Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aikuinen ihminen voi olla pitämättä esim. homejuustoista?

Vierailija
14.05.2022 |

Hämmennyin kun työpaikallani tuli puhetta herkuttelusta. Kaksi yli keski-ikäistä työkaveriani näyttivät siltä, että antavat ylen kun puheeksi tuli Aurajuusto ja homejuustot muutenkin. Kuulemma hirveän makuista. Miten on mahdollista, että aikuisella on lapsen maku? Oli kuin alakoululaisia olisi kuunnellut: Homejuusto hyi, oliivit hyi, sienet hyi, parsa hyi jne. Miten nämä jauhomakkaran ystävät mahtaavat pärjätä kun juhlissa tarjotaan aikuisten ruokaa? Onko muilla kokemusta aikuisista joilla on kehittymätön maku?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat pilaantunutta ruokaa, Homeessa.

Vierailija
2/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eniten raa-asta, hyvin pestystä ja kerran kustusta silakasta 😛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat pilaantunutta ruokaa, Homeessa.

Lapsi.

Vierailija
4/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei suostu syömään edes parempaa, lihaisaa grillimakkaraa, vaan täytyy olla jauhomakkara 😄. Ei saa olla sattumia...

Vierailija
5/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että kukaan aikuinen nainen ei tykkää sissijuustosta?

Vierailija
6/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti keski-ikäiset miehet pelkäävät maistaa mitään muuta kuin tuttua ja turvallista. Mieheni ei syö mitään kasviksia, vaan väittää, että oksennus tulee.

Vierailija
7/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tapaa tällaisista sanoa: Niin pahaa, että melkein hyvää.

Vierailija
8/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sillä ole mitään tekemistä iän kanssa vaan mieltymysten. Ei kaikkien tarvitse pitää homejuustoista.

Vierailija
9/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tarjota kissalle sitä juustoa.

Vierailija
10/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on imbesilli.

Vierailija
11/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä homejuustoista, valkosipulista, sienistä, paprikasta, enkä monesta muustakaan syötävästä.

Eikä yhtään hävetä. Syön jauhomakkaraakin mielihyvin.

Itse asiassa olen supermaistaja, eli kielessä on makunystyröitä enemmän kuin monella muulla. Siksi vahvat maut ei miellytä, ja jotkut maut ällöttää.

Ei sellaista makuaistia saa millään totuttamisilla muuttamaan sellaiseksi, että jokin maku muuttuisi laimeammaksi.

Vierailija
12/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Lapsilla on parempi ja herkempi makuaisti. Aikuiset ovat sitä menettäneet, niin voimakkaammat maut menee helpommin.

Vierailija
13/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sillä ole mitään tekemistä iän kanssa vaan mieltymysten. Ei kaikkien tarvitse pitää homejuustoista.

Sehän siinä hämmentaakin, että miten joku voi olla vielä senkin ikäisenä mieltynyt mehkaan, voikkareihin ja nakkimakkaraan. Suloistahan se voi jonkun mielestä olla, mutta kyllähän voidaan yleisesti ottaen sanoa, että jos aikuinen ei pidä homejuustosta, niin on jotain mennyt vikaan jossain vaiheessa.

Vierailija
14/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on imbesilli.

Sulle taas tuskin maistuu sillikään. Liian voimakas maku lapselle. Voi toinen.

Vierailija
15/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä hämmentaakin, että miten joku voi olla vielä senkin ikäisenä mieltynyt mehkaan, voikkareihin ja nakkimakkaraan. Suloistahan se voi jonkun mielestä olla, mutta kyllähän voidaan yleisesti ottaen sanoa, että jos aikuinen ei pidä homejuustosta, niin on jotain mennyt vikaan jossain vaiheessa.

Tämä on pakostakin provo, sillä ei kukaan ole noin tyhmä.

Vierailija
16/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä homejuustoista, valkosipulista, sienistä, paprikasta, enkä monesta muustakaan syötävästä.

Itse asiassa olen supermaistaja, eli kielessä on makunystyröitä enemmän kuin monella muulla. Siksi vahvat maut ei miellytä, ja jotkut maut ällöttää.

Ei sellaista makuaistia saa millään totuttamisilla muuttamaan sellaiseksi, että jokin maku muuttuisi laimeammaksi.

Minä olen superhaistaja. Pystyn haistamaan haikalojen pieruja jopa tuhansien kilometrien etäisyydeltä. Syön silti homejuustoa, sillä se on herkullista, kuten kaikkien normaalisti kehittyneiden aikuisten milestä.

Vierailija
17/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen superhaistaja. Pystyn haistamaan haikalojen pieruja jopa tuhansien kilometrien etäisyydeltä. Syön silti homejuustoa, sillä se on herkullista, kuten kaikkien normaalisti kehittyneiden aikuisten milestä.

Tuollaiset kaltaisesi provot ovat harvoin aikuisia, saati sitten kehittyneitä.

Vierailija
18/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ihmiset jotka jäävät tyhmyyttään paitsi elämän hienommista nautinnoista

Vierailija
19/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja todennäköisesti ap :llä itselläänkin on joitain ruokaan liittyviä asioita, raaka-aineita tai teollisuuden valmistamia ruokia, joita hän ei pidä.

Itse syön esim. sinihomejuustoa, muttei mulle olisi tullut mieleen ihmetellä, ettei joku muu pidä. Ei ole multa pois ja ilman sinihomejuustoa voi ylläpitää monipuolista ja ravitsevaa ruokavaliota. Päinvastoin juustoissa on usein paljon rasvaa ja suolaa, pärjäisin ilman, mutta ei onneksi (vielä) tarvitse.

Vierailija
20/59 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani afrikkalaismies ei edes maista homejuustoja, koska inhoaa niiden hajua. Tottumuskysymys. Ehkä joillakin vaistot varoittavat herkemmin "pilaantuneesta" ruuasta hajun perusteella?

Itsestäni Aurajuusto on ihanaa. : P Mutta minähän en edes haistele juustoja.