Mitä tekisit jos maailmanloppu tulisi vuoden päästä?
Itse jättäytyisin töistä pois ja muuttaisin mökille.
Kommentit (39)
Menisin eduskuntatalon eteen huutamaan.
Haistakaa p a s k a, s a a t a n a n tohelot.
Ottaisin loparit, matkustelisin ja lopulta tekisin itsarin.
Varmaan kuolisin vuoden päästä. Sitä ennen vain olisin.
Järjestäsin lapselleni kaikkea mahtavaa
Vierailija kirjoitti:
Jättäytyisin kans pois töistä, eläisin säästöilläni onnellisena elämän loppuun asti.
Toivottavasti säästösi ovat ruokaa ja hyvässä piilossa,
sillä maailmanlopun ollessa lähellä rahalla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäytyisin kans pois töistä, eläisin säästöilläni onnellisena elämän loppuun asti.
Kaikki jättäytyy pois töistä ja sitten aatellaan, että elämä soljuu vuoden verran ilman huolen häivää?
Istuttaisin metsää ja ajaisin polkupyörällä.
Mulla ollu pitkään etiäinen että tänä vuonna tapahtuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollu pitkään etiäinen että tänä vuonna tapahtuu jotain.
Mä sain vuosi - pari sitten mielikuvia siitä, kun katson olohuoneeni ikkunasta ulos siellä näkyy ydinpommipilvi, joka lähestyy. Tätä tapahtui usein. Joskus saatoin heräillä tähän mielikuvaan ja oli pakko katsoa ikkunasta ulos. Se herätti myös isoa ahdistusta sisälläni ja oli outoa ylipäätään. Vaikea selittää.
Kuitenkin sen jälkeen kun Venäjä hyökkäsi nämä mielikuvat loppuivat. Ei ole enää tullut. En tiedä miksi.
Lähtisin hakemaan täytekakkua ja limukkaa, kukkia. Vierailisin lapsuuden maisemissa ja lisäksi maakunnan alueella joissakin paikoissa. Yrittäisi saada tiedot kirjoista ja videoilta joita etsii.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin loparit, matkustelisin ja lopulta tekisin itsarin.
Mitvit
Jäisi hyvä maailnanloppu näkemättä.
Ikinörtti kirjoitti:
Istuttaisin puun.
Et istuttaisi
Olet vaan lukenut tämänkin
Ikinörtti kirjoitti:
Istuttaisin puun.
Puuparalla ei ole tulevaisuutta.
En mitään erikoisempaa kun nytkään, oon lähes aina elänyt niin että voin kuolla vaikka huomenna.
Joisin viiniä, polttelisin tupakkaa ja söisin kaikkea epäterveellistä. Tekisin kaikkea sitä mitä kunnon ihminen ei tee.