Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut minusta
Olen miettinyt pitkään, mikä minussa on vikana.
Ilmeisesti ulkonäköni.
Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen ja vientiä riittää muillekin tavallisille ja lihaville naisille, mutta minusta ei kiinnostu yhtään kukaan.
Surettaa vähän.
Humalassa +70v miehet ovat saattaneet hetken säälistä jutella, mutta kun näköpiiriin on tullut kauniimpia naisia, ovat kaikonneet nopeasti.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Painan 78kg.
Ap
Miten paino jakautuu? Peffaan ja reisiin? Vatsaan ja käsiin?
Se ratkaisee todella paljon. Naiset eivät aina ymmärrä tätä.
Miksei naisille kelpaa ylipainonen lievästi mies jolla on kaljamahaa ja ohentunutta tukkaa.. ei komea adonis atleettinen kelpaa miksi?
naiset ovat itsekki rupsahtaneita pieruverkkareissa.. ihme juttu.
N ar s i s ti tuli kaappaamaan naisen aloittaman keskustelun. Tee Allu oma topa, tai vaihtoehtoisesti painu v####n.
Painu ite veehen jos kiinnostaa.. ei mua kiinnosta. Niin miksei naiset teille kelpaa?
Ottakaa sitte se komea adonis atleettinen fiksu koulutettu mies.. ihan sama mä en halua ees ikinä semmoista.. taidan jäädä sinkuksi kun ei naiset kiinnostu mitä minussa on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni painaa 40kg enemmän kuin minä ja miehiä on joka sormelle ja varpaalle, kynsillekin.
Hänellä on painoa lähemmäs 160kg ja on naimisissa, mutta aina miehet pörrää ympärillä.
Samoin yksi tuntemani arviolta 85kg tyttö seurustelee ja on kihloissa ja monet muut yli 80kg naiset.
En usko painon olevan tässä suurin ongelma.
Ap
Eli sinä painat n. 120kg. Aivan varmasti painosi on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Painan 78kg.
Ap
Siinä tapauksessa et osaa laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä on aina naisen rumuus jos ei kelpaa. Jopa yksinkertainen tyhmä luonne ei haittaa, jos ulkonäköä riittää.
Miestä ei kiinnosta naisen luonne vaan terveet, kauniit jälkeläiset.
Miehet ovat tyhmiä ja yksinkertaisia ja ajattelevat alapäällään. Vain naisen ulkonäkö, nuoruus merkitsee, ei mikään muu.
Jos me olemme tuollaisia kuin kuvaat, niin jätät meidät varmaan sovulla rauhaan.
En minäkään kelpaa keskivertomiehille. En ole kelvannut edes parikymppisenä. Pituutta on 173 cm, painoa on 64 kg ja mahdollinen ylimääräinen rasva kertyy lähinnä peppuun. Pitkät & paksut hiukset on ja näytän yleisvaikutelmalta hoikahkolta.
Uskoisikohan tuota. Ehkäpä et vain halua huomata kiinnostuksia.