Roosan jalat ovat karvaiset ja mustelmilla, ja se on täysin ok Luonnollinen osa minua Elämme yhteiskunnassa, joka palvelee miehistä katsetta, Roosa kertoo
Kommentit (24)
Aika vähän on mitään näkyvissä. Muilla on jetijalat.
Toisille tulee mustelmia herkemmin. Mutta on se vähän huolestuttava merkki jos jaloissa on aina useita mustelmia eikä ole mitään sellaista harrastusta joka mustelmat selittäisi.
Kuitenkin poseeraa normienmukaisella tavalla, jotta jalat näyttävät mahdollisimman sorjilta ja kauneusihanteiden mukaisilta. Tämä kai sitä hyvesignalointia :D
Pääasia taisi olla, että saatiin taas jostakin haukuttua miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia taisi olla, että saatiin taas jostakin haukuttua miehiä.
Näinpä, voimaantujien itsetunto säilyy edelleen heikkona tasan niin kauan kunnes tajuavat että ongelma on omien korvien välissä, ei muissa. Siinä mitä hän itse odottaa muiden odottavan.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin poseeraa normienmukaisella tavalla, jotta jalat näyttävät mahdollisimman sorjilta ja kauneusihanteiden mukaisilta. Tämä kai sitä hyvesignalointia :D
Nää noudattaa aina samaa kaavaa. "En käytä meikkiä" -artikkeleissa on aina muutenkin kauniita naisia, joilla on hyvä iho, selkeät piirteet ja tummat pitkät ripset. He sitten kertovat kuinka ihan jokainen on upea ilman meikkiä!
Ihan itsekkö hän tämän keksi? Wau, kuinka oma peräistä ja uutta, että polku pyörä on jälleen uudelleen keksitty.
En jaksa ajella karvoja kovinkaan usein. Näillä mennään ja jos ei kelpaa niin mies voi etsiä uuden.
Vierailija kirjoitti:
Toisille tulee mustelmia herkemmin. Mutta on se vähän huolestuttava merkki jos jaloissa on aina useita mustelmia eikä ole mitään sellaista harrastusta joka mustelmat selittäisi.
Kyllä niitä on paljonkin harrastuksia jotka selittävät mustelmat. Itse kokeilin kilpapurjehdusta ihan harrastelijatasolla muutaman kesän. Ja kyllä siinä mustelmia oli kroppa täynnä vähän koko kesän.
Mikä ihme on miehinen katse, ja miten sitä palvellaan? Outoa puhetta.
Jokainen tekee omille karvoilleen mitä itse haluaa.
Tässäkö on seuraava median trendi? BDSM-mustelmien glorifiointi
Kenekään, jota Roosan jalat oksettavat, ei ole niitä pakko katsella.
Siis onko mustelmatkin nykyään joku hyi naisten jaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Kenekään, jota Roosan jalat oksettavat, ei ole niitä pakko katsella.
En usko että olen kovin väärässä jos sanon ettei suurempaa osaa voisi vähempää kiinnostaa muiden mustelmat jaloissa?🤣
Ei minulle olla vielä tultu kauhistelemaan sheivaamattomia mustelmaisia jalkojani. Miksi pitäisikään? Ei ole muiden asia kommentoida tuntemattomien ihmisten ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko mustelmatkin nykyään joku hyi naisten jaloissa?
No, ei muiden kun näiden uniikkien lumihiutaleiden korvien välissä.
En näe karvoja