Särkänniemiranneke 49 paikan päältä ostettuna :O
Kommentit (234)
Ei ole montaa vuotta, kun sai vielä alle neljälläkympillä, oliko 37. Alkaa olla aika hurjissa hinnoissa.
Olet viisas kuluttaja ja päätät itse maksatko tuon hinnan vai et.
En laita senttiäkään kotimaan matkailuun,välimeri kutsuu.
Mitä tuolle rahalle sitten saa vastineeksi? Pari kitisevää ruosteista vuoristorataa ja possujuna?
Eikä edes uusia laitehankintoja nyt. 😄 Ei tuota hintaa mikään selitä. Alueellekkaan ei taida enää päästä maksamatta? Siis jos esim. vanhempi lapsen seurana ja vain lapsi käy laitteissa; vanhempi joutuu silti maksamaan alueelle pääsystä. Toista oli vielä mun lapsuudessani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Ollaan reissussa 4 viikkoa.
Jos kerran vuodessa käy, eihän tuo paljon ole. Paikan ylläpitokin maksaa.
Ja juntit maksaa, herätkää oikeesti! Suomen hinnoissa ei ole mitään järkeä.
Moni vetää paljon kalliimman baari-illan tai jotkut festarit. Tuo hinta on ihan ok vielä.
Särkänniemi on ihan surkea muutenkin. Lintsi on hyvä ja ennakkoon ranneke oli 42.
Vierailija kirjoitti:
En laita minäkään. Lähdetään Prahaan syömään hyvin (JA EDULLISESTI), shoppailemaan ja nauttimaan kulttuurista. Suomi hinnoittelee itse itsensä ulos matkailusta.
Powerpark 42 e ja huomattavasti parempi huvipuisto.
Muistan kun kausikortti oli n. 50 e, nyt 159 e.
Eikös bensan pitänyt olla niin kallista ja palkkojen pieniä ettei pitäny olla varaa matkustella? Vai onko tämä boomeripalsta.
Ei tossa ole enää mun järkeä..alle 40 egee pitäis olla joka ainoassa paikassa ..jää huvipuistot väliin.
Eikö kyläkaupassa ole ilmainen tivoli.
Särkänniemen 49 rannekkeella pääsee myös Näsinneulaan, eläinpuistoon ja akvaarioon. Okei, kallista, mutta vertailun vuoksi Lintsillä maksat 45 pelkistä huvilaitteista.
Ja rahan arvosta: Vuoden 2000 rahamäärää 220,00 markkaa vastaava rahamäärä vuonna 2021 oli 49,73 euroa. Okei, kallista sekin, mutta eikö teidän palkat ole nousseet yhtään noista ajoista?
Tähän voisi laittaa melkein minkä tahansa asian markka-ajalta, ja kauhistella samaa. Suomi on kallis maa.
49 euroa siis