Rasmus oli juuri niin floppi kuin ennakkoon arvioitiinkin
Biisi vaan oli tasapaksu ja valmiiksi kuluneen tuntuinen. Ei sitä voi edes energisellä esiintymisellä pelastaa.
Kommentit (128)
No kuuleeko voittajakappaletta ikinä missään? Ei.
Minusta tuntuu että euroviisut on tuo esille maasi huonoin kappale tai esittele jotain homoparaatia.
Parrakas nainen...ei vaan mies naisten vaatteissa.
Ei meillä muita olekaan kuin floppeja. Ei täällä osata tehdä musiikkia.
Musta tuntuu, että mun euroviisujen katselu oli tässä. Alkaa niin kyllästyttää joka vuosi samat kuviot: aina Suomea hehkutetaan etukäteen, miten nyt on niin voittajabiisi ja koko maailma on innoissaan ja fanittaa -ja sitten ollaan sijalla 21-25. Pisteet annetaan sen mukaan, kuka on naapurimaa tai kuka on kaikkein lbgt:ein. Poikkeus tämä vuosi, annettiin säälipisteet. Lisäksi ihan koko ajan, joka ainoassa käänteessä korostetaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä, joko laulun sanoissa, itse esityksessä tai vähintään sitten juontajat sitä hokee.
Mulla ei ole yhtään mitään näitä vähemmistöjä vastaan, päin vastoin. En vaan todellakaan jaksa kun koko viisut on pelkkää sitä, sillä oikein ratsastetaan ja sitä korostetaan koko ajan. Ja tuo Ukrainan tämän vuotinen voitto, ihan kuin muka ei muuten oltaisi osoitettu tukeamme ja autettu, miten ihmeessä joku Euroviisuvoitto auttaa heitä selviytymään pskavenäjän kynsistä?
Koko kisa on yhtä teennäistä ja ennalta-arvattavaa sontaa. Mun euroviisu-ura päättyi tähän vuoteen. Kiitos kaloista ja hei.
Biisin toinen tekijä on amerikkalainen veteraani Desmond Child, joten voiko tuota pitää suomalaisena biisinä edes? Rasmuksen Laurikin on asunut vakituisesti Usassa jo pitempään.
Floppi olisi ollut jos ei olisi päässyt finaaliin eli huonomminkin olisi voinut käydä. Henkilökohtaisesti en ota kantaa esitykseen kun en sitä nähnyt tai ole edes laulua kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon hyvää musiikkia mutta hyvää kappaletta ei voi valita pitää ottaa mitään sanomaton tasapaksu valju kappale jos sellaista ei löydy sellainen vaikka tehdään. Rasmus on kaukana parhaasta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Osataan mutta miksi ei oteta mallia Itä-Euroopan mailta, jotka haitareilla ja kitaroilla rokkaa katot auki . Ja menestyvät.
No. Pääsi sentään finaaliin. Sekään itsestäänselvää ole kun Suomesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Biisin toinen tekijä on amerikkalainen veteraani Desmond Child, joten voiko tuota pitää suomalaisena biisinä edes? Rasmuksen Laurikin on asunut vakituisesti Usassa jo pitempään.
Heihei. Joka maa auttaa tekemään musiikkia toisille.Ruotsi oli tehnyt Azerbajanin kappaleen mm.
Ruotsalaiset ovat mestareita musiikin alalla. Joka kappale joka osallistui karsintoihin oli tosi hyvä.
Taasko se ulina naapureiden äänestämisestä alkoi? :D Menestystä saa hyvällä biisillä ja esityksellä. Suomi pärjäsi viimeksi vuosi sitten.
Ihan tämäkin yksinkertainen kappale on vaan hyvin tehty . Mukaantempaiseva.Ei voittanut mutta esimerkki siitä mitä Suomi tarvii. Räväkkyyttä.
Minua ei hämmästyttänyt, miten paljon tämän Espanjaa edustaneen Chanelin istumalihakset saivat pisteitä.
Aivan kamalaa kuraa koko Euroviisut! Ns lavashow...kaikilla samanlaista...Laulutaito lähes jokaisella olematonta. Järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa! Suomalainenkin tekele ...niin tunkkainen!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ovat mestareita musiikin alalla. Joka kappale joka osallistui karsintoihin oli tosi hyvä.
Parhaat kappaleet pitävät tietysti itsellään. Esimerkiksi ne Saara Aallolle tehdyt kappaleet olivat kaikki huonoja.
Ei ole pakko ottaa ruotsalaisilta huonoja biisejä kisakappaleiksi. Voi sanoa, että ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hämmästyttänyt, miten paljon tämän Espanjaa edustaneen Chanelin istumalihakset saivat pisteitä.
Aivan ja ne eivät olleet aidot edes. Ostetut.
Rasmuksen kaikki biisit on samanlaisia, ei niitä erota toisistaan. Ylönen on ihan pelle, äijä on nelkyt ja elää jossain teinimaailmassa sulkineen ja eleineen, näyttää 12 vuotiaalta pikkupojalta no sille ei tietenkään itse mahda mitään, meikit silmissä saa vaikuttamaan jotenkin lapselliselta koko tapauksen.