Mistä voi saada äkkiä rahaa?
Tilillä 1,19 euroa ja seuraavan kerran tulee rahaa lapsilisäpäivänä..
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole luottokorttia?
Ei ole.
Ap
Kyllä sun AP pitää se saamatta jäänyt palkka hoitaa/keskustella kuntoon. Kysy esimieheltäsi, miten näissä menetellään. Onko kyse selvästä virheestä vai tulevatko esimerkiksi lisät maksuun vasta seuraavassa palkassa? Miten tällainen virhe on syntynyt?
Jos ulkoistettu palkanlaskenta on mokannut, niiden pitäisi se virhe myös korjata ilman kuluja työnantajallesi ja nopealla aikataululla. Jos taas firman oma palkanlaskenta on mokannut, korjaamisen ei pitäisi olla mikään ongelma ja myös tapahtua nopeasti.
Työnantajan keskeisimpiä velvoitteita on maksaa palkka ajallaan. Meidän firmassa oli joku ohjelma jumiutunut juuri palkanmaksun hetkellä. Rahat saatiin sitten jollain pikasiirrolla eli palkka tuli ongelmista huolimatta ajallaan.
Ota poskeen,saat 50 ja 100 jos pannaan
Voitko pyytää työnantajalta palkkaennakkoa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun AP pitää se saamatta jäänyt palkka hoitaa/keskustella kuntoon. Kysy esimieheltäsi, miten näissä menetellään. Onko kyse selvästä virheestä vai tulevatko esimerkiksi lisät maksuun vasta seuraavassa palkassa? Miten tällainen virhe on syntynyt?
Jos ulkoistettu palkanlaskenta on mokannut, niiden pitäisi se virhe myös korjata ilman kuluja työnantajallesi ja nopealla aikataululla. Jos taas firman oma palkanlaskenta on mokannut, korjaamisen ei pitäisi olla mikään ongelma ja myös tapahtua nopeasti.
Työnantajan keskeisimpiä velvoitteita on maksaa palkka ajallaan. Meidän firmassa oli joku ohjelma jumiutunut juuri palkanmaksun hetkellä. Rahat saatiin sitten jollain pikasiirrolla eli palkka tuli ongelmista huolimatta ajallaan.
Olen sanonut asiasta kahdesti Ensimmäisellä kerralla sanoin, että palkka on korjattava heti. Kyse on selkeästä virheestä.
Ap
Ap. Saisitko vanhemmiltasi lainattua vähän rahaa ja maksat takaisin sopimallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voitko pyytää työnantajalta palkkaennakkoa?
Olen pyytänyt saada ihan tavallistakin palkkaa oikein maksettuna eikä ole onnistunut, joten en usko, että tämä on vaihtoehto.
Ap
Jos olet pääkaupunkiseudulla voit koittaa ottaa yhteyttä Apuna Ry:hyn Facebookista löytyy (Apuna Ry Avustus)
Römpsän pesu ja "ravintola"an. Sedät antaa rahaa kun vähän "tanssit" niiden alla. Kännit kaupan päälle.
Lapsen isältä, ensi kuun elarit vaikka etukäteen. Tai ruokakassi. Kyllä minä auttaisin jos minun ex sanoisi, että nyt rahat loppu, kun ei palkka tullutkaan. Tosin ottaisin mieluummin lapset tänne isäviikoiksikin, saisivat ruokaa sitten täällä.
Leipäjonot. Sossu? Voisiko sieltä saada "lainaa", en tiedä.
Myy käytettyjä pikkareita. Tienaat hyvin mikäli kunnon tuoksu ja muutamat keltaviirut että jarruviirut on niissä.
Eikö sulla ole luottokorttia?