Onko sinulla töissä "työaviomies"?
Tai onko jollain kollegallesi. Huomaako ulkopuoliset tämän kemian?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "työaviomies"? 🤔
Mulla oli joskus suojapoikaystävä. Oon miesvaltaisella työpaikalla ja tuo esitti poikaystävääni ja hengasin tiiviisti hänen kanssaan työpaikalla niin mua ei yritetty iskeä niin paljoa.
Humblebrag :DD
Oletko mies vai muuten vaan tyhmä? Se, että naisten pitää suojautua seksuaaliselta häirinnältä, ei ole mitään leuhkimista. Eikä siinä, että työpaikalla joutuu iskemisen kohteeksi, ole todellakaan kivaa. Pitää olla työn puolesta kuitenkin olevinaan ystävällinen mutta silti pitäisi olla riittävän tyly, että tajuavat. Suunnilleen joka toinen nainen on joutunut käyttämään tätä mulla on poikaystävä -keinoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod. En edes ajattele työkaverimiehiä miehinä vaan sukupuolettomina olentoina.
Miten sukupuolisuuden saa käännettyä offille? Vaikuttaa taustalla väkisinkin.
Ap,
Naurettavaa tuommoinen
"työaviomies".
Kaikki loppuu ja alkaa ruma loppuelämä.
Eiköhän se ole ihmiselle laji tyypillistä toimintaa paritutua eli etsiä itselle turvaa ja suojaa saman henkisistä ihmisistä. Suhteet syntyy luonnostaan kun ollaan 8h päivässä tekemisissä ja tehdään duunia. Ja tähän suhteeseen ei kuulu mikään kähmäinen vaan fyysiset jutut hoidetaan oman puolison kanssa ja työpuolison kanssa hoidetaan työt.