Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roosan jalat ovat karvaiset ja mustelmilla, ja se on täysin ok Luonnollinen osa minua Elämme yhteiskunnassa, joka palvelee miehistä katsetta, Roosa kertoo

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa kyse on henkilön omista oletuksista ja epävarmuuksista, vaikkei asia ketään haittaisikaan tai edes kiinnittäisi huomiota siihen. Tässäkin tapauksessa hän itse koki häpeää ja asia on hänen mielestään osa "laajempaa ongelmaa". Jos hän itse tekee asioista ongelmia, niin toivottavasti ei yleistä. 

Vierailija
22/24 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen ekaa kertaa että mustelmat rinnastetaan jotenkin karvoihin.. siis eihän niitä saa mitenkään pois, niin miksi se on mikään "päätös" olla niiden kanssa? Mulla on aina ollut mustelmia enkä ole ajatellut niitä mistään epänaisellisuusnäkökulmasta. Ehkä olen vaan sitten niin juntti, että olen antanut mustelmieni olla ilman ajatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu olevan vallalla käsitys, ettei mitään yleisesti kauniina pidettynä saisi enää näyttää, koska joku voi pahoittaa siitä mielensä. Sheivausmainoksessa pitäisi näyttää vanhan ruskeaihoisen naisen mustelmilla varustettuja karvaisia selluliittijalkoja. Olisikohan se kuitenkaan tuotteen myynnin kannalta hyvä asia?

Vierailija
24/24 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just prismasta ladattavan karvanajokoneen. Kesä tulee ja haluan viettää sitä karvattomin säärin. Omien silmieni tähden mä ne karvani ajan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi