Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälĸeenpäin monet asiat hahmottuvat...

Vierailija
14.05.2022 |

ĸeitän ĸohta ĸaffit ja ĸerron sitten.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylœs toki

Vierailija
2/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse rohkeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi ja poistoon.

Vierailija
5/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut selvitä vieläkään. Sammui.

Vierailija
6/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... Kerron nyt aaian laidan.

Vierailija
7/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian laidan

Vierailija
8/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella säännölliset menkat nykyään, ollut jo vuosia. Vaikka tiedostan, että kierto voi vaihs ja todennäköisesti vaihteleekin, olen niin tottunut siihen kiertoon x, että en yleensä ajattele, että se voisi ns. pettää.

Vierailija
9/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkani ovat nyt huomattavasti etuajassa, ja...

Vierailija
10/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa tietysti sitä, että olen ollut PMS:n kourissa ehkä jopa kaksi viikkoa!

Jatkuu

Vierailija
11/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti PMS:ääni (?!) kuuluu itkuherkkyys, voimakas v...i...t..u...t..u...s, turvotus, masentunut mieliala, voimakas (!!!) väsymys.

Jatkuu

Vierailija
12/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se väsymys ei ole mitään sellaista, että ei jaksaisi tehdä mitään, mutta teen silti. Se väsymys vie minulta voimat ihan totaalisesti. Yksi kauppareissu ja olen valmis nukkumaan.

Jatkuu

Vierailija
13/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo PITKÄÄN tiennyt, että tarvitsen apua PMS:ääni. Oireet ovat niin voimakkaita ja haittaavat elämääni, vievät minut sängyn pohjalle uupuneena yms.

On minulle kerran jokin lääke määrätty, mutten koskaan saanut aikaiseksi hakea sitä.

Vierailija
14/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menkat alkavat, tajuan yhtäkkiä kaiken. Miksi olen ollut niin sairaalloisen väsynyt viime viikon-kaksi. Miksi olen ollut omituisen vihamielinen, ahdistunut ja ties mitä. Vaikka olen kokenut elämäni aikana miljoonat ja miljoonat PMS:t...

Vierailija
15/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oireet ujuttautuvat arkeen niin salakavalasti, että vasta niiden loppuminen saa aikaan ahaa-elämyksen.

Vierailija
16/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin katsoisi itseään likaisesta peilistä parin viikon ajan päivittäin. Sitten puhdistaa peilin kirkkaaksi ja näkee valtavan eron entiseen.

Vierailija
17/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen minun olisi pitänyt kävellä yhteensä vähän päälle kilometri. Noin puoli kilsaa suuntaansa. Google mapsin mukaan 7 minuuttia yhteen suuntaan. Lähdin kyllä, mutta tajusin heti, että pissattaa. Käännyin kotiin pissalle (automobiililla mennessä olisin mennyt puskapissalle, kävellen se ei ihan onnistu.) Jaa miksi? No automobiililla voin hurauttaa hetkessä johonkin metikköön ja hoitaa asiani, sitten jatkaa matkaa. Kävellen se ei ole niin nopeaa ja helppoa.

Niin, tulin takaisin kotiin enkä enää kyennyt lähtemään uudestaan. Olin aivan liian poikki. Tänään alkoi menkat.

Vierailija
18/18 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän nyt uudet kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi