Miten sinä olet auttanut ukrainalaisia?
Kommentit (22)
Olen vienyt Suomeen tulleiden ukrainalaisten keräykseen monta kassillista lastenvaatteita. Ja muutakin.
Maksamalla veroa jokaisesta pienestä palkastani.
Kannatan Suomen Nato jäsenyyttä eli äänestin kokoomusta
En osta mitään Venäläisperäisiä tuotteita, Nokian renkaat, Fortum, sähkö, Teboil bensa, Nestlé, Unilever, Coca-Cola, Yango
Ostanut Suomalaisia mansikoita, joiden poimimisesta Ukrainalaisille on maksettu palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maritin rikkinäiset ja likaiset vaatteet keräykseen. Kusaisin viekä päälle,
Rähinää ei pidä pitkittää. Zelepelle rähinöi kunnes koko armeija on loppu. Rauhanehdot kovenee.
moi, putkis, kuinka nukuit, pitikö vaihtaa monesti paikkaa yön aikana....olkasi yli vilkuillen, joko nyt....
Vierailija kirjoitti:
Ostanut Suomalaisia mansikoita, joiden poimimisesta Ukrainalaisille on maksettu palkkaa
Sitä ei voi palkaksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sota ei lopu ikinä. Molemmat osapuolet ovat sotahulluja. Maailma on konkurssissa ennen kuin Zelenskyi edes aloittaa rauhanneuvottelut.
Lässynlää, turhaan yrität bluffata sanomalla että molemmat kun kaikki tietää että tarkoitat että vain ukraina on. Olet rssän palkkaama trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi palkaksi kutsua.
Ei todellakaan voi kutsua palkaksi. Lähentelee ihmiskauppaa
Vienyt monta kassillista ruokaa, lääkkeitä ja hygieniatarvikkeita keräykseen, josta tavarat lähetetää Ukrainaan. Viikonloppuna vien taas lisää.
oliko aamun säätiedoissa kovantuulen varoitus?
Olen lahjoittanut kahteen keräykseen ja ostanut lastentarvikkeita omaan kuntaamme tulleille Ukrainalaisille perheille ja antanut pari kertaa kyydin neuvolaan. Sain näitä perheiltä kiitoksena ison kattilallisen ihanaa keittoa, pussin itse tehtyjä sämpylöitä ja pienen kakun. Heillä on niin vähän ja jo nyt antavat niin paljon takaisin.
Vienyt paljon vaatteita (erityisesti takkeja ja kenkiä) keräykseen, lisäksi jotain kodinkoneita, hygieniasälää jne. Ollut mukana logistiikassa järjestelemässä tavaroita ja viemässä niitä perheille.
Olen antanut 100kpl kondomeja.
Toivottavasti käyttävät ne.
Opettanut heidän lapsiaan työni puolesta.
Miehen pieniksi jääneitä villapaitoja ja muita lämpimiä vaatteita lahjoitettiin Ukrainaan jaettavaksi maansa puolustajille. Toivottavasti menivät tarpeeseen.
Olen lahjoittanut 200 € Kirkon ulkomaanavun kautta ja ostanut myyjäisistä t-paidan, jonka tuotto meni ukrainalaisten hyväksi.
en mitenkään. en mitään