Nainen, kun hankit dildon...
niin mitkä ominaisuudet ovat siinä sinulle tärkeitä? Väri? Koko? Imukupillinen? Entä kuinka usein annat sille?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeintä vibrassa on sen pulsaattori-ominaisuus, enkä käytä enää muunlaisia.
Hei mikä se on? Ei ole ikinä ollt dildoa, kun on saava mies, mutta kiinnostas kokeilla ja mieskin vois käyttäää kai. Neuvoja! Onko se siis joku liikkuva juttu, vai niinkun vaan kalu?
Siinä on värinäominaisuuden lisäksi se pulsaattoriominaisuus eli se sykkii itsestään edestakaisin. Periaatteessa sen voi asettaa sisäänsä ja antaa käydä vaikka ilman käsiä, mutta eihän se liukkaassa tietenkään pysy :P Mulla on Fun Factoryn Sundaze, muutenkin suosin kyseisen valmistajan tuotteita. On saksalaisia naisten suunnittelemia tuotteita naisille, suosittelen. Kannattaa googlettaa pulsaattoridildo.
Kun leikimme mieheni kanssa kolmen kimppaa.
Dildo kiinni seinässä, minä kontallani työnnän sen sisääni ja otan samalla mieheltäni suihin.
Itse en ole ostanut yhtään. Mieheni on niitä minulle / meille niitä hankkinut useamman erilliaisen. Imukupilla ja ilman, vibralla ja ilman. Useita erikokoisia ja materiasta tehtyjä.
Mmmm tykään kyllä niitä käyttää jos aitoa ei ole saatavilla tai sitten haluan ns. molempiin yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
väri ja koko : minulla on musta, vaaleanpunainen ja valkoinen - musta on suurin ja häpeän vähän sitä mieheltäni, mutta yksinäni ollessa on mun salarakastaja. Pissaorkku on kerram sen kanssa tullut ja lakanat pesuun
Oletko elämämkoululaisia?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
väri ja koko : minulla on musta, vaaleanpunainen ja valkoinen - musta on suurin ja häpeän vähän sitä mieheltäni, mutta yksinäni ollessa on mun salarakastaja. Pissaorkku on kerram sen kanssa tullut ja lakanat pesuun
Oletko elämämkoululaisia?
Oletko itse ihan vaan koululainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta mitä mun pillu on saanut. https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-3…;
Panisin!
Mitäs veikkaat? Olisko sillee pitämässä dildoa pystyssä?