*** Joulukuun tähtöset viikkoon 34 ***
Tässä pinossa kirjoittelevat joulukuun tähtöset, joilla laskettu aika on joulukuussa 2008 tai niillä main!
[b]30.11.[/b] fatmama * Länsi-Uusimaa *
minihattis * PHKS *
[b]1.12.[/b] Villa2 * Kymenlaakso, PHKS *
Kantrimaria * Pori-Roi, SatKS *
pikku-puhi *
vanilija * Tampereen viereinen kaupunki, TAYS *
[b]2.12.[/b] Antonin_äiti Helsinki, KOS *
-nappi * - *
soffio *
elizabetha *
Pinkkinen * Lappeenranta, EKKS *
[b]3.12.[/b] ..titta.. * Tampere, TAYS *
Unicorny09 * Siilinjärvi, KYS *
-Hanne- * Helsinki, KOS *
ninnu-81 * Helsinki, KOS *
[b]4.12.[/b] Ineli * Tampere, TAYS *
Eriskummallinen * Helsinki, NKL *
lintu-75 * Satakunta, SATKS *
[b]5.12.[/b] Juuso Petteri * Lahti, PHKS *
tirpunen * Satakunta, SATKS *
Lokavaavi *
[b]6.12.[/b] petite-te * Turun seutu, TYKS *
Pennyx * KSKS *
Kapa * Etelä-Savo, MKS *
pikkupiru * Tampere, TAYS *
-hilleri- *
Heissu * Helsinki, KOS *
010308 * Kempele, OYS *
[b]7.12.[/b] tyhjäsyli * pk-seutu *
[b]8.12.[/b] Mamoska * Helsinki, KOS *
marssilainen * Espoo, JS *
Emmizle * Järvenpää, HUS/HySHA *
Lanttu08 * Oulu, OYS *
Dentaurus * kaakkoinen Kymenlaakso, KOKS *
s@s@ * Helsinki, NKL *
Birtzu75 *
[b]9.12.[/b] siisa * Päijät-Häme, PHKS *
karoliima * Kokkola, K-PKS *
[b]10.12.[/b] Pulmu79 * HYS *
Vilhelmiinanen * Länsi-Uusimaa, LS *
taikatoive * Varsinais-Suomi, SAS *
[b]11.12.[/b] Anemos * ULKOMAILLA *
-höyhen- * - *
[b]12.12.[/b] mannerto * Etelä-Savo, MKS tai KYS *
ViolaK * Varsinais-Suomi, TYKS *
Rintin * Suomussalmi, KAKS *
[b]13.12.[/b] jet-haikara * Länsi-Uusimaa *
eppuliini_ * Oulu, OYS *
jepuli * Tampere, TAYS *
Mauste * Tampere, TAYS *
[b]14.12.[/b] Pyykkivuori * K-SKS *
4.x * pk-seutu, JS *
-Menninkäinen- * Tampereen seutu, TAYS *
[b]15.12.[/b] Sahpa * Lahti, PHKS *
Hera-79 * Hämeenlinnan seutu, K-HKS *
tiar84 *
[b]16.12.[/b] Ylläripylläri * pk-seutu *
[b]17.12.[/b] Laskiaispulla * Tampere, TAYS *
Werde * pk-seutu, KOS *
-Kivi- * - *
[b]18.12.[/b] kiviir * Oulu, OYS *
Empsku88 * Vammala, VAS *
tiinax6 * Varsinais-Suomi, TYKS *
haa2 * Pirkanmaa, TAYS *
[b]20.12.[/b] siise * Etelä-Suomi, HYS *
Myrre * Espoo, JS *
joll@ * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *
.:Naranja:. * Lieto, TYKS *
[b]21.12.[/b] armi *
[b]22.12.[/b] Myrtti- * Hyvinkää, HYS *
Miilukka * Tampere, TAYS *
[b]23.12.[/b] Gnatte * Helsinki, NKL *
Viola * Kaakkois-Suomi, EKKS *
Nektariina * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *
[b]24.12.[/b] angorainen * Laukaa, K-SKS *
HaHa78 * Tampere, TAYS *
lilla79 * Orimattila, PHKS *
Savannia-79 * Koillis-Lappi, LKS *
[b]25.12.[/b] Stiin@ * Pohjanmaa *
Leppis_78 * Satakunta, SATKS *
Katanen * Seinäjoki, SeKs *
Säteilijä *
[b]26.12.[/b] Canttarelli *
3mami * Turku, TYKS *
Kranttu83 * Etelä-Suomi *
Katinka83 *
[b]27.12.[/b] Anneiki * Pirkanmaa, TAYS *
Lorindol * pk-seutu, NKL *
Karssuli * Vantaa, KOS/H *
Zebra * Helsinki, KOS *
[b]29.12.[/b] karits@ * TYKS *
Rusina80 * Vaasa, VKS *
[b]30.12.[/b] Riemu * Pirkanmaa, TAYS *
[b]9.1.[/b] Nudivas * TAYS *
Kommentit (13)
Sain minäkin käytyä neuvolassa, viikkoja 22. Suurin päätös oli synnytyssairaala, johon päädyin KOSiin. Järvenpäästä käydään synnyttämässä useammakin paikassa. Lähinnä päätökseen vaikutti oma perussairaus, isompien lasten hoitojärjestelyiden suunta ja hyvät aiemmat kokemukset x2.
Muuten kaikki hyvin. Kauhean luottamuksellista suhdetta ei tässä henkilöstötilanteessa oikein voi luoda neuvolaan. Toinen kerta nyt samalla tädillä. Neuvolan täti ei minua edes vielä tunnistanut, vaikka odotushuoneessa ei muita ollutkaan :)
Odotus on vienyt nyt vähemmän voimia, kun esikoisen koulun aloitus. Mutta eiköhän tämä tästä muutu myös toiseksi.
Laitanpa kuitenkin omia kuulumisia!
Viikkoja on täällä nyt muistaakseni jotain 21+6 tai 22+6 niin lahopää, ettei ikinä muista! Neuvolassa kävin viime viikolla, kaikki oli oikein hyvin. Sain Kelan lappuja mukaani ja olen pihalla kuin lumiukko niistä. Inhoan kaavakkeita ja kaavioita! Jos niistä ymmärränkin jotain, kirjoitan varmasti jotain väärää johonkin sarakkeeseen! Odotan esikoistani, joten siksi tämä tuntuu niiiin vaikealta. Asioita mutkistaa vielä se, että opiskelen myöskin, joten tukien selvittely on vaikeaa.
Jospa saisin kuitenkin nuo lappuset kunnialla täytettyä. Otamme ehdottomasti äitiyspakkauksen nyt tälle esikoiselle. Mies aikoo pitää isyyslomaa sitten kun vauva tulee, odotan sitä innolla! Meillä vain muutto uuteen kotiin taitaa sattua samoille viikoille kuin vauvan syntymä :( No, eiköhän siitä selvitä, se vain, että raksan siivoaminen ennen muuttoa ei ole mikään kevyt homma.
Olen tehnyt jo jotain pieniä vaatehankintoja vauvalle. Vaunujen, sängyn, hoitoalustan ja turvaistuimen hankinta sen kuin lähestyy... Eikä aika tahdo riittää mihinkään.
Fiilikset ovat olleet melko tasaiset. Olen pyrkinyt välillä rentoutumaan ihan mökkeilemälläkin, mutta kieltämättä työn, opiskelun, rakentamisen ja odotuksen yhdistäminen syö välillä paukkuja melkoisesti. Mieli on ollut myös maassa isoisän kuoleman takia...
Uuteen vartaloon tottuminen on ollut rankempaa kuin kuvittelin. Painoa minulle on nyt kertynyt noin 5 kiloa, mutta paino tuntuu kertyvän outoihin paikkoihin, rintoihin ja takapuoleen. Yritäppä siinä olla sitten pieni ja hehkeä, kun olo on kuin norsulla. Olen lyhyt, joten painon kertyminen tuntuu jotenkin vaikealta sietää. Jalat eivät tahdo enää totella niin kuin ennen ja kumartuminen on yllättävän vaikeaa.
Mukava ollut katsella ja kuulostella teidänkin kuulumisianne, viime viikon pinon lukemisesta on kuitenkin sen verran kertynyt aikaa, etten enää muista mitä siellä pohdittiin. Toivottavasti kaikkien olo on kuitenkin siedettävä ja energinen! Itse aion seuraavan liikenevän ajan käyttää ihan kestovaippailuun valmistautumiseen, eli alan kutomaan villahousuja ja ompelemaan pöksyjä.
Kuulumisiiin!
Kivi ja murunen
Aika hiljaista on juu, mutta eiköhän se tästä :)! Niin ja sivuhuomautus Kivi, sulla on tänään 22+6 koska mulla on tasan 22+0 ja 6 pv lasketuissa ajoissa eroa :)! Kiva että neuvolassa oli kaikki hyvin, ja tsemppiä raksan viime metreihin! Oletan siis, että taloa rakennatte? Huoh, olisipa meilläkin joskus okt!
Ei mitään uutta ihmeellistä sitten eilisen. Ensi viikolla on se istukan kontrolliultra, ja syyskuun lopussa sokerirasitus. Taisi olla sitä ennen neuvolakäyntikin, jossain vaiheessa syyskuussa kuitenkin. Meillä onkin nyt 2 lääkärikäyntiä, luulin että vaan 1. Alkuraskaudessa ei ollut, mutta nyt puolivälissä tulee. (Mun mielestä tätä puolivälin käyntiä ei kyllä ollut kun esikoista odotin). Ja lopussa sitten tietenkin taas.
Nyt ruuanlaittoon. Mitäs muille kuuluu?
ei täällä tämän Suuren Uudistuksen jälkeenkään voi muokata omia viestejään... Armille piti vielä toivottaa myötätuntoni mälsän neuvolahenkilökunnan takia! Mulla meni esikoisen aikana vielä ihan hyvin, mutta tämä toinen odotus (vaikka ei ole edes ollut pitkä aika välissä) on ollut ihan erilaista. Joka kerta on ollut eri th ja aikoja ei tahdo saada kuin tappelemalla. Nyt tosin viimein taitaa olla, että ovat saaneet tämän (ilmeisesti?) henkilöstövajeensa jotenkin kuriin, ainakin sain nyt syksylle ihan normaalilla välillä seuraavan ajan ym.
Kirjotellaas välillä tällekin puolelle ettei pino ihan hiljene ja tipaha tonne seuraaville sivuille.
Justiisa söin iltapalan ja alotin paaston huomista sokerirasitusta varten. Ihan jo valmiiks etoo ajatus mennä sinne maha kurnien piikiteltäväks. Mulla kun noi suonetkin on jänteiden alla piilossa joten saa olla hyvin taitava ottaja että saa verta tulemaan ilman "kaivamista"
Viime kerralla neuvolassa terkkari kehotti ottamaan jumppapallon käyttöön. Tekee kuulemma hyvää alapään ja -selän lihaksille. Mies sitte kilttinä kaivo meitin pallon kaapin uumenista ja pumppas mulle. Muutaman päivän palloa kattelin ja meinas taas jäädä käyttämättä, ihan niiku ostonki jälkee. Kunnes tänää keksin kuinka motivoida itteni. Siirsin läppärin lipaston päälle ja nyt tässä sitte samalla keikun pallon päällä kun netissä surffailen. 2 kärpästä samalla iskulla! Ja eikä tuu roikuttua koneella enää tunti tolkulla kun ei tässä pallon päällä jaksa istua niin kauaa ;)
Tänään onki menny netissä turhanki kauan aikaa. Eksyin tutkailemaan tietoa kestovaipoista. Oon päättäny että meillä niitä tullaan käyttämään ainakin osittain, ellei sitte ihan täysin. Monta hyvää ompeluohjetta löysin. Tarttee varmaankin kysästä äitiä apuun ompelemaan kun en ite oo NIIN sinut ompelukoneen kanssa. Villalankojani tänään jo innolla inventoin ja ite kyllä neulon tulokkaalle villavaippahousuja. Ne multa onnistuu.
Jeps, mut nyt nukkumaan et saa ittensä aamulla ajoissa labraan.
-Heissu & Pähkinä 24+3
Oon tällä hetkellä lomalla eli viimeinen kesäloma viikko nyt pois ja pari kuukautta sitten ahkeraa työntekoa : )
Kovin on vaan sateista edelleen, mutta loma on kuitenkin aina lomaa. Tänään treffaan kaveria ja huomenna shoppailua äitin kanssa. Viikonloppuna olis sitten mahdollisesti lisää shoppailua tiedossa kun mennään kiertämään lastentarvike kauppoja.
Heissu kirjoitteli kestovaipoista. Munkin pitäisi jossain vaiheessa tutustua niiden maailmaan paremmin. Tarkoitus olisi siis täälläkin niitä käyttää ainakin osittain. Äitiyspakkauksessahan niitä tulee myös. Onkohan ne millasia..? Pääseekö niillä alkuun? Oon vielä aika pihalla niistä.
Ens viikolla onkin sitten mun eka lääkäri. Vähän alkaa se jännittämään, että mitä siellä tapahtuu. Toivottavasti lääkäri on mukava. On meinaan sen terveyskeskuksen lääkäreistä hiukan kummallisia kokemuksia.
Kovasti oon yrittäny päästä sinne msn-yhteisöön, mutta en tajuu miks en pääse sinne oikeen enää miltään koneelta. Työkoneelta sinne sillon liityin ja sieltä pääsin vielä perjantai aamulla, mutta kotikoneelta en ole sinne päässyt kertaakaan ja pe iltapäivästä en päässyt sinne enää töistäkään. Mikähän siinä on??
Täytyy alkaa valmistautumaan keskustaan lähtöön eli kivaa viikkoa kaikille ja voidaan hyvin!
-Hanne- ja masupupu 25+0
Hengissä ollaan, vaikkakin vähän vaitonaisempana. Väsymys painaa päälle, kipeät supparit edelleen kehissä, välillä enemmän, välillä vähemmän. Tänään oli taas huono päivä, supistellut paljon ja vihloo selkää. Vielä pitäis viikko jaksaa ja sit lääkärille. Mullon kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että saisin sairaslomaa, mieluiten vielä piiiiiiiiitkääään. Olen niin rikkipoikki. Valivalivalivali.
Huomenna taas päivä uus, toivottavasti parempi kuin tänään! Vielä se aurinko paistaa risukasaankin, toivoo tämä vesisateen keskeltä. =)
Kantrimaria rv 25 + 2
tervehdys kanssa sisaret!!
mulla oli kanssa tuo sokerirasitus tiistaina ja tulokset sain äskön... voi kökön kökkö se viimeisenä otettu verikoe näyttää 0.1 liikaa ja niin sitä tämä mamma joutuu tarkkailuun. Siitä täällä on noi neuvola jutut kuosissa että huomiseksi sain heti ajan terkan luo joka opastaa käyttämään mittaria ja antaa ohjeita ruokavalioon ja sen ruokapäiväkirjan ja sitten lähetteen äippäpolille ainakin diabetes hoitajan juttusille!! hyvähän seon että tarkkailevat , mutta aika pieni narahdus omasta mielestä!!
no josko tämän myötä sitten painokin pysyisi kurissa kun tulee syynättyä tota syömistä oikein urakalla. vaikka en kyllä ainakaan noiden lukemien perusteella ota mitään tressiä asiasta!!katsoo sitten mitä ne lukemat näyttävät kun niitä mittailen ennen ja jälkeen ruokailujen !!
Heissu viitsitkö pistää osotteen mistä löysit hyviä kestovaippa ohjeita??
ne jotka tulivat pakkauksen mukaan on varmaan ihan hyviä, mutta näin esikoista odottavana niin en ole mikään asiantuntija mutta minusta tuntuu että toi kestovaippailu olisi parempi aloittaa vasta kun tuo pahin maito kakka vaihe olisi ohi ... saatan kuvitella että josko aloitan kestovaippailun heti kun kotiudutaan loppuu se ennen kuin alkaakaan kun en yhtään ihmettele vaikka sitä tuotosta olisi ihan joka paikassa. vähän myöhäisempi aloitus ajan kohta saattaisi tuottaa tulosta omalla kohdalla ainakin!!
jotta tämmösiä kuulumisia tänne
harmi että tämä palsta on hiljentynyt tuon suljetun ryhmän jälkeen!!
terkuin puhi 24+3
Minakin olen noihin kestovaippoihin paatymassa. Olen kanssa tehnyt parit vaippahousut, ja se on kylla ihanan rentouttavaa hommaa. Tein niita siis ihan Ruskovillan lankojen mukana tulevilla ohjeilla. Lisaksi sain kaverilta muutaman kaytetyn vaipan, jossa on kaikki imut ja kuoret valmiina, eli ei tarvitse edes niita villahousuja. Ne on kuulemma olleet hirmu hyvat heti alusta lahtien ja vaikka alkusijoitus on ollut kallis, niin niilla on saastanyt rahaa. Huuto.netissa niista viela maksetaan ihan kivasti kaytettynakin, eli saa viela kayton jalkeen takaisinkin jotain. Niita tuntuu olevan tarjolla aika monessa nettikaupassa, ja ajattelin tilata viela parit uudetkin. Tuolla esim naytti olevan suht edulliseen hintaan jotain (niita taitaa olla muitakin merkkeja kylla):
http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?products_id=20
Olen ihan surkea ompelemaan ompelukoneella, mutta ajattelin yrittaa sitakin. Kestovaippasivuilla naytti olevan joku ohje, ja tuon jalkimmaisen latasin jossain vaiheessa, kun se vaikutti yksinkertaiselta.
http://www.kestovaippainfo.fi/tee-se-itse/
www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/villahousut_fi.pdf
No, mutta eipa sita tietenkaan viela voi tietaa miten noiden kestovaippailujen kanssa kay... Tiedan monia jotka on kovasti odotusaikana suunnitelleet kayttavansa kestovaippoja, mutta sitten se onkin jaanyt lapsen koliikin tai muiden ongelmien /ihan vaan jaksamattomuuden takia.
Tama menikin nyt ihan kestovaippaintoiluksi, mutta ei minulle taida mitaan mainittavaa kuuluakaan.
Hupsista, oltiin jo kakkossivulla! No, viikonloppuna kyllä useinkin kirjoittelu vähän vähenee, katsotaan saataisko vielä muutama viesti ennen uutta viikkoa ja uusia kujeita ;).
Kestovaipoista olitte paljon jutelleet. Tässä 2008 äitiyspakkauksessa taitaa olla sama Imse Vimsen vaippa kuin viimevuotisessakin, jonka minä sain. Itse en tykännyt siitä, varsinkaan sisävaipasta. Ohut flanelli ei ole hirveän imukykyistä (meillä kyllä tosi paljon pissaava poikakin) enkä tykännyt siitä, että vaipassa ei ollut mitään kiinnitystä, neppejä tai tarroja. Ainakaan meillä se ei pysynyt kunnolla paikoillaan pelkästään kuorivaipan sisään taiteltuna, kuten tarkoitus oli. Se Imsen kuorivaippa on kyllä siitä kiva, kun on niin pehmeä ja joustava, mutta meidän riukukinttumme jalkojen ympärille ei millään saanut viriteltyä niin, ettei ohivuotoja olisi tullut.
Mutta kokeilun makuun toki pakkauksen vaipalla pääsee, ja moni myös vannoo Imse Vimsen nimiin :). Tarkoitus ei ollut mollata, vaan vain ilmaista että
jos
kyseinen vaippa ei jollakulla toimi, niin ei kannata heti heittää kirvestä kaivoon kestovaippailun osalta! Vauvat ovat kaikki erilaisia (puhumattakaan äitien makumieltymyksistä :D) ja se mikä toimii yhdellä, ei ehkä sovi toiselle. Kannattaa kokeilla paljon erilaisia vaippoja ennen kuin menee ostamaan kaapit täyteen, tai sitten kannattaa ostella käytettyjä = halvempia, ja virheostokset samoin tein uudestaan kiertämään. Huutiksessa ja Kestovaippainfon sivuilla nyt ainakin käydään paljon vaippakauppaa.
Vaippoja voi myös lainata kokeiltavaksi. Kestovaippayhdistyksellä on useita vaippalainaamoja, jos omalla paikkakunnalla sattuu olemaan, kannattaa ehdottomasti hyödyntää tilaisuus! Myös Vaippatalo-niminen myyntifirma harrastaa myynnin ohella vuokrausta, he myös postittavat (Kestovaippayhdistys ei). Joku toinenkin vaippamyyjä vuokrasi kokeiltavaksi, en vaan muista mikä :/ .
Itse olen eniten suosinut sisävaippa-kuorivaippa-yhdistelmiä niiden pitävyyden vuoksi. Meillä on sen verran kuikelo tuo jätkä, että edelleenkään taskut ja aiot eivät tahdo pitää. Useimmissa taskuvaipoissa ei ole kunnon sivuvuotosuojia, eli eivät istu tarpeeksi napakasti jalan ympäri. Tietenkin taskut ovat helpoimpia laittaa jalkaan tällaiselle jo liikkuvalle vesselille, ja mielelläni käyttäisinkin niitä enemmän jos olisi mahdollista :( . [b]Haa2[/b], villahousujen nimiin muuten vannon minäkin, yöksi en voisi edes kuvitella muuta kuorivaippaa!
[b]Pikku-puhille[/b] myötätuntoni sokeriarvoista, toivottavasti nyt tarkkailuaikana ihan ruokavaliolla pysyvät kurissa! Ylitys oli niin pieni, että hyvin on toivoa! Toivottavasti [b]Heissun[/b] tulokset ovat hyvät.
[b]Kantrimarialle[/b] jaksuja väsymykseen! Täällä kohtalotoveri... :(
Onpa ikävää [b]Hanne[/b] että yhteisöön pääseminen tökkii! Oletko kokeillut eri selaimilla? Minä yleensä pääsen Firefoxilla silloinkin, kun IE tökkii. Ja sitä päivitä/refresh-nappulaa (tai F5) kannattaa hakata ahkerasti, jos ei meinaa muka löytää sivua. Jos ei muuten onnistu, tee uudet tunnarit, kyllä Siise hyväksyy! Poistetaan sit se vanha toimimaton.
Meillä näköjään kaksi pinoa avattu tälle viikolle, no eivätpä lopu kesken...
Edelleenkään ei olla miehen kanssa päästy käymään vaunukaupoilla, kun kummatkin niin eri aikoihin elää, eikä nk. vapaa-aikaa näy meillä päin.
Luin että joku oli kirjoittanut sinne ensimmäiseksi avattuun tämän viikon pinoon, että vaunujen toimitus saattaa kestää 3kk:kin, täytyykin nyt tsempata ja käydä tiirailemassa, olis ikävää jos on leuto talvi ja pääsisi heti ulos, eikä ookaan vaunuja....
Meillä oli rakenneultra tiistaina, muuten kaikki ok, masukki vaan jälleen pienempi kun aika sanois. Mullahan vaihdettiin LA niskapoimu-ultrassa 10pv:ää edemmäksi ja nyt lääkäri uhkasi vielä vaihtaa siitä 10pv:ää edemmäksi. En kyllä millään ymmärrä kuinka kuukautisten mukaan lasketusta voi noin paljon (20pv:ää) heittää... No sen lisäksi istukka oli marginaalisesti etinen, joten näiden kahden syyn takia pääsen kontrolliultraan n. 1kk:n päästä. Siellä tarkistetaan onko istukka kunnolla siirtynyt kohdun suun edestä ja onko masukki kasvanut niin kuin tällä välin pitäisi....
En kyllä mistä johtuu, kun olen luonteeltani pessimisti ja turhan murehtija, mutta musta tuntuu että kaikki on kunnossa tuolla mahassa. Olen ihan varma että vauva syntyy ennen LA:a, siirtelevät sitä nyt sitten ihan minne asti vaan...
Liikkeet on alkaneet selvästi tuntumaan ja niitä joka ilta kuulostelen, ulospäin eivät vielä tunnu. Ultrassakin lääkäri sano, että nyt näyttää olevan erittäin vilkas hetki sikiöllä.
No eipä sen kummempaa, työmotivaatio täysin kadoksissa, mutta koitan mennä vähän ansaitsemaan palkkaani välillä...
Hyvää vointia ja jaksamisia kanssaodottajille!!!
Nudivas + masukki 20+1
Koitin jo aamulla käydä kirjoittelemassa esikoisen synttärivieraita odotellessa, mutta en sitten ehtinytkään kirjoittaa loppuun. Joten nyt hieman kuulumisia.
Tänään tuli ensimmäinen kivulias supistus. :/ Aiemmin on pari satunnaista kertaa tullut kivuton supistus, mutta ei sen kummempaa. Nyt kun en synttärihumussa ehtinyt istahtamaan muutamaan tuntiin, vaan tohotin klo:12-16 yhteen putkeen kahvitarjoiluja, niin supistus sitten pakotti istahtamaan.
Muuten ei olekaan mitään kummoisempia tapahtunut odotuksessa. Melko seesteinen vaihe menossa, lukuunottamatta pikkuista joka potkii ahkerasti ja on vähemmän seesteinen. :) Vauvatarvike-ostoksia on tullut tehtyä ja nyt alkaa jo löytyä oikeastaan kaikki hoitotasoa lukuunottamatta. Mutta sen nyt ehtii kyllä ostaa vaikka sittenkin kun vaavi on syntynyt.
010308 ja pikkuinen rv 25 tasan
ja samalla neuvolakuulumisia. Neuvola oli tänään aamulla, ja kaikki hyvin. Pissa puhdas, paineet 106/60, paino pysynyt kurissa jne. Sf-mitta huitelee edelleen iloisesti yläkäyrää :D.
Tulkaahan linjoille, siskot! Lopuksi vielä linkki viime viikon juttuihin [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]