Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartbuyglasses kokemuksia?

Vierailija
14.05.2022 |

Oletko tilannut laseja tuolta ja miten meni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viime aikoina tilannut Smartbuyglasses-firmasta silmälasit tai aurinkolasit? Miten sujui? 

Vierailija
2/9 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on sujunut. Muutaman kerran olen tilannut. Kehysten valitseminen onnistuu mittaamalla ja vertaamalla vanhoihin laseihin. Jos olet aiemmin ostanut liikkeesta lasit, niin pupillien välin mitta löytyy vanhasta reseptistä. Ennen kuin ostaa kehykset, niin kannattaa katsoa ja varmistaa kehysten  olevan varastossa. Tullin ja perille tulon kanssa pientä ongelmaa. Viime kerralla maksoivat tullin, niin ei tarvinnut tullata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä varsinaisesti kokemusta, muuta kuin että tilasin sieltä lasit muutama päivä sitten. Se tilauksen tekeminen oli helppoa. Uskalsin tilata, kun mittailin entisiä laseja. Linssin kokoa, nenäsillan kokoa ja kehyksen leveyttä. Pitää tietää oma pd (tai kv) eli silmienvälin mitta. Se luki yhdessä entisessä silmälasireseptissä. Sitten käytin sivuston virtuaalisovitusta.
Nyt odottelen ja katson mitä sieltä seuraavaksi kuuluu ja milloin.

Vierailija
4/9 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää tilauksesta alkaen lasien toimitus, meneekö monta viikkoa? 

Vierailija
5/9 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kokeilla jostain tilata silmälasit, koska ne ovat alan kaupoissa hirveän kalliita, varsinkin kun joutuu ostamaan kaikkein ohuimmat saatavilla olevat linssit vahvoilla miinuksilla. 

Vierailija
6/9 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuoretta kokemusta!


Tilasin moniteholasit 2 ohennuksella ym. Otin kalleimmat linssit. Samat kehykset, joita sovitin Suomessa Silmäasemalla. Maksoin yhteensä alle 300€, kun samat lasit ois tulleet maksamaan Silmäasemalla 1100€. Yhtä hyvät ja tarkat linssit. Hyvin pitivät yhteyttä minuun ja varmistelivat toiveitani, kun mun linssit ovat moninaiset. Todella kohteliaita olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuoretta kokemusta!


Tilasin moniteholasit 2 ohennuksella ym. Otin kalleimmat linssit. Samat kehykset, joita sovitin Suomessa Silmäasemalla. Maksoin yhteensä alle 300€, kun samat lasit ois tulleet maksamaan Silmäasemalla 1100€. Yhtä hyvät ja tarkat linssit. Hyvin pitivät yhteyttä minuun ja varmistelivat toiveitani, kun mun linssit ovat moninaiset. Todella kohteliaita olivat.

Jatkan vielä…


Uskalsin tilata, kun mun entinen työkaveri oli tilannut ja oli tyytyväinen. 

Omalta osaltani voin suositella! Olivat niin palvelualttiita!

Vierailija
8/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja hyvin meni. Ihan yhtä hyvät on kuin Suomesta ostetut lasit mutta hinta oli vain noin kolmasosa Suomen hinnoista, siis niistä jo alennetuista hinnoista mitä aina eri liikkeissä tarjoavat. Ei ne mitään ale-hintoja olekaan vaan sen verran liikkeet haluavatkin hintaa. Ale on silmänlumetta. 
Nyt lasit maksoi vähän päälle kaksisataa ja vielä halvemmatkin ne olisivat olleet, jos olisin ottanut halvemman kehyksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli lasit perille 1,5 viikossa tilauksen tekemisestä, koska kehystä oli varastossa. En edes pikatoimitusta käyttänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan