Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua miehen outo tunnekylmyys? Kokemuksia anyone?

Vierailija
11.10.2006 |

Niin... välillä mies on tosi ymmärtäväinen, mutta seuraavanlaisia piirteitä on sitten usein havaittavissa enkä tiedä mitä se on..

- kun häntä " syytetään" jostain (ts. kerron tunteistani, jos hän on esim. loukannut minua) hän muuttuu kylmäksi ja ylimieliseksi.. :(..

- Monesti kun hän itse on mokaillut jotain ja asiasta huomauttaa, hän alkaa puhumaan, että " joku raja pitäis sunkin jutuille laittaa" .. ts. hän ei mielellään puhu tai vastaa kovin pitkälle mokistaan

- Kun hän puhuu rakkaudestaan hän yleensä puhuu itsestään.. tyyliin MUN on hyvä olla sun kanssa, siks rakastan sua

- Toisaalta joskus hän piehtaroi omassa huonoudessaan.. siis saa hirveän itsesäälikohtauksen ja on kuin vauva, taas seuraavana päivänä sillä taas on egoa niiiin paljon.. (mies on muuten myös tosi älykäs ja menestyvä urallaan)

- Ei kestä mitään kritiikkiä.. suuttuu hirveästi ja liioittelee, paisuttelee päässään kaikkea kritiikkiä

- kun hän on itse loukannut minua, niin ei lohduta minua tai auta, vaan rupeaa piehtaroimaan nimenomaan siinä, että eihän HÄNTÄ vain syytetä

- hermostuu yleensäkin vastoinkäymisistä ja ongelmista ja yrittää tehdä kaiken täysillä

äääääh.. joku mättää mutta en tiedä mikä :(((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että heikko itsetunto jota luulee peittelevänsä tuolla käytöksellään. Onko miehelläsi esim. jotenkin rikkinäinen perhetausta tms?

Vierailija
2/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkään masennusta (joka tosin helpottamassa) ja itsetunto-ongelmia. Ehkä hänellä on myös itsetunto-ongelmia, esim lapsuuden kokemusten takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Miehen äiti on ok, uraäiti ollut, ehkä hieman miehensä varjossa, tiukkaa kuria pitänyt. -ap

Vierailija
4/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse on pitänyt pärjätä - lapset siis opetettu mun mielestä jollain tavalla edustuslapsiksi - kaikkea inhimillistä hävetään ja olennaista on se mitä muut ajattelee.

Vierailija
5/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pahassa paikassa voi luottaa vain itseensä, ts. vanhemmat ei ihan läsnä? Tuosta juur voisi johtua se hyökkäävyys ja liioiteltu puolustuskannalla olo kriisitilanteessa.

-2

Vierailija
6/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että mua tälläkin palstalla ärsyttää, kun toiset kehuu, kuinka kasvattavat lapsistaan itsenäisiä ja just eivät nukuta jne.

Aikuisena nämä lapsuuden tunnevammat vasta esille tulee.

Vierailija
7/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmilla tärkeää on vain asema, kuinka hieno ja vaikutusvaltainen poika on (tämä oli nuoruudessa sekä myöhemmin). Häntä pitää pitää jalustalla - hänhän se urheilee ja tekee tiliä perheelle.

Nyt en enää muista mitä ap puhui...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi