Katsooko miehesi MM-lätkää?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
MM-lätkä-fanin suhde jääkiekkoon on kuin Euroviisu-fanin musiikkiin.
Joo, väärin katsottu ja pieleen kannatettu. Mulla ei ole oikeutta juhlia Marko Anttilan saavutuksia koska en ole käynyt viimeisen vuