Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä baariin...

Vierailija
10.10.2006 |

Millainen parisuhde teillä on?

Meillä on pitkä parisuhde taustalla ja nyt kun lapsi on täyttämässä vuoden, olen alkanut ihmettelemään omia tunteitani...

Lapsen ollessa 4 kk, olin baarissa jossa tapasin miehen, johon ihastuin ja mietinkin, että jos lasta ja miestä ei olisi niin... Tämä sama kuvio toistuu joka kerta kun käyn viihteellä.

Olen tiedostanut sen, että tarvitsen omaa aikaa mutta toisaalta tuntuu etten uskalla lähteä baariin, jos löydän itseni vieraan sängystä.

Mitä helvettiä tämä on?

Mies haluaisi jo toisen lapsen, mutta musta tuntuu että pimahdan hetkenä minä hyvänsä enkä toista lasta jaksaisi tähän putkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin olin eräissä illanistujaisissa joissa oli eräs hyvin mukava mies jonka kanssa juttu luisti ja hän oli flirttitasolla jne.

Itsellenikin tuli sellainen kutkuttava fiilis, että jännittävää, ja oi kuinka ihanaa olisi kokea huumaa ja himoa jne, mutta lähdin sitten suoraan kotiin kun muu porukka suuntasi baariin ja sieltä vielä jatkoille. Huh!

Itse olen ajatellut minulla olevan jotain alitajuista sitoutumiskriisiä, joka menee aikanaan ohi. Jokin villitys.

Vierailija
2/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulostat ihan minulta! Jäit nimimerkkinä ja kertomasi perusteella mieleen ja ihan totta tunsin, että nyt matsaa... En vaan sitten muistanut kirjoittaa... t. ap, joka uskoo että meitä onkin sitten ainakin 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko se hyvä vai pitäisikö tuntea myötätuntoa (että on samoja fiiliksiä jne) ;), mutta mukava kuulla!

Vierailija
4/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louise10:

No en tiedä onko se hyvä vai pitäisikö tuntea myötätuntoa (että on samoja fiiliksiä jne) ;), mutta mukava kuulla!

Täytyy myöntää, ettei ole helppo elää itseni (ja ajatusteni) kanssa, mutta jos se tästä...

Vierailija
5/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska useinmiten ei ole enää lisättävää kirjoittamasi jälkeen.

t.ap

Vierailija
6/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä