Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" " " Syys-04 Keskellä viikkoa" " "

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltarukous:

Minä pieni ihminen

illan tullen rukoilen.

Pienet kädet yhteen liitän

Taivaan Isää aina kiitän.

Tuo on ollu mun miehen lapsuuden rukous,yritin sitä perinnettä jatkaa Poitsun kanssa muttei luonnistunu mulla. Pakanako? En kai...

IHANAA Kukkuu että olet saanut uudenlaisen Kaunokaisen :)

Harmi kyllä että dieettiä vaatii,mutta kuitenkin... Hali! Toivotaan että tilanne pysyy hyvänä.

Nyt ipanoille iltapalaa, palaan kun olen löytänyt Ayapin jäätelö-viestin...

Kerppu ja TUTITON Sassa :))

(eilisestä lähtien...)

Vierailija
22/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille rukouksia laittaneille.

Mä haluisin alkaa lukea iltarukouksen tyttöjen kans-mies ei.

Itekin olen pienenä aina lukenut.Ja hilma on kerhos niiin liikkis kun ristii pienet kädet..

Hilmukka nukkuu-vauva ei.

Hilma oli iha intona sirkuksesta!

Kiva kun Kukkuun Kaunokaisella helpotti!

Ihana Yniksen Ylläri,voih *kateellisena*

Mun piti vielä siivouskeskusteluun kertoa mun pyykinpesu hulluudesta.

Mä oon ihan intona kuivausrumpuu,uusiin pesuaineisii ja silitykseeen!

Viime viikolla kun Hilma oli mummolas päivällä niin aivan autuaana kattelin frendejä dvdltä ja SILITIN!

Pyykinpesu ja kaikki oheistoiminta on niiiin kivaa.

Nyt saunaaaa

Hyvikset

palstaterroristi

Ramika

Missä on esimerkiksi sittis,elinaemo,mersu,prilla??

Huhuuuuuuuuuuuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliltä tauti ja supparit pois, sekä pitkät kunnon yöunet tilalle!

Vai hullut päivät, heh. Täällä ei oo lähimaillakaan ees Tokmannia, saati sitten...

Hyvä, jos Kaunokainen on parempi. Tsemppiä dieettiin.

Lapsellista kyllä, mutta jos voisitte pitää peukkuja huomiselle, kun meen laitattamaan sekn kierukan. Välillä oon ihan paniikissa. Nyt onneks rauhallisempi. Saan ehkä nukuttuakin.

Esikoisella ärhäkkä silmätulehdus ja flussa. Iltaisin pojalta on niin veto pois, että koko ajan tulee itkua milloin mistäkin. Onneks tipat tuntu heti auttavan ja unikin tuli, kun heti illasta annoin särkylääkettä. Siksipä pitää itekin mennä nukkumaan, kun muutama yö on ollu tosi rikkonaisia.

Jaksamisia niille, joilla sellaista on aina.

T@hti

Vierailija
24/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fiksu olisin, olisin jo nukkumassa. Mutta kun talossa on kerrankin rauhallista ja hiljaista, eikä kukaan ole vaatimassa mitään (juu niin, mutta mitenhän tuo on tunnin-kahden päästä) niin on ihana olla vain.

T@hdille peukkuja huomiselle, itsellä tuo sama edessä tässä muutaman ajan sisään, kunhan ne menkat nyt tulisi toistamiseen...

Hullut päivät - enpä ole koskaan sellaisilla ollut. Hauskaahan tuo olisi. Mutta no money jne... Eihän perukassa tuollaisia hullutuksia ole, hyvä kun edes peruspalvelut löytyy. Minäkö perukkalainen? Te helssinkiläiset te vasta kaukana olette - siis katsottuna täältä korvesta käsin :D

Mutta nyt Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia, tai autoja ja junia (ja esikoinen vitsikkäästi lisää vielä, että " jos ei tule unia, niin kaiva sitten munia... hmpf.... mistä lie oppinut tai sitten 10 vuotiaalla pojalla on pulppuava runosuoni ja vilkas mielikuvitus!?)

Nyt peiton alle.

Enkelille unihiekkaa. Samoin kaikille muille huonounisille ***ottaa itsekin kopin***

Mimmu

Vierailija
25/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla päivillä olin shoppailemassa. Otin vain Venluskan mukaan, ja siskoni oli myös mukana. Veeti kävi isin kanssa auton katsastamassa. Venlalle löysin bodeja ja yökkäreitä. Veetille tai itselleni en yhtään mitään. Perjantaina mennää sitten koko perhe ostoksille sinne. Suukkoja ja sipsejä ostin (se siitä laihduttamisesta, en voi vastustaa herkkijen ostamista).

Tänään oli Veetillä ja neidillä neuvola käynnit. Veetillä oli painoa 13kg ja pituutta 91cm, ei mikään pieni siis. Neitikin oli hyvin kasvanut, huomaa että ruoka maistuu. Puhuin th.n kanssa tuosta Veetin puheesta ja hän sanoi että jos halauan niin vuoden lopussa voin saada Veetille lähetteen puheterapeutille jos ei puhetta ala enempää tulla.

Enkeliltä supistukset hus pois.

Nyt pää lyö tyhjää ja en muista mitä piti kirjoittaa.

Öttis, Veeti ja Venluska

Vierailija
26/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ihmeessä Öttis siellä puheterapeutilla. Osaa sitten neuvoa onko tarvetta tutkia enempää. Miten Veetin puhe siis sujuu, vai sujuuko ollenkaan?

Heh, miten niin koskettaa omaa elämää noi puhejutut:)

Meillä on pikkuneidin tutissa jo kaksi reikää, muttei tunnu häiritsevän:) Pitäisköhän tehdä kunnon lovi:) En taida vielä olla valmis kunnon vierotukseen, mutta vähän pitää yrittää jotain. Ois niin kiva, jos vaan hylkäis itse sen tutin. Esikoisen kanssa oli kauhea paniikki, etten halua antaa tuttia säästyäkseni vierotukselta. Sitten 5vko:a vanhana oli pakko antaa ja 5kk ikäisenä taisi hylätä sen lopullisesti. Eli se siitä paniikista. Pikkuneidin kanssa ajattelin, että heti vaan tutti, jos siltä tuntuu,mutta tämäpä ei huolinut sitä. Joskus 8kk iässä vasta huoli ja niiden rikkonaisten öiden takia oli pakko alkaa sitä käyttää. No, nyt sitten ihmettelen, että miten siitä päästäis eroon. On tää vaikeaa:)

T: Ynis

Vierailija
27/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramika, muuta meille!!! Tästä kaikkien kodin tekstiileiden koirapölyttömäksi pesemisessä ei tunnu loppu näkyvän..

T@hti, peukutan!

Supistukset hus pois, vielä hetkeksi!

Ikävöin imetystä. Siniltä puuttuu enää 1 maitohammas. Sinin päikkärittömät päivät ovat ihan kamalia! Tarvitsisi ehdottomasti ne, mutta kun ei.. Rosalle ei sovi ainakaan ruusunmarja, eikä bataatti. Reilu viikko seuraavaan kiinteäkokeiluun. Tulee surku pientä kun tykkäisi syödä, muttei voi mitään antaa.

Hyvää yötä!