Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkona on 15 astetta ja ihmiset kulkee haisevissa talvitakeissa

Vierailija
15.05.2022 |

Toisaalta sehän on tyypillistä suomalaiselle naiselle, kaikki kaunis on vierasta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis itse käynyt ulkona tänään, koska minulla on ollut niin kova kiire palstailla, mutta näin kuvittelen olevan.

Ap

Vierailija
2/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatte varmasti myös, että en pysty kuvittelemaan miehiä ollenkaan. Se johtuu siitä, että haluaisin itse olla nainen, ja se saa minut vihaamaan naisia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on max. noin kymmenen astetta lämmintä ja sataa vettä. Kuljen ulkona kevättakissa.

Ps. Talvitakkini ei haise. Osaan huolehtia sen pesusta.

Vierailija
4/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne haisisi? Eiköhän ihmiset osaa takkinsa pestä, itsekin pesin ne 4 syksyisempää/talvisempaa takkiani pari viikkoa sitten vaatehuoneen tangolle odottamaan uutta syksyä/talvea.

Itse kuljen jossakin kevättakissani, niitä on 5-6kpl.

Vierailija
5/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kieltämättä oli hassua, koko päivän oon seikkaillut shortseissa ja pitkähihaisessa neuleessa ilman hattua. Vastaantulevilla on täydet talvivaatteet ja pipo.

Vierailija
6/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä asteluku ei kerro koko totuutta säästä, nyt on jatkuvasti ollut tosi kylmiä tuulia. Hatut ja sormikkaat eivät ole liikaa.

Vierailija
7/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne haisisi? Eiköhän ihmiset osaa takkinsa pestä, itsekin pesin ne 4 syksyisempää/talvisempaa takkiani pari viikkoa sitten vaatehuoneen tangolle odottamaan uutta syksyä/talvea.

Itse kuljen jossakin kevättakissani, niitä on 5-6kpl.

Mihin ihmeeseen voi tarvita jo pelkästään KEVÄTTAKKEJA 5-6kpl? Joillakin on järki lähtenyt vaatteiden suhteen ihan käsistä, sulla on varmaan yksi huone täynnä pelkästään erilaisia asusteita, takkejakin on tuolla tyylillä varmaan 10-20kpl, laukkuja varmaan ainakin saman verran kaikista huiveista, päähineistä, hanskoista ja kengistä puhumattakaan.

Mahtuuko eteisessä edes kävelemään?

Vierailija
8/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko ap:n takki, vai miksi kuvittelet, että talvitakit haisevat? Ehkä talvitakeissa kulkevat ovat heitä jotka nauttivat helteistä eli kuumasta olotilasta.

Vierailija
9/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 astetta ja jotkut kulkee shortseissa. Ei vaan pysty ymmästämään mitä niidenkin päässö liikuu.

Vierailija
10/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttoppatakki ihan paikallaan Helsingissä. Auringossa on lämmin mutta heti kun menee pilveen tulee vilpoista varsinkin kun täällä tuulee jatkuvasti.

Vierailija
11/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt satavarma, että nyysäsit kaikki takit, jos et, kommenttisi on typerä.

Vierailija
12/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee liikaa kevyelle kevättakille, sori vaan.

Vierailija
13/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo talvitakkia ollut päällä aikoihin eikä se haisekaan. Kevättakissa kuljen +15.

Vierailija
14/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt satavarma, että nyysäsit kaikki takit, jos et, kommenttisi on typerä.

Minulla tuli äsken kakka housuun.

Ap

Vierailija
15/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 astetta ei ole paljon :D

Vierailija
16/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevissa? Se, että sinun talvitakkisi haisee, ei tarkoita, että muiden kevyttoppatakit haisevat.

Vierailija
17/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on vammaisia palstan päivystäjissä kuten kommenteista nähdään.

Vierailija
18/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyttoppatakki ihan paikallaan Helsingissä. Auringossa on lämmin mutta heti kun menee pilveen tulee vilpoista varsinkin kun täällä tuulee jatkuvasti.

Mulla on ns. jokasään takki. Kevyempi kuin toppatakki. Sateen ja tuulen kestävyys + jotain vuorta. Ihan sopiva kun täällä on auringon paisteesta ollut parina päivänä 7-10 astetta ja tuulista. Pipo oli jo liikaa mutta tuuli oli kylmä viima. 

Kyllä se aurinko tätä rakennusta lämmittää. Saa koko ajan pitää vähintään ikkunaa auki. Eikä tämä sisällä lämmin haittaa. Olisipa ulkonakin lämmintä.

Vierailija
19/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisevissa? Se, että sinun talvitakkisi haisee, ei tarkoita, että muiden kevyttoppatakit haisevat.

Minun kaikki vaatteet haisee, koska en käy suihkussa enkä osaa käyttää pyykkikonetta.

Ap

Vierailija
20/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät että ne haisee? Kävin Marokossa, siellä plus 18 astetta ja paikalliset kulki toppatakeissa