Vierailija

Kerroin tuttavalleni että tapailen alkoholistia nii hän tokas, että jos ei saa hillittyä itseänsä alkoholin suhteen - ei voi luottaa muutenkaan.

Eli onko niin että alkoholisti n* ssii muita tilaisuuden tullen? Tai tilaisuus tekee varkaan, mitä näitä nyt onkaan?

Ja niin tämä kaveri ei sit juo joka päivä.. välillä selvinpäin ja välillä kännää ihan kunnolla.

• ylös 1
  • alas 23

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Usein alkoholisteilla ei ole toiset naiset/miehet mielessä. Kun juodaan, juominen on pääasia. Raha-asioissa voi olla epäluotettava, valehdella yhtä ja toista, mutta pettäminen ei ole se suurin pelko.

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Riippuu alkoholistista itsestään. Eivät kaikki ole seksuaalisesti innokkaita.

Mitä pidemmälle alkoholismi etenee, sitä heikommaksi libido käy ja miehillä se näkyy jo varhain erektio-ongelmina.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

No kyllä, mutta onhan heitä , jotka ovat huomanneet Itse, että

Alkoholi tuhoaa heidän elämänsä , ja hakeutuneet hoitoon, ovat olleet Vuosia kuivilla!
.Se on hienoa !

Eli ei en sittenkään allekirjoita kuitenkaan Lopullisesti tuota, kun Heitä on sellaisia, jotka huomaavat, että tämä on heille muuten turmioksi!
Ja hakeneet apua !

Vierailija

Alkoholistin suurin rakkaus on alkoholi. Sinä olet kakkonen. Toki voi raitistua, mutta se edeltää usein jonkinlaista romahdusta. Sinä et voi raitistaa alkoholistia. Hänen on tehtävä se itse. Jos sinua ei haittaa, että olet toinen nainen, niin en ala moralisoimaan.

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Idíoottien yleistäjien kokoontumisajot näköjään täällä. Itse tunnen luotettavan juopon.

• ylös 8
  • alas 23
Vierailija

Hassua, että aloittaja ymmärtää luottamuksen vain pettämisen suhteen. Alkoholisti pettää kaikki lupaukset. Kun viinanhimo iskee, millään muulla ei ole merkitystä. Alkoholistin kanssa ei kannata olla suunnitelmia ilman varasuunnitelmaa.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Samoilla linjoilla olen, ei voi luottaa alkoholistin kanssa tehtyjen suunnitelmien toteutumiseen, koska hän voi milloin tahansa ilmoittaa, että en voi tulla / olla / mennä, koska olen deekkiksellä. On kokemusta tuollaisesta miespuolisesta ystävästä, jonka kanssa en onneksi alkanut koskaan sen syvällisempään yhteiseloon. Hän myös baarissa aina tilaisuuden tullen yritti iskeä muita naisia, kännipäissään, ja oli kova flirttailemaan. No, se ei haitannut, mutta se jatkuva lupausten ja suunnitelmien mönkään meneminen oli aika inhottavaa...

• ylös 18
  • alas 0
Onnellinen sinkku

Eipä sitä turhaan sanota että "viina puhuu taas". Alkoholistiin voi luottaa vain siinä suhteessa että hän juo viinaa, ja tekee sanoo ja lupaa mitä tahansa että saa sitä lisää. Älä tuhlaa elämääsi alkoholistiin tai muihinkaan keillä on joku riippuvuus. Kokemusta on.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Itse olen tuollainen alkoholisti etten joka päivä juo. Pettäminen ei ole käynyt mielessäkään, mutta muuten saatan olla epäluotettava, esim. luvata kännissä innoissani jotain, mutta selvinpäin tajuan etten haluakaan tehdä sitä. Olen joskus myös jättänyt asioita tekemättä kännin tai darran takia.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Ex oli juoppo. Pettämisestä en tiedä, todennäköisesti teki sitäkin reissuillaan kun huomasin välillä muutoksen käytöksessä.
Ei voinut luottaa oikein mihinkään, suhteen loppupuolella en edes enää pyytänyt häntä mihinkään mukaan koska se ei olisi tullut toteutumaan.
Jatkuvia ohareita, mun kanssa tehdyistä lupauksista ja suunnitelmista ei pitänyt kiinni, koska oli joko kännissä tai krapulassa. Sain jatkuvasti olla selittelemässä kavereille ja sukulaisille, miksi mies ei tullut taaskaan.
Joi mökkioluet, pelioluet, asennusoluet, nytvtuttaa pakko juoda, nyt on kivaa pakko juoda, Jarilla nimipäivä, kaverilla on naismurheita, ei nyt keksi muutakaan tekemistä, ihan vaan kun mä olen vttumainen
keksi mitä ihmeellisempiä syitä juoda.

Välillä yritti mun takia (eli päihdeseurannan kun oli kärynnyt ratista) olla selvinpäin. Se kuivahumala oli yhtä kamalaa kun juominen. Oli äkäinen ja ärtyisä. Itse toki olin myös juomatta tukeakseni häntä, ja sekin ärsytti häntä suunnattomasti, kun itse pystyin olemaan juomatta ilman ongelmia ja hänen teki mieli jatkuvasti. Oli riidanhaluinen ja äkäinen. Mun teki joskus mieli huutaa hänelle että "stana, mä käyn sulle sitä kaljaa" että olis rauhottunut.

Oli kännissä myös välillä väkivaltainen sekä henkisesti että fyysisesti.

Voi olla, että tuo sun alkoholisti kovasti yrittää raitistella sun takia, mutta varaudu siihen, että ohareita tulee ja saat hoitaa yksin suurimman osan elämästäsi.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Idíoottien yleistäjien kokoontumisajot näköjään täällä. Itse tunnen luotettavan juopon.

Kaverina varmaan?
Eihän kavereille tehdä ohareita, omalle kumppanille vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jatketaan keskustelua...

Onko jonkun muunkin viestit kadonneet, kun jo toisessa viestissä kirjoitat noin ennen kuin keskustelu on oikeastaan edes alkanut?

Kirjoitan siis uudelleen sen viestin, josta tuli jo vastaanottoilmoitus, mutta ei vaan näy.

Ei pettäminen ja varastaminen ole pahinta alkoholistissa. Tässä muutamia esimerkkejä: aikoo mennä lapsen juhlaan, mutta ei voi kun sattui ryyppy päälle, tai lapsi saa hävetä humalaista vanhempaansa kavereitten edessä. Entä mitä ajattelet siitä, että saattaa kadota teille tietymättömille ryyppykavereitten kanssa pitkäksi aikaa? Sinä vietät sitten itsesi kanssa laatuaikaa, vaikka oli suunniteltu yhdessä aivan muuta.

Vierailija

Koska viina menee kaiken edelle, ei alkoholistiin voi luottaa, muuta kuin tietysti siinä, että kyllä sille kelpaa.  Se ei pistä hanttiin, viet sille mitä viinaa tahansa.  

Kaikki mitä se lupaa, voi aivan hyvin jättää tekemättä, koska tilalle tuli se viina.  

Viina tyhmistää ihmisen, niin että lopulta sen ainoa asia, minkä se osaa tehdä hyvin, on viinan piilotteleminen ja sen hankkiminen vaikka autiolla saarella.

Ja raha.  Tietysti se on mestari hommaamaan sitä rahaa, mistä tahansa, vaikka lopulta laittomasti, että saa sillä sitä viinaa.  Vie vaikka lapsen saäästöpossun.  

Joku siis tuntee luotettavan juopon.  Siis yhden?  Ja millä tasolla?  

Älkää tytöt ikinä menkö yhteen miehen kanssa, jolle viina maistuu liikaa.  Ja kyllä te sen osaatte arvioida jo aikaisessa vaiheessa, että maistuuko se todella liikaa.  Kun teille itsellenne tulee mieleen epäilys, että juokohan tuo liikaa, voisko se olla alkoholismin merkki, niin silloin epäilyksenne on oikea.   Vaikka miten hurmaava mies olisi, niin älkää tehkö sitä pahaa itsellenne.  

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ihme juoppoja olette tavanneet, olen alkoholisti enkä ole päivääkään ollut töistä pois. Hoidan kaikki juoksevat asiat, tilaisuudet, kuskaukset jne ilman mitään ongelmia. Poikani 20v sanoi ettei ole koskaan nähnyt minua humalassa (juon joka päivä). Mieheni on todella epäluotettava ja myös absolutisti. Hän unohtaa milloin mitäkin tärkeää, on aina myöhässä yms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.