Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.
Niin totta. Se on ihan takuuvarma tapa hävittää vähäisetkin seksihalut toiselta, pahimmillaan pysyvästi. Miten kukaan voisi alkaa haluta seksiä vain siksi että toinen vaatii sitä, ei mitenkään?
Vaatii sitä?
Yleensä vaaditaan että toinen tekee jonkinlaisen aloitteen asialle.
No mutta jos asiasta on jo aiemminkin puhuttu, että ei ole millään tavalla siinä moodissa kun miehen muksut on saatu äitinsä luokse niin ei se muuksi muutu tuolla vonkaamisella.
Ja sama juttu muutenkin, ihan se aloitteen tekeminen riittää ja jos sille ei saa vastakaikua (saati toinen sanoo ettei nyt tee mieli) niin ei siinä vaiheessa pidä alkaa jankuttamaan kuinka se olisi silti niin kiva ja mun niin tekisi mieli ja kyllähän me nyt silti voitaisiin ihan nopeesti ja pitäisit nyt edes tätä hyvänä kun se olisi ihan valmiskin kato vaikka.. jadajadajada blaablaablaa.Vonkaaminen eli tuollainen ruikuttamisen ja painostamisen combo on todellinen halujen karkottaja joka vaikuttaa pitkään. Ja sitten jos (kun) se vonkaaminen toistuu ennen kuin edellisestäkään kerrasta on päässyt yli ja ehtinyt unohtaa sen kuin epäseksikäs ja "munaton" mies tuossa tilassa onkaan niin siinäpä sitten ollaankin pattitilanteessa. Miehellä on ne ainoat ratkaisun avaimet, mutta jostain syystä naisen pitäisi tämä(kin) tilanne fiksata.
Kuvailit juuri täydellisen turn offin. Nämä oman elämänsä vonkamiehet.
Jännintä tuossa on se, että ne on hyvin pystyneet jopa vuosia olemaan vonkaamatta, ja saada silti hyvin paljon seksiä, mutta jostain kumman syystä aloittavat jossain vaiheessa tuon kitisevän vonkailun, vaikka tietävät että sillä ei tipu varmasti mitään pitkään aikaan. Onko tämä sittenkin jokin käänteispsykologinen juttu, että oikeasti eivät helua edes, ja tekevät tuon vonkaamisen siksi että saisivat itse olla rauhassa seksihommilta?
Kuulostaa siltä, että Ap:n asema tuossa suhteessa ei ole kovin hyvä. Ensin pitää sietää lapsia koko viikonloppu ja sen jälkeen ei saisi edes hengähtää, vaan olla miestä palvelemassa. Itse en jaksaisi tuollaista. Erilliset kodit olisi parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa porukkaa täällä. Minä huolestuisin kyllä toden teolla, jos kokisin seksin harrastamisen jotenkin tosi kuormittavana. Onkohan teillä terveydessä ihan kaikki kunnossa? Onko ylipainoa/diabetesta/masennusta tms?
Kukaan ei sanonut että kokee sen koko ajan kuormittavana. Aina ei vain haluta ja se on normaalia.
Minä huolestuisin jos kokisin että seksiä on pakko olla joka päivä.
Seksuaalisuus on niin laaja alue ettei me kaikki mahduta samaan muottiin.
On normaalia että aina ei haluta, mutta ei ole normaalia että se ällöttää tai vie fiiliksen, että puolisoa haluttaa.
Ei ollut kyse siitä että fiilis lähtee kun puolisoa haluttaa, vaan siitä että kun puoliso jo etukäteen tietää että tämä yksi kyseinen tilanne on toiselle epäsopiva, niin on ärsyttävää että jatkaa siinä samassa tilanteessa seksin toivomista.
Voisikohan kyse olla siitä että joillain miehillä olisi sellainen fetissi, että haluavat ruikuttaa kun tietävät ettei saa. Sellainen sheimaamisfetissi. Eiks niistä moni halua just olla aisankannattelijana, tai että niitä haukutaan? Sopisi tuohon samaan kaavaan että haluaa tulla torjutuksi, kun siitä saa kiksejä.
Se kuka kirjoitti tuosta iskämiehestä. Niin totta. Isyys ei ole yhtään seksikästä. Ehkä oman lapsen isä voisi olla, kun se kuitenkin siinä näyttäisi miehekkäästi miten on tässäkin asiassa miehekäs ja hyvä, ja että tuon kanssa kannatti lapsia tehdä kun sillä on homma hanskassa noin hyvin ja siihen voi luottaa kuin vuoreen. Tuollainen voi helposti lisätä miehen seksikkyyttä, ja tätä kautta halua häneen.
Sen sijaan toisten lapsia hyysäävä mies on pelkästään epäviehättävä seksuaalisesti. En voisi kuvitella tilannetta missä syttyisin siitä että mies on hoitanut lapsia koko päivän tai viikonlopun tai viikon, elänyt vain heidän tarpeilleen, ja sitten alkaisi vonkailemaan ja ehdottelemaan seksiä kun lapset ovat lähdössä johonkin. Tosiaankin tuntuisi siltä että olen vain hyödyke joka nostetaan viikoksi sivuun, ja otetaan kaapista esiin taas kun on sen aika. Väliajan kulkisin itsekin ei-omien lasten perässä hoitajana ja sotkuja siivoillen.
Mikähän oma roolini tuollaisessa tilanteessa oikein olisi?
Oon kyllä kuullut kun vaikka kaveri sanoo että lastenvaunuja työntävä mies on seksikäs, mutta kun kuulin että eräs silmäkarkki töistä oli saanut tyttökaverinsa kanssa lapsen, hän muuttui sillä siunaamalla mielessäni epäseksikkääksi, ja se tunne ei ole mennyt pois vaikka hänen lapsikin on jo kohta koulussa.
Kaffebulla kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että Ap:n asema tuossa suhteessa ei ole kovin hyvä. Ensin pitää sietää lapsia koko viikonloppu ja sen jälkeen ei saisi edes hengähtää, vaan olla miestä palvelemassa. Itse en jaksaisi tuollaista. Erilliset kodit olisi parempi ratkaisu.
Itse menisin astetta pidemmälle ja kyseenalaistaisin miksi ap:n pitää edes olla miesten kanssa.
Hankkii naisen tai on kokonaan ilman.
Onko kyseessä vain naisen taloudellinen etu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa porukkaa täällä. Minä huolestuisin kyllä toden teolla, jos kokisin seksin harrastamisen jotenkin tosi kuormittavana. Onkohan teillä terveydessä ihan kaikki kunnossa? Onko ylipainoa/diabetesta/masennusta tms?
Kukaan ei sanonut että kokee sen koko ajan kuormittavana. Aina ei vain haluta ja se on normaalia.
Minä huolestuisin jos kokisin että seksiä on pakko olla joka päivä.
Seksuaalisuus on niin laaja alue ettei me kaikki mahduta samaan muottiin.
On normaalia että aina ei haluta, mutta ei ole normaalia että se ällöttää tai vie fiiliksen, että puolisoa haluttaa.
Ei ollut kyse siitä että fiilis lähtee kun puolisoa haluttaa, vaan siitä että kun puoliso jo etukäteen tietää että tämä yksi kyseinen tilanne on toiselle epäsopiva, niin on ärsyttävää että jatkaa siinä samassa tilanteessa seksin toivomista.
Voisikohan kyse olla siitä että joillain miehillä olisi sellainen fetissi, että haluavat ruikuttaa kun tietävät ettei saa. Sellainen sheimaamisfetissi. Eiks niistä moni halua just olla aisankannattelijana, tai että niitä haukutaan? Sopisi tuohon samaan kaavaan että haluaa tulla torjutuksi, kun siitä saa kiksejä.
Totta!
Kuvasit juuri miksi moni nainen on väkivaltaisessa suhteessa. Naiset ykkäävät vähän kovemmista otteista ja ja moni menee ihan kunnolla hakattaavaksi, saavat siitä kiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun sinuun ap. Muistan kun omat lapset oli pieniä, kun olin ne syöttänyt,iltasadut lukenut,nukuttanut, jäljet siivonnut jne ,en todellakaan ollut valmis heti ukkooni viihdyttään. Ärsytti suuresti kun tuntui että vielä yksi lapsi pitäisi hoitaa,huh hu, ei vaan jaksanut enää siinä vaiheessa,ei sitten millään.
Ps. Se ukko on jo kauan ollut ex ja lapset aikuisia, nyt on helppoa elo.Mä luulin että noi naisten marttyyriviitat jäi 60-luvulle. Kun MINÄ olen syöttänyt, kun MINÄ olen iltasadut lukenut, kun MINÄ olen nukuttanut, kun MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ. Taisi olla miehesi joka viimenään tajusi lähteä?
Valitettavasti osa miehistä on vaan edelleenkin jäänyt sinne 60-luvulle. Tuntuu kieltämättä uskomattomalta, mutta jostain vaan edelleenkin löytyy niitä jotka on sitä mieltä että lapset ja kotityöt on naisen homma.
Tuskin tämä on yllätyksenä tullut kun hynttyyt lyöty yhteen? Miksi edes suostutaan tälläiseen suhteeseen?
Joskus tuollainen käytös näkyykin vasta lasten tultua elämään. Eli voi tulla myös yllätyksenä. Me saatiin lapsia vasta 9 vuoden suhteen jälkeen ja mies taantui samalla enemmän lapsen tasolle itsekin ja olin aivan hämmentynyt missä mun vanha tuttu kotitöitä tasapuolisesti tekevä kumppani on.
Samoin naisesta kuoriutuu miestään vihaava vauvakuplalainen vasta lapsen synnyttyä.
Ikävän yleistä että mieheltä otettiin vain siemen ja viedään puolet omaisuudesta.
Vieläpä kun lapsi harvoin on miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Itse menisin astetta pidemmälle ja kyseenalaistaisin miksi ap:n pitää edes olla miesten kanssa.
Luetaan varmaan eri ketjua kun mun silmään näyttää siltä että sekä ap että mies ovat ihan tyytyväisiä suhteeseensa, ja molemmille seksikin maistuu, mutta ei sillä hetkellä kun miehen lapset lähtevät toiseen kotiinsa.
Ymmärrän ap:n väsymystä, kun ei ole tottunut älämölöön, siinä missä mies. En kuitenkaan voisi ikinä olla innostumatta, jos oma mies vihjailisi tuollaista. Kuulostaa, että et rakasta miestä ja ole tyytyväinen lapsitilanteeseen. Kannattaa lähteä suhteeseen, jossa ei ole lapsia.
Kuulostaa, että et sovi noin haastavaan suhteeseen, sääli miestä joka taas kykenee suvereenisti vaihtamaan lapsista sänkypuuhiin, ihan kuten kaikki muutkin lapsiin tottuneet. Kävele pois, paras juttu mitä voit itsellesi ja miehelle tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Luetaan varmaan eri ketjua kun mun silmään näyttää siltä että sekä ap että mies ovat ihan tyytyväisiä suhteeseensa, ja molemmille seksikin maistuu, mutta ei sillä hetkellä kun miehen lapset lähtevät toiseen kotiinsa.
ap kertoo kuinka halut katoavat pitkäksi aikaa jos mies "vonkaa"
Mies ei vonkaa jollei se ole pahassa puutteessa.
Ap kontrolloi miestä seksillä, tee jotain oikein niin tänään saat nähdä pikkarit. Käyttäydy huonosti niin sen näkee jo naamasta kun rouva on vuoteessa yhdeksältä ettei nyt kannata edes puhua.
Nää on nähty
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:n väsymystä, kun ei ole tottunut älämölöön, siinä missä mies. En kuitenkaan voisi ikinä olla innostumatta, jos oma mies vihjailisi tuollaista. Kuulostaa, että et rakasta miestä ja ole tyytyväinen lapsitilanteeseen. Kannattaa lähteä suhteeseen, jossa ei ole lapsia.
Kuulostaa, että et sovi noin haastavaan suhteeseen, sääli miestä joka taas kykenee suvereenisti vaihtamaan lapsista sänkypuuhiin, ihan kuten kaikki muutkin lapsiin tottuneet. Kävele pois, paras juttu mitä voit itsellesi ja miehelle tehdä.
