Onko normaalia, että mies heittää käytetyt räkäpaperit lattialle?
Näin siis meillä. Korjaa sitten roskiin kun muistaa (tai yleensä minä korjaan.) Minusta tapa on todella ällöttävä, miehestä täysin normaalia.
Kommentit (30)
Mä en tee tota, mutta kun kaivelen nenää niin tiputtelen kyllä ne kuivuneet räkäpallot lattialle johonkin huomaamattomaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään fiksua, mutta jos hän tekee noin omassa kodissaan, niin et voi mitään muuta kuin jättää ne miehen itsensä korjattavaksi.
On se toinenkin vaihtoehto:JSS.
Pari sukupolvea taaksepäin oli kuulemma ihan normaalia että miehet räkii lattialle ja emäntä siivoaa.
Jos nuo räkäliinat on aina vaikka sängyn vieressä niin sijoita siihen kohti roskis ja ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Mun isän pappa kuulemma aina kiikkustuolissa räki lattialle ja vaimonsa pyyhki sitämukaa ne rätillä.
Se oli ennen maan tapa. Mutta kun tubi epidemia paheni, niin alettiin kieltelemään. Juniin ja julkisiin tiloihin tuli sylkykupit ja kieltokyltit, että "Älä sulje lattioile." Sama ruotsiksi.
Minulla ne lojuu koko ajan esim sängyn vieressä yöpöydällä. Minulla on krooninen allerginen nuha, astma ja kaikki mahdolliset siitepölyallergiat, joten niistää tarvii vähän väliä. Heitän ne sitten roskiin, kun ovat tarpeeksi käytettyjä, mutta ei yhden käyttökerran takia tarvitse heti heittää koko paperia pois varsinkin kun useinkaan räkää ei ole paljoa, vaan se on vetistä ja kirkasta, ja tuntuu nokassa ärsyttävältä.
No hyi helvetti!! Mun veli on tehnyt tolleen, mutta se ei edes heitä täyttä roskista pois. Hyi.
Isoisän äiti oli saanut paskan akan maineen, kun oli kieltänyt ukkoja sylkemästä ja räkimästä lattialle.
Lattialle tiputus on ok, mutta tapettiseinään tai kattoon lätkäisy on siinä ja siinä.