Minkälainen ruokatarjoilu on sun omissa hautajaisissa?
Omat hautajaiset voi suunnitella. Mietin omaa menuutani. Ainakin lohta ja Nutellaa tulee omaan listaani. Kaunis printattu menu.
Kommentit (33)
Nuudeleita ja vedellä laimennettua light kokista.
Oon määrännyt että vain perheenjäsenet paikalle, kos kirkkoon joku muu tulee ei voi kieltää, mutta ei mitään virallista muistotilaisuutta.
Puolikuivaa kuoharia, vuohonjuustosalaattia balsamicolla. Pääruoka savustettua kalaa, tähän lisukkeet miettimattä. Jälkiruokaa monta erilaista. Tuoreita vaniljakorvapuusteja ja tummapashtokahvia.
Jälkikasvu päättäköön. En ole siellä maistelemassa, joten ihan sama.
Joku perinteinen paisti, potaatit ja kakkukahvit kai.
Todennäköisesti hautajaisiini osallistuvat vain puoliso, lapsi ja joku läheinen kaveri, joten tarjoiluna on kahvia ja pullaa.
Jos hövelisti mennään ja vieraita tulee enemmän, niin raikas voileipäpöytä ja teetä tai kahvia oman maun mukaan.
Jos kuolen kesällä niin grillijuhlat missä viini virtaa.
Kyllä se on 200g makaroonilaatikkoa vierasta kohti ja iso ketsuppipursotin. Seuraleikkinä voivat arvailla, kuka on lootassa.
channabis-keksejä, jäätelöbuffet ja muulilimua!
Ei ruokatarjoilua. Kahvit ja ehkä voileipäkakkua ja kahvikakkua sekä pikkuleipiä. Vois joku täytekekkukin olla.
Olen määrännyt etten halua uskonnollisia rituaaleja enkä mitään suku kokoontumisia. Tuhkan saa sirotella muisto lehtoon. Lähiomainen hoitaa kaikessa hiljaisuudessa jos sellainen on elossa.
En halua minkäänlaista muistotilaisuutta.
Tuhkaus ja tuhkien hiljainen ripottelu mökin rannalta jokeen. Mahdollinen muistotilaisuus laavulla, Jos joku välttämättä haluaa jotain syödä niin nuotiomakkaraa ja tummaa olutta sitten
Vierailija kirjoitti:
Tuhkaus ja tuhkien hiljainen ripottelu mökin rannalta jokeen. Mahdollinen muistotilaisuus laavulla, Jos joku välttämättä haluaa jotain syödä niin nuotiomakkaraa ja tummaa olutta sitten
Tämä. Ne jotka paikalle haluavat tulla niin luonnon helmassa lempparipaikalla hiljainen hetki ja toivottavasti pysyn heidän mielessään tuote hetkeä pidempään.
Ei missään nimessä muistotilaisuutta. Siunauksen tahtoisin. Sitäkin mietin, kuka sirottelee tuhkat mökille, kun suvun kanssa ei olla tekemisissä...
Mun hautajaiset hoitaa varmaan mun sisko. Hän saa päättää. Meillä on läheinen ystävyys joten luotan hänen päätöksiin.
Haluan että pappi siunaa mun lähtöni. Tämä pitää kertoa siskolle, ei ehkä muuten toteutuisi.
En halua muistotilaisuutta ja jos omaiset noudattavat tätä niin ehkä hautajaisten jälkeen nauttivat vain pizzat lähipizzeriasta noudettuna.
Vierailija kirjoitti:
En halua muistotilaisuutta ja jos omaiset noudattavat tätä niin ehkä hautajaisten jälkeen nauttivat vain pizzat lähipizzeriasta noudettuna.
Kun appiukko kuoli, vieraat oli lähteneet ja vain perhe paikalla tilasimme illalla pizzat. Istuimme lämpimässä kesäillassa, muistelimme kaikkea kivaa mitä olimme kokeneet hänen kanssaan ja nauroimme paljon. Hieno loppu hautajaisille
Vierailija kirjoitti:
Olen määrännyt etten halua uskonnollisia rituaaleja enkä mitään suku kokoontumisia. Tuhkan saa sirotella muisto lehtoon. Lähiomainen hoitaa kaikessa hiljaisuudessa jos sellainen on elossa.
Tämä. Vain mun nuoreni, ei muita.
No ei niitä kyllä juuri enää olekaan, mutta ei niitäkään vähiä.
Perinteinen: pari salaattia, uunissa haudutettua lihaa, kasviksia jne. Pääasia, että ei jää nälkä. Kahvia jälkiruuaksi, jotta vieraat jaksaa ajaa kotiin eikä päätä ala särkemään.