Tämä! Mies ansaitsee parempaa
Olet liian kiva niille lapsille. Lapset tykkää sinusta ja sin lapsista, ja sehän on miehen mielestä valtavan kiihottavaa. Että tossa se nainen viihdyttää mun lapsiani ja huolehtii niistä, mutta hei illan viimitteeksi Minä Mies saan tään äitihahmon ihan kokonaan paneskeltavaksi. Mieshän on selvästi myös mustasukkainen omille lapsilleen, eikä ymmärrä omaa rooliaan isänä. Siihenhän se edellinen liittokin varmaan kosahti.
Älä ole niin kiva. Älä ole niin huolehtiva. Jos mies ei keskustelujen jälkeenkään ymmärrä tilannetta, niin heivaa koko remmi.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kiva niille lapsille. Lapset tykkää sinusta ja sin lapsista, ja sehän on miehen mielestä valtavan kiihottavaa. Että tossa se nainen viihdyttää mun lapsiani ja huolehtii niistä, mutta hei illan viimitteeksi Minä Mies saan tään äitihahmon ihan kokonaan paneskeltavaksi. Mieshän on selvästi myös mustasukkainen omille lapsilleen, eikä ymmärrä omaa rooliaan isänä. Siihenhän se edellinen liittokin varmaan kosahti.
Älä ole niin kiva. Älä ole niin huolehtiva. Jos mies ei keskustelujen jälkeenkään ymmärrä tilannetta, niin heivaa koko remmi.
Katkeraa katkeraa. On ihan hyvä että noin paljon miehiä vihaavat eivät hanki lapsia. Sieltähän voisi tulla poika 🤥 Millaistahan elämä teidän isänä tai veljenä on.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sika kun haluaa seksiä naisen kanssa.
Tää on jo hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ai ap:n mies kykenee "suvereenisti" vaihtamaan sänkypuuhat -vaihteen silmään :D? Miehiltä tää yleensä tuppaa onnistumaan. Liityn niiden joukkoon, jotka pitävät vonkaamista epäkiihottavana, painostavaa alkaa jo aamusta heittämään jotain seksiin liittyvää. Miksei ap voisi levätä rauhassa illan, ei kai vakiintuneessa suhteessa suhde kaadu siihen. Mutta ap:n pitäisi ottaa asia miehen kanssa puheeksi, ehkä mies kuvittelee "lämmittelevänsä" ap:ta vihjailullaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ap:n mies kykenee "suvereenisti" vaihtamaan sänkypuuhat -vaihteen silmään :D? Miehiltä tää yleensä tuppaa onnistumaan. Liityn niiden joukkoon, jotka pitävät vonkaamista epäkiihottavana, painostavaa alkaa jo aamusta heittämään jotain seksiin liittyvää. Miksei ap voisi levätä rauhassa illan, ei kai vakiintuneessa suhteessa suhde kaadu siihen. Mutta ap:n pitäisi ottaa asia miehen kanssa puheeksi, ehkä mies kuvittelee "lämmittelevänsä" ap:ta vihjailullaan?
Edelleen: miksi nainen on niin paskassa suhteessa että asiasta pitää ulísta suomen suurimmalla miesv ihapalstalla?
Painuu helvettiin sieltä, tai sitten tosiaan miehen rahat on tärkeäämmät, jolloin on parasta antaa persettä kun mies napsauttaa sormiaan.
Naiset ei ymmärrä, että naisten tärkeimmät ominaisuudet on kauneus ja seksin harrastamisen halukkuus. Luuletteko, että miehet on kanssanne hyvän huumorintajunne vuoksi... BUAHAHAHAH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
ap kertoo kuinka halut katoavat pitkäksi aikaa jos mies "vonkaa"
Mies ei vonkaa jollei se ole pahassa puutteessa.
Ap kontrolloi miestä seksillä, tee jotain oikein niin tänään saat nähdä pikkarit. Käyttäydy huonosti niin sen näkee jo naamasta kun rouva on vuoteessa yhdeksältä ettei nyt kannata edes puhua.
Nää on nähty
Siis miksi käyttäydyt huonosti kumppaniasi kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä, että naisten tärkeimmät ominaisuudet on kauneus ja seksin harrastamisen halukkuus. Luuletteko, että miehet on kanssanne hyvän huumorintajunne vuoksi... BUAHAHAHAH
Sulla mitään parisuhdetta ole. Saati kaunista ja halukasta naista.
Minäkin, tosin vasta 43. Vielä kiinnostaa.