Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla töissä "työaviomies"?

Vierailija
14.05.2022 |

Tai onko jollain kollegallesi. Huomaako ulkopuoliset tämän kemian?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. En edes ajattele työkaverimiehiä miehinä vaan sukupuolettomina olentoina.

Vierailija
82/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on työaviomies?

No salarakas tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on työaviomies?

No salarakas tietysti!

Mahdolliset salarakkaat on erikseen. Työaviomiehen kanssa ei harrasteta seksiä.

Vierailija
84/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla. Nykyään työ on niin stressaavaa, ettei mukavuuksille riitä energiaa.

Vierailija
85/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Olen myös ollut työpaikkaäiti ja työpaikkatytär. Tiimit oli kuin perheitä.

Vierailija
86/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kerran! Hän tajusi minua ihan yhtä pienistä vihjeistä kuin oikea aviomieskin, ajattelimme työasioista tosi samanlaisesti ja kaikki sujui kuin tanssi.

En tule koskaan unohtamaan häntä!

No tämä juuri. Tuntuu kuin arjessa olisi kaksi miestä kenen puoleen kääntyä ja jakaa ilot ja surut ja kenen kanssa voi olla täysin oma itsensä, toinen kotona ja toinen töissä. Hämmentävää jopa.

Eikö sinulla sitten ole kavereita? :O

Vierailija
87/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen kaikille töissä ja osa kuvittelee sen flirtiksi. Toista aviomiestä en kuitenkaan halua/tarvitse.

Vierailija
88/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kerran! Hän tajusi minua ihan yhtä pienistä vihjeistä kuin oikea aviomieskin, ajattelimme työasioista tosi samanlaisesti ja kaikki sujui kuin tanssi.

No tämä juuri. Tuntuu kuin arjessa olisi kaksi miestä kenen puoleen kääntyä ja jakaa ilot ja surut ja kenen kanssa voi olla täysin oma itsensä, toinen kotona ja toinen töissä. Hämmentävää jopa.

On, mutta en ole kavereideni kanssa aamusta iltaan joka arkipäivä. Ihan eri asia!

Vierailija
89/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on työaviomies?

No salarakas tietysti!

Mahdolliset salarakkaat on erikseen. Työaviomiehen kanssa ei harrasteta seksiä.

Voihan sen noinkin tulkita!

Vierailija
90/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikalla on salapari jotka luulee ettei muut huomaa. Molemmat tahoillaan naimisissa. Käyvät viikonloppuna toimistolla kahdestaan, toivottavasti eivät kuksi mun työpöydän päällä.

Miksi kameroiden eteen menisivät jos on niin "salaista"?

Vierailija
91/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muutama vuosi sitten. Luettiin toistemme ajatukset välillä ja pystyttiin puhumaan monista asioista. Kun katsottiin toisiamme silmiin, tunsin aina vahvaa yhteyttä. Sama tunne molemmin puolin.

Tätä sanoo lähes jokainen noin itseni ikäinen mies jonka kanssa olen tekemisissä. Ihan kuin jotain mantraa. 

Todellisuudessa ei meillä mitään yhteyttä ole, vaan olen vain sosiaalisesti taidokas.

Vierailija
92/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja ihana ajatus! Kiitos tästä ap. Ja kyllä on, erään miehen kanssa on flirttiä ja kipinät lentelee. Nimeän hänet oikein mielelläni työaviomiehekseni!

Vierailija
93/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä huomiohakuisia hutsuja olette.

Vierailija
94/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod. En edes ajattele työkaverimiehiä miehinä vaan sukupuolettomina olentoina.

Se johtuu siitä, että et ole kohdannut työpaikallasi ihmistä jota kohtaan tunnet vetoa.

Vierailija
95/96 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta en ole kavereideni kanssa aamusta iltaan joka arkipäivä. Ihan eri asia!

No eihän tuossa sellaista väitettykään. 

Vierailija
96/96 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon työtyttöystäviä, joiden kanssa tulee vietettyä aikaa niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Moni luulee, että harrastan niiden kaikkien kanssa seksiä, mutta useimmiten kysymyksessä on vain eräänlaisesta puoliromanttisesta ystävyydestä.

-M50-

Jep mulla kans riittää useita naispuolisia kavereita ja varsinkin töissä luullaan ja juorutaan että panen heitä kaikkia. Ei kaikki ole sellaisia häntäheikkejä kaikkia iskemässä aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän