Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se teistä jo outoa jos ei ole lapsenlapsia kun ikää 65-vuotta?

Vierailija
14.05.2022 |

Minusta on.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi hyvin outoa, jos lapsettomalla 65-vuotiaalla yhtäkkiä olisi lapsenlapsia. 

Samis. En ryhdy kenenkään somebodyn mummoksi.

Vierailija
22/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isovanhemmaksi pitää tulla 39-vuotiaana tohtorina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Itse täytän 7 vuoden kuluttua tuon ja minulla ei ole edes lapsia, joten olisi varsin outoa, jos tuossa iässä minulla olisi lapsenlapsia..

Vierailija
24/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskypäsenä pitäs vääntää muksu ja 4-kypäsenä hihkua mummuonnea, sithä 6-kypäsenä olis jo isomummu. Aina on paheksuttu jos noin nuorena lisääntyy, ei o kypsä kasvattamaan ja huolehtimaan, opiskelut jää ja eroja sit tulee. Ei se nuorna lapsensaanti mikään hyvä asia ole.

Aloittajalta tyhmä kysymys.

Vierailija
25/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on noloa ja usein vahinko jos tosi nuorena on jo paksuna. Eikö vanhemmat o ehkäisyneuvontaa antanu eikä koulussa o olt korvat auki. Turha etuilla noissa hommissa.

Vierailija
26/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olen surrut sitä, kun ei ole lapsenlapsia. Mutta ei se outoa ole. Oikeastaan ei mun vanhemmillanikaan olisi lapsenlasta, ellen olisi jotenkin höyrähtänyt 34-vuotiaana.

Vierailija
27/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nykyään ei ole lapsia paljon kellään.

Vierailija
28/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on 65 vuotta, ei 65-vuotta. Sen sijaan olet 65-vuotias. Miten tämä voi olla niin hankalaa? Ja kyllä, elämäntehtäväni on kitkeä tämä virhe pois.

Jep, onneksi ei ole lisääntynyt, kun ei ole kauhalla annettu...

Vierailija
29/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 ja haluaisin jo kovasti olla mummu.

Vierailija
30/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran ole lapsia ,niin miten silloin voisi olla lastenlapsia ?

Kaikki ihmiset nyt eivät vaan (ehkä haluakaan) lapsia tähän maailmaan  saattaa.

Onko se sinusta outoa?

Onko se sinulle  'ongelma' ?

Romanian tyranni Ceaucescu pakotti valtakunnassaan aikanaan (...vielä muuten ennen 1990-lukua !) että sellaisten kansalaisten , jotka eivät pystyneet osoittamaan paperilla olemaan terveydellisistä syistä kyvyttömiä hankkimaan itselleen jälkikasvua, oli  hankittava lapsia .

Seuraukset tuosta "väestöpolitiikasta"olivat humaani katastrofi maassa,jossa paikkoja lastenkodeissa ei yksinkertaisesti enää riittänyt ja Kansainvälinen Punainen risti sai lopulta ottaa noiden onnettomien lasten sijoituskohtalot (parhaalla mahdollisella tavalla hoitaakseen. )

Vierailija
31/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsenlapsia ei...lapset jo 35-38 olen jo luopunut ajatuksesta tulla mummiksi. Ikää kun on jo 70. Olen kiitollinem omista lapsistani, enkä ole kysellyt syytä miksi ei lapsia ole,vaikka molemnat ovat parisuhteessa.

Vierailija
32/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja ei ole lapsenlapsia ja tuskin tulee. Ja se on hyvä koska en ole yhtään mummo ihminen. Ei mitään haluja semmoiseen.

Vierailija
33/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa!On mummo kahvilat ihan.Jotka tarkoitettu perheille joissa ei mummoja.Sinne vaan mummoksi touhuu lapsille. Ja päiväkodit otaa mielelään mummoja ilmasiksi lukee lapsille satuja.Ota netistä itse selvää tarkemmin ne paikat!

Miksi vapaaehtoisesti lapsenlapsettoman pitäisi mennä maksuttomaksi hoitajaksi? Outo ajatuskuvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan