Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoitatteko väitteen, että alkoholisteihin ei ole luottamista.

Vierailija
14.05.2022 |

Kerroin tuttavalleni että tapailen alkoholistia nii hän tokas, että jos ei saa hillittyä itseänsä alkoholin suhteen - ei voi luottaa muutenkaan.

Eli onko niin että alkoholisti n* ssii muita tilaisuuden tullen? Tai tilaisuus tekee varkaan, mitä näitä nyt onkaan?

Ja niin tämä kaveri ei sit juo joka päivä.. välillä selvinpäin ja välillä kännää ihan kunnolla.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juoppoja olette tavanneet, olen alkoholisti enkä ole päivääkään ollut töistä pois. Hoidan kaikki juoksevat asiat, tilaisuudet, kuskaukset jne ilman mitään ongelmia. Poikani 20v sanoi ettei ole koskaan nähnyt minua humalassa (juon joka päivä). Mieheni on todella epäluotettava ja myös absolutisti. Hän unohtaa milloin mitäkin tärkeää, on aina myöhässä yms.

Höpöhöpö. Keksi parempaa!

Vierailija
42/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ansaitse parempaa, ap?

Niin mietin vaan että onko se alkoholisimi sitten ihmisessä todellakin se kaikki.

Ap

Lopussa ei ole enää mitään jäljellä ihmisestä. On pelkkä alkoholi. Jos haluat katsoa kun ihminen häviää jäljettömiin silmiesi edessä niin tietysti siitä vain. Lue Juha Kemppisen tekstit alkoholismista. Saat osviittaa siitä mitä on tulossa ja mikä vaihe on nyt menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juoppoja olette tavanneet, olen alkoholisti enkä ole päivääkään ollut töistä pois. Hoidan kaikki juoksevat asiat, tilaisuudet, kuskaukset jne ilman mitään ongelmia. Poikani 20v sanoi ettei ole koskaan nähnyt minua humalassa (juon joka päivä). Mieheni on todella epäluotettava ja myös absolutisti. Hän unohtaa milloin mitäkin tärkeää, on aina myöhässä yms.

Höpöt sullekin. Ei kaikki alkoholistit örvellä pitkin päivää ja kuse housuihin, just saying.

Vierailija
44/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti valehtelee aina kun siitä on jotain hyötyä itselle ja se mahdollistaa juomisen. Alkoholisti voi olla missä asemassa vain työelämässä, ja silti alkoholi on se kaikkein tärkein mielihyvän tuoja.

Esim. johtaja, kokee ansaitsevansa viikonlopun aikana alkoholia, että rentoutuu. Alkoholi on mielessä jo torstaina, ja mieli iloinen koska viikonloppuna saa jölleen juoda.

Addiktio on aivojen mielihyväkeskuksen jatkuvaa viinan tarvetta, vaikka viikko kituuttaen, mutta VIHDOIN viikonloppuna saa juoda!

Alkoholisti löytää aina syyn ja selityksen juomiselle: vappu, juhannus, joulu, omat synttörit, lasten synttärit, stressi, kissan kuolema, auton renkaiden vaihto, saunakaljat ja syitä riittää. Kun tämän huomaa löheiset, alkaa salajuominen ja pullojen piilottelu, valehtelun ja salailun kierre on valmis.

Se on juuri näin! Oltiin menossa rippijuhliin toiseen kaupunkiin. Mies hidasteli ja hidasteli lähtöä, ei saanu mitään aikaiseksi. Yritin hoputtaakin jo. No, kävi ilmi ettei voikaan ajaa, kun oli juonut. Lähdettiin sitten kävelen rautatieasemalle käveleen. Lapsi oli tuolloin 2-vuotias. Oltiin rippijuhlissa sitten neljän aikaan. Anoppi hurjana, mua ei edes tervehtinyt. Ei tajunnut aikuista poikaansa juopoksi. Muutenkin sukujuhlissa veti lärvit ja oli tosi rasittava.

Vierailija
45/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl + nimen selvennys.

Vierailija
46/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöt sullekin. Ei kaikki alkoholistit örvellä pitkin päivää ja kuse housuihin, just saying.[/quote

Odota vain! Kyllä se päivä vielä koittaa ennemmin tai myöhemmin. Naamasta se alkaa näkyä ensimmäisenä. Kaatumiset alkaa loppuvaiheessa, kun pikkuaivot on paskana.

Vierailija
47/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että aloittaja ymmärtää luottamuksen vain pettämisen suhteen. Alkoholisti pettää kaikki lupaukset. Kun viinanhimo iskee, millään muulla ei ole merkitystä. Alkoholistin kanssa ei kannata olla suunnitelmia ilman varasuunnitelmaa.

Juuri näin. Jos kummallakaan ei ole aikomustakaan perustaa perhettä, niin kuvio voi toimia ja alkoholi yhdistää.

Mutta siinä vaiheessa kun kuvioihin tulee lapsia, niin alkoholistin kanssa elämisestä tulee H***ttiä.

Vierailija
48/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ansaitse parempaa, ap?

Niin mietin vaan että onko se alkoholisimi sitten ihmisessä todellakin se kaikki.

Ap

On. Ja jos ei ole niin mieti sitä, että ovat usein lisäksi myös narsisteja, koska narsistilla on tarve juoda sisäiseen tyhjyyteensä. Ja vaikkei alkoholisti olisi narsisti niin yksinäänkin alkoholismi ilmentyy todella itsekkäänä käytöksenä.

Vierailija
49/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tapailleet?

Vierailija
50/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää ketju meni noin niinkun omasta mielestä ap?

Vierailija
51/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nyt että se pettää.

Vierailija
52/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idíoottien yleistäjien kokoontumisajot näköjään täällä. Itse tunnen luotettavan juopon.

Ettäkö oikein YHDEN luotettavan juopon?

Kukahan se tosi idiootti onkaan?

Vierailija
53/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yleistystä omien huonojen kokemuksien takia. Ehöä minä olenkin sitten vain suurkuluttuja ja voin huokaista helpotuksesta että naisen ei tarvitse ajatella että pettäsin. Olen rakastanut naista kun sellanen on ollut ja inhoan viinaa vaikka erilaisten kokemuksien jälkeen siihen sorruin.  Mutta välillä se on pakko ottaa stressiin. Muutkin auttaa jonkin verran kyllä. Kausittaista eikä rapajuoppotelua. ja käyn ryhmissä

Vierailija
54/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Ei itsekurittomaan juoppoon ole mitään luottamista.

juoppoihin voi edes jotenkin luottaa. N-riin ei koskaan

Millä tavalla addiktoitunut ihminen eroaa toisesta addiktoituneesta ihmisestä?

Onko addiktoivan aineen laillisuus parempaa riippuvuutta, verrattuna laittoman aineen aiheuttamaan riippuvuuteen?

Oletko sinä juoppo? Jos olet, kommenttisi on ymmärrettävä eräänlaisena kotiinpäin vetona. Jos et ole, olet erityisen tyhmä ihminen.

Vierailija
55/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jokaisen juopon vakioselitys. Kerro jotain uutta.

Vierailija
56/57 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani juoppo on pettänyt kaikissa suhteissaan ja yrittää jokaikistä naista baarissa ja netissä.

Vierailija
57/57 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Minun mieheni on ilmeisesti alkoholisti. Kuluttaa alkoholia suurkulutuksen rajoilla. 

Mutta ikinä hän ei ole luottamusta pettänyt. Ei tee ohareita, on lähtövalmiina, jos on luvannut.  Alkoholi ei siis sekoita elämää mitenkään. Ihmisenä hän on lojaali ja uskollinen ja tunnollinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi