten koiran kuuluukin, mutta hän jäi ilman hekumaa.

Mitäs ärsytti aikaisemmin :D

ap

Vierailija
589/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti todella ärsyttävää, kun tietää jo etukäteen milloin mies on taas vonkaamassa.

Otan osaa!!!

Vierailija
590/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut sellaista päivää, että siivoaisin mieluummin kuin harrastaisin seksiä. Luoja varjelkoon siltä, että koskaan tulisikaan.

Sama :D Ehkä ollaan poikkeuksellisia naisia? Ymmärrän miestäsi hyvin, tosin pelisilmää voisi sen verran kehittää että siivoaa ensin itse lastensa sotkut ja sitten vasta aikuisten kivat jutut <3

Hyvä pelisilmä = seksi on vastikkeellista? Juu, sulla ei nyt kyllä ole pelisilmää. Älä ihmettele jos ei heru ;)

Palkkio siivouksesta = vastikkeellista seksiä

Vierailija
591/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti todella ärsyttävää, kun tietää jo etukäteen milloin mies on taas vonkaamassa.

Otan osaa!!!

Ja se shokki kun tulee päivä jolloin se ei olekaan. EIkä seuraavalla kerralla, eikä seuraavallakaan.

Vierailija
592/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua mutta onko kaikilla puolison lapset vierihoidossa? Mikäs sen jännempää kuin hiljaa touhuilla peiton alla kun lapset omissa sängyissään tai murkut jääneet tvtä /nettiä tuijottamaan. Ei ole haitannut lapset eikä mieskään mitään vinkkaile, on allapäin kun lapset lähtevät.

Miksi olla yhdessä jos yhtä tuskaa ja puurtamista, siivoamista toisen lasten takia. Jos huoneensa jättävät sotkuun niin ovi kiinni. Tuntuu että nykyään naiset uhriutuvat ja valittavat pienestä. Eläkää omillanne, tyytykää vaatimattomampaan elintasoon.

Jos naisen lapset niin kyllä pidetään rajusti omien lasten puolta ja rahaa pitää löytyä kahdelta mieheltä elintasoa ylläpitämään. En miehenä suostuisi avoliittoon, hoitaisin itse lapseni ja se tyttöystävä olisi silloin kun lapset äidillä. En marinaa, ei rahanmenoa, hyvä suhde omiin lapsiin. Tosin alun mukavuudenhalussaan miehet kestävät kaikenlaista.

Tiedän aika paljon jännempikä asioita kuin se että puolison lapset kuuntelevat viereisessä huoneessa ja sitten yritetään olal hiljaa. Mielestäni tuo ei ole tervettä, että kiihottuu lasten läsnäolosta.

Vierailija
593/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Anteeksi, mutta kuinka tyhmä ap voi olla??? Menee vielä huomauttamaan noilla sanoilla?? 

Taidat itse olla aika tyhmä.

Kyllä meillä ainakikn mies kestää kuulla ihan niillä oikeilla sanoilla asiat, ei tarvitse kukkasilla kertoa. Ap:kin kertoo sanoneensa miehelle aiheesta jo usein, ja muutenkin vaikuttaa ihan humoristiselta ja tyytyväiseltä noin muuten.

Vierailija
594/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)

Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;) 

Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D

Ei mun mies vaan läjde poikien kanssa mökille, jos vaihtoehtona on seksiviikonloppu. Toki meillä on seksiä monta kertaa vkossa, niin ei tarvitse pakosti aikatauluttaa seksivkonloppuja, mutta jos sellainen järjestetään, muut miehet saa olla ihan rauhassa mökillä ilman mun miestä.

Miehesi sopii kaveerinsa kanssa reissun, niin hän sitten edeltävänä iltana peruu sen siksi kun sinä sanot että meillä olisi nyt seksiviikonloppu? 

Anna mun nauraa :D :D 

No ei tietenkään. Miksi sopisimme seksiviikonlopun siinä vaiheessa samalle viikonlopulle? Ei mua haittaa hänen ystävämenonsa, todennäköisesti olen sopinut siihen omien ystävien kanssa jotain myös.

Mutta, jos olemme sopineet yhteisen viikonlopun ja miehet kutsuu hänet mökille, hän valitsee mut. Tai, jos on miesten viikonloppu ja hän kysyy, että oliko mulla siihen jotain mielessä ja vastaan että seksiviikonloppu olisi kiva sillon, hän valitsee taas mut.

niinniin, eli miehelläsi menee kaveriviikonloppu seksiviikonlopun yli, ihan kuten kaikilla muillakin ;)

Aina ei vain sovi se  seksi, jos on jotain muuta tekemistä.

En tiedä paljonko pitäisi olla seksiä että siitä kieltäytyisi muiden syiden varjolla...  

Aika moni juttu on vähäarvoisempi kuin seksi. Ainakin jos ne ovat toistuvia asioita, joita tapahtuu edes joitain kertoja vuodessa tai useammin niin aika harvoin ovat niin kauheen tärkeitä. Tai voi johtua siitäkin että seksi on sen verran harvinaista. 

Pointti onkin siinä että jokaisella on tilanteita joissa valitsee nyt sillä kertaa muuta kuin seksin. Vaikka kuinka yrittäisi väittää ettei näin ole ;) Eikä se oma syy ole sen kummempi kuin puolisonkaan.

No kyllä se, jos ei seksin vuoksi peru sovittua on pikkasen eri asia kuin se, että ei nyt jaksa, koska pitää siivota. Ensin mainittu on ymmärrettävää ja oikein, jälkimmäinen ihan paskaa.

Juujuu, ainahan ne toisten syyt on paskoja ja omat parhaita mahdollisia!!

Jos harrastaisin tollasta ja keksimällä keksisin syitä, minulla olisi todellakin peiliin katsomisen paikka ja velvollisuus päästää mieheni parempaan suhteeseen.

Kukaan ei harrasta seksiä 24/7 eikä innostu 5 minuutin työasioiden välissä joka kerta, mutta sellaisesta kukaan ole puhunutkaan.

Niin, eli olet ihan samaa mieltä kanssani että seksi ei aina sovi jommalle kummalle, ja molempien syyt on yhtä valideja :)

No edelleenkään eivät ole yhtä valideja. On kuin lapsen kanssa keskustelisi taas 😅

No niinpä on. Vain lapsi voi olla sitä mieltä että omat syyt on aina hyviä ja muiden syyt huonoja ;)

Mistähän sä sait käsityksen, että puhuin omista ja muiden syistä? Tai sun syistä? Ihan yleisesti kerroin, että siivous on kyllä ihan tekemällä tehty, huono syy. Oli se sit kenen syy tahansa.

Siivoushan ei ole ollut syynä ollenkaan. Sinun syysi on ihan yhtä surkeita kuin muidenkin, tai sitten ihan yhtä hyviä. Vaikka et tätä kykenekään ilmeisesti ymmärtämään.

Vierailija
595/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)

Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;) 

Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D

Ei mun mies vaan läjde poikien kanssa mökille, jos vaihtoehtona on seksiviikonloppu. Toki meillä on seksiä monta kertaa vkossa, niin ei tarvitse pakosti aikatauluttaa seksivkonloppuja, mutta jos sellainen järjestetään, muut miehet saa olla ihan rauhassa mökillä ilman mun miestä.

Miehesi sopii kaveerinsa kanssa reissun, niin hän sitten edeltävänä iltana peruu sen siksi kun sinä sanot että meillä olisi nyt seksiviikonloppu? 

Anna mun nauraa :D :D 

No ei tietenkään. Miksi sopisimme seksiviikonlopun siinä vaiheessa samalle viikonlopulle? Ei mua haittaa hänen ystävämenonsa, todennäköisesti olen sopinut siihen omien ystävien kanssa jotain myös.

Mutta, jos olemme sopineet yhteisen viikonlopun ja miehet kutsuu hänet mökille, hän valitsee mut. Tai, jos on miesten viikonloppu ja hän kysyy, että oliko mulla siihen jotain mielessä ja vastaan että seksiviikonloppu olisi kiva sillon, hän valitsee taas mut.

niinniin, eli miehelläsi menee kaveriviikonloppu seksiviikonlopun yli, ihan kuten kaikilla muillakin ;)

Aina ei vain sovi se  seksi, jos on jotain muuta tekemistä.

En tiedä paljonko pitäisi olla seksiä että siitä kieltäytyisi muiden syiden varjolla...  

Aika moni juttu on vähäarvoisempi kuin seksi. Ainakin jos ne ovat toistuvia asioita, joita tapahtuu edes joitain kertoja vuodessa tai useammin niin aika harvoin ovat niin kauheen tärkeitä. Tai voi johtua siitäkin että seksi on sen verran harvinaista. 

Pointti onkin siinä että jokaisella on tilanteita joissa valitsee nyt sillä kertaa muuta kuin seksin. Vaikka kuinka yrittäisi väittää ettei näin ole ;) Eikä se oma syy ole sen kummempi kuin puolisonkaan.

Tällöin varmaan kannattaa puhua aika paljon, etenkin jos on kontrastia suhteen alkuaikoihin ja asiat muuttuvat. Ja se on toiselle tai kummallekin ongelma. Eihän parisuhteessa voi jättää ihmistä yksin noin suuren asian kanssa. 

Ihan hyvä olisi, että se joka kieltäytyy tavallaan ottaa kopin seksistä ja toinen voi luottaa siihen että halukkuutta ilmaistaan sitten varmasti, vaikkei nyt sitten niin olisikaan intoa. 

Tää olisi hyvä, voisi luottaa siihen että toinen oikeasti tulee vastaan sitten kun on tilanne hyvä. Rauhoittaisi olemista kummasti. Sit se laukeamista kaipaava voi vaikka r unkata pahimmat kiihkot pois, ja toinen palaa asiaan sitten kun haluttaa. Ei näistä  kannata kauhean vaikeaa tehdä. 

Tämäpä juuri. Vaikka kumppani kieltäytyisi seksistä, niin täytyisi voida luottaa siihen, että hän kuitenkin haluaa seksiä sitten, kun kokee ajan sopivammaksi. Minulla on suuremmat halut kuin miehelläni, mutta tiedän, että hän kuitenkin rakastaa ja haluaa minua ja tekee aloitteen sitten, kun on itse sillä tuulella. Aina halut eivät kohtaa, enkä ehkä ole itse silloin oikeassa mielentilassa, mutta ei siitäkään sen suurempaa draamaa synny. Odotetaan seuraavaa sopivaa hetkeä.

Näkisin hieman kuitenkin niin, että näissä tilanteissa pallo on sillä, joka kieltäytyi. Hänen tulisi olla myös aloitteellinen edes joskus, ettei se toinen ole aina pyytäjän ja vonkaajan roolissa, koska sellainen rikkoo ihmistä.

Vierailija
596/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkio siivouksesta = vastikkeellista seksiä

Seksin käyttö vallan välineenä. SAIRASTA PASKAA

Vierailija
597/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun homma on hyvässä mallissa, niin molemmat tekee asioita pyyteettä, vaikkeivat nyt niin justiinsa sitä siivoamista haluaisikaan. Toisaalta, molemmat pyrkivät myös pitämään parisuhteen läheisyyspuolta kunnossa. Jos seksi ei kiinnosta, niin se kannattaa kertoa ihan avoimesti. Samoinhan sitä kerrotaan jos se kiinnostaa, ei kukaan pääse toisen pään sisälle ja tietää elekielestä että mikä on sopiva määrä. Eihän se onnistu. Mikä on ongelma, riidat vältetään yleensä vain kommunikoimalla ajoissa. Onhan halujen eriparisuus pahimmillaan iso ongelma, ja se vaikuttaa pahasti suhteen onnellisuuteen. Kuka haluaa elää joltain osin kovin vajaata elämää yrittämättä ratkaista asiaa? 

JA eipä aloitus nyt mitään kovin kummoista eriparisuutta ollut, ainoa rasittava piirre oli miehen vonkaaminen, vaikka tiedossaan on että vaimonsa ei syty koko päivän jatkuvasta vonkaamisesta jonka loppuhuipentuma koetaan kun lapset lähtevät.

Vierailija
598/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vaikea kysymys. 

Oliko tästä iloa? 

No mut ei se varmaan noin törkeää ollut edes alussa, eihän? Jos oli, niin miksi jatkoit tollasen kanssa? Jos muuttui tollaseksi, niin miten sanoit että nyt pää kiinni, ääliö? 

Varohan vain ettei omakin "värähtelysi" ole tosiasiassa muuttunut tuollaiseksi. Luulet vain että kevyesti toimit, kysyppä vaimolta onko samaa mieltä, vai miksi hän muuten olettaa että vonkaat seksiä noilla "kevyillä värähtelyilläsi"? ;)

Alkuaikoina tätä oli enemmän, koskemista ja suukkoja. Nyt niitä ei ole noin käytännössä. Ja kyllä, seksiäkin oli alkuun paljonkin. Tietenkin sitä haluaa olla lähellä kuten ennenkin, siitähän saa mielettömästi energiaa. Miksi se aluksi oli okei, mutta nyt hohhoijaa? Sen pitäisi parentua kun tuntee paremmin... 

Nii-in, sanoppas se, että miksi aluksi mies sai syttymään himot, ja nyt se enää vain marisee ja itkee pillunperään?

Vierailija
599/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En ikinä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka tarvitsee minua vain seksiin.

Nimimerkistäsi päätellen en tarvitse sinua yhtään mihinkään.

Vierailija
600/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton miehen kandeis nostaa kytkintä.