Ruotsin euroviisukipale selvä laina Lady Gagan Shallow:sta.
Ihan heti tuli mieleen, että tässähän lauletaan Shallowta. Mites teillä muilla? Huomasitteko saman?
Kommentit (35)
No hitto, just se. Mietinkin yöllä, että miten tää voi olla näin tuttu kappale 😅
Oli muka laulajan itse tekemä biisi...
No ei kyllä tullut mieleen. Joku toinen tosin tuli, mutta aivan eri tyyppinen.
Paska kopio gagasta. Tuon akan lauluääni ei ole hyvä! Ainakaan tuollaiseen kappaleeseen.
Paljonko saa olla samaa ennen kuin iskee plagiointisyytteet?
Vierailija kirjoitti:
Oli muka laulajan itse tekemä biisi...
Onhan laulaja voinut kuvitella niin. 😆
Kaikki tuollaiset balladit kuulostaa samalta
Ruotsalaisten Euroviisu-brandi on nykyään törkeä kopiointi. Alkoi siitä kun huomasivat ettei seurannut mitään siitä kun kopoivat takavuosina paitsi David Quettan biisin, myös jonkun animaatiotaiteilijan animaation esityksen taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuollaiset balladit kuulostaa samalta
No ei nyt ihan noin samalta sentään.
Minä pidin kovasti kappaleesta, kunnes tuli se Shallow - vikinä.
Miten Ruotsi on voinut laittaa tuollaisen edustuslaulun, joka on noin selkeä laina. Ymmärrän kyllä, että kaikissa kappaleissa on jonkin verran samaa, mutta tässä kyllä mielleyhteys toiseen lauluun oli liian selvä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ruotsi on voinut laittaa tuollaisen edustuslaulun, joka on noin selkeä laina. Ymmärrän kyllä, että kaikissa kappaleissa on jonkin verran samaa, mutta tässä kyllä mielleyhteys toiseen lauluun oli liian selvä.
Eikä vain kerran vaan jatkuvasti.
Tuommoiset biisit kirjoitetaan tietyllä kaavalla niin ei ihmekkään että kuulostaa samalta
En kuule shallowta, mikä kohta mielestänne on siitä lainattua?
Olkoon kunkin mielestä mitä vain.Ihana ja kosketi muinua sysvästi. Myös suhteeni pättymistä,joskus elämässäni.
Ihan sama. Tuli jopa mieleen Oscarit, kun Gaga ja Cooper lauloi Shallowin.