Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ruokatarjoilu on sun omissa hautajaisissa?

Vierailija
14.05.2022 |

Omat hautajaiset voi suunnitella. Mietin omaa menuutani. Ainakin lohta ja Nutellaa tulee omaan listaani. Kaunis printattu menu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen: pari salaattia, uunissa haudutettua lihaa, kasviksia jne. Pääasia, että ei jää nälkä. Kahvia jälkiruuaksi, jotta vieraat jaksaa ajaa kotiin eikä päätä ala särkemään.

Vierailija
2/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudeleita ja vedellä laimennettua light kokista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon määrännyt että vain perheenjäsenet paikalle, kos kirkkoon joku muu tulee ei voi kieltää, mutta ei mitään virallista muistotilaisuutta.

Vierailija
4/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuivaa kuoharia, vuohonjuustosalaattia balsamicolla. Pääruoka savustettua kalaa, tähän lisukkeet miettimattä. Jälkiruokaa monta erilaista. Tuoreita vaniljakorvapuusteja ja tummapashtokahvia.

Vierailija
5/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikasvu päättäköön. En ole siellä maistelemassa, joten ihan sama.

Vierailija
6/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perinteinen paisti, potaatit ja kakkukahvit kai.

Vierailija
7/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hautajaisiini osallistuvat vain puoliso, lapsi ja joku läheinen kaveri, joten tarjoiluna on kahvia ja pullaa.

Jos hövelisti mennään ja vieraita tulee enemmän, niin raikas voileipäpöytä ja teetä tai kahvia oman maun mukaan.

Vierailija
8/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolen kesällä niin grillijuhlat missä viini virtaa.

Vierailija
9/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on 200g makaroonilaatikkoa vierasta kohti ja iso ketsuppipursotin. Seuraleikkinä voivat arvailla, kuka on lootassa.

Vierailija
10/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

channabis-keksejä, jäätelöbuffet ja muulilimua!

Vierailija
11/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokatarjoilua. Kahvit ja ehkä voileipäkakkua ja kahvikakkua sekä pikkuleipiä. Vois joku täytekekkukin olla.

Vierailija
12/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen määrännyt etten halua uskonnollisia rituaaleja enkä mitään suku kokoontumisia. Tuhkan saa sirotella muisto lehtoon. Lähiomainen hoitaa kaikessa hiljaisuudessa jos sellainen on elossa. 

Vierailija
13/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minkäänlaista muistotilaisuutta.

Vierailija
14/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus ja tuhkien hiljainen ripottelu mökin rannalta jokeen. Mahdollinen muistotilaisuus laavulla, Jos joku välttämättä haluaa jotain syödä niin nuotiomakkaraa ja tummaa olutta sitten 

Vierailija
15/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkaus ja tuhkien hiljainen ripottelu mökin rannalta jokeen. Mahdollinen muistotilaisuus laavulla, Jos joku välttämättä haluaa jotain syödä niin nuotiomakkaraa ja tummaa olutta sitten 

Tämä. Ne jotka paikalle haluavat tulla niin luonnon helmassa lempparipaikalla hiljainen hetki ja toivottavasti pysyn heidän mielessään tuote hetkeä pidempään.

Vierailija
16/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä muistotilaisuutta. Siunauksen tahtoisin. Sitäkin mietin, kuka sirottelee tuhkat mökille, kun suvun kanssa ei olla tekemisissä...

Vierailija
17/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hautajaiset hoitaa varmaan mun sisko. Hän saa päättää. Meillä on läheinen ystävyys joten luotan hänen päätöksiin.

Haluan että pappi siunaa mun lähtöni. Tämä pitää kertoa siskolle, ei ehkä muuten toteutuisi.

Vierailija
18/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muistotilaisuutta ja jos omaiset noudattavat tätä niin ehkä hautajaisten jälkeen nauttivat vain pizzat lähipizzeriasta noudettuna.

Vierailija
19/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muistotilaisuutta ja jos omaiset noudattavat tätä niin ehkä hautajaisten jälkeen nauttivat vain pizzat lähipizzeriasta noudettuna.

Kun appiukko kuoli, vieraat oli lähteneet ja vain perhe paikalla tilasimme illalla pizzat. Istuimme lämpimässä kesäillassa, muistelimme kaikkea kivaa mitä olimme kokeneet hänen kanssaan  ja nauroimme paljon. Hieno loppu hautajaisille

Vierailija
20/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen määrännyt etten halua uskonnollisia rituaaleja enkä mitään suku kokoontumisia. Tuhkan saa sirotella muisto lehtoon. Lähiomainen hoitaa kaikessa hiljaisuudessa jos sellainen on elossa. 

Tämä. Vain mun nuoreni, ei muita.

No ei niitä kyllä juuri enää olekaan, mutta ei niitäkään vähiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän