Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen menettää elämänhallintansa miehen takia?

Vierailija
14.05.2022 |

Jos joutuu olemaan tekemisissä miehen kanssa, jota haluaa todella kovasti, mutta ei saa ja tätä pettymystä kokee usein, niin voiko nainen seota niin, että alkaa esim. lihoamaan, ryyppäämään, ehkä polttamaan myös ja muutenkin ei hoida enää ulkonäköään juurikaan?

Minä kun olen vähän syyllinen tällaiseen leikittelyyn eli tiedän tiettyjen naisten haluavan minua, mutta teeskentelen tietämätöntä ja flirttailen välillä, mutta sitten olenkin täysin kylmä pitkän aikaa. Voiko se tehdä naiset hulluksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäydyt noin?

Vierailija
22/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurannut tällaista miestä sivusta. Aivan ihana, sympaattinen ja lämmin. Kivan näköinen myös. Oikein näkee, kun naiset sulavat edessään. Kun huomaa kalan olevan koukussa, alkaa saaliinväsytys. En tiedä mitä hän tällä tavoittelee, tykkää kai särkeä sydämiä. Ehkä joku on särkenyt hänet itsensä niin pahoin, että suorittaa jotain kostoa koko naissukupuolta kohtaan.

Seuraat narsistia. Ulkopuoliselle aivan ihana, lämmin ja sydämellinen. Kumppanin kohtelusta saatkin jo vihjeitä.

Niin ja se mitä hän tuolla tavoittelee, on löytää tarpeeksi heikoilla oleva nainen joka hyväksyy hänen käytöksensä parisuhteeseen asti.

Niinkö? No toistaiseksi on vielä epäonnistunut siinä. Tällä hetkellä näyttää kyllä olevan edellisiä yksinkertaisempi vedätettävä menossa, joten ehkä sitten viimein löytää haluamansa. Ja anteeksi tuosta sanasta, jolla kuvailin kyseistä naista, mutta jos näkisitte, ymmärtäisitte. Kaunis, mutta ei mikään älykkö.

Mitä enemmän maine vuotaa sitä tyhmempi ja narsistisempi uhrinkin pitää olla. Tyhmä kun ei kysele eikä epäile vaikka merkit on edessä ja narsistinen siksi, että ei usko kun saa muilta kuulla totuuden jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties rakkauden huumassa?

Vierailija
24/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Tunnetaankohan me kaikki yläpeukuttajat sama Ville 😂. Ihana mies, hetken. Sitten tosiaan alkaa kuuma-kylmä -käsittely. Onneksi mulla tuo käsittely rikkoi taian, ja vapauduin lumouksestaan.

Missä päin Ville vaikuttaa? Kuulostaa tutulta..

Varsinais-Suomessa.

No niinpä tietysti 🙈😂 Varmasti sama tapaus.

Vierailija
25/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäydyt noin?

Varmastikin tuntee alitajuista tai tietoista syvää vihaa ja pettymystä äitiään kohtaan ja sen vuoksi kostaa kaikille naisille.

Vierailija
26/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Tunnetaankohan me kaikki yläpeukuttajat sama Ville 😂. Ihana mies, hetken. Sitten tosiaan alkaa kuuma-kylmä -käsittely. Onneksi mulla tuo käsittely rikkoi taian, ja vapauduin lumouksestaan.

Varsinais-Suomessa.

Minkä väriset silmät?

Vierailija
27/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Varsinais-Suomessa.

Minkä väriset silmät?

Siniset. Ei kovin tumman siniset.

Vierailija
28/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuruusharha. Kuvittelee olevansa muiden elämän keskipiste vaikka oikeasti on vain vähän outo työkaveri, josta kukaan ei oikein pidä.

Kun itsellä ei ole kuin näitä harhoja, luulee että muiden elämä on yhtä tyhjää kuin hänen.

Vierailija
29/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta epäilyttävää, että lihoisi vaikka ei saa miestä. Muuten elämä voi mennä alamäkeä. Suruun syöminen voi olla todellista mutta kai silloin lähettelisi viestejä syömisen välissä?

Vierailija
30/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuruusharha. Kuvittelee olevansa muiden elämän keskipiste vaikka oikeasti on vain vähän outo työkaveri, josta kukaan ei oikein pidä.

Kun itsellä ei ole kuin näitä harhoja, luulee että muiden elämä on yhtä tyhjää kuin hänen.

No tämä ei kyllä sovi tuntemaani tapaukseen. On kovinkin pidetty työkaveri, ja elämä muutenkin kovin kiireinen. Jos ei tietäisi noista oudoista naiskuvioistaan, niin voisi pitää kaikin puolin hyvänä tyyppinä.

Vierailija
31/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tällainen harhainen mies, hänelle tuskin uhrataan ajatustakaan ohimenevää kummallista käytöstä koskevaa ihmettelyä lukuunottamatta. Tuollainen omituinen hahmo, sinua varmaan pidetään kevyesti skitsofreenisenä tai sinakin epävakaana (mitä toki oletkin).

Vierailija
32/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä tule yhtään sääli tuota miestä. Ennemminkin niitä häneen lankeavia naisia.

Vierailija
33/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ei sillä tavalla kuin Ville kuvittelee.  Onhan aloittaja se Ville? Päin vastoin, kun nainen saa omakseen Elämänsä Miehen. Mies osoittautuu luottotiedottomaksi ja naisen on otettava kaikki yhteiset laskut ja velat omiin nimiin. Lisäksi myös epäluotettavaksi, ilkeäksi jne ja naisrukka kuvittelee, että se kaikki on hänen syytään.

Ei ole yksi eikä kaksi naista, jotka ovat päätyneet suljetulle osastolle hankalan parisuhteen vuoksi. Minäkin tiedän niitä useampia, mutta en yhtään sellaista, joka olisi "seonnut" siksi, että ei saanut jotain unelmiensa miestä.

Vierailija
34/41 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä ihminen on ihan itse vastuussa teoistaan. Ei siitä voi syyttää ulkopuolista.

Vierailija
35/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Varsinais-Suomessa.

Onko tää Ville eronnut? Miten hän löytää naisensa?

Vierailija
36/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupee

Vierailija
37/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Varsinais-Suomessa.

Kyllähän niitä naisia hyvännäköisen miehen ympärillä pyörii.

Vierailija
38/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Villte nukkumaan.

Varsinais-Suomessa.

Kyllähän niitä naisia hyvännäköisen miehen ympärillä pyörii.

Ai onko hän hyvännäkönen? Pyörii deittisivustoilla? Ja pyörittää naisia? Minkähän ikäisestä tyypistä on kyse?

Vierailija
39/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei kyllä sovi tuntemaani tapaukseen. On kovinkin pidetty työkaveri, ja elämä muutenkin kovin kiireinen. Jos ei tietäisi noista oudoista naiskuvioistaan, niin voisi pitää kaikin puolin hyvänä tyyppinä.

Nelikymppinen, hieman harmaantunut?

Vierailija
40/41 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Onko kyseessä nuori ihminen va jo elämää nähnyt? Mietin vaan että mitä mahtaa olla taustalla tuolla tavalla käyttäytyvällä miehellä🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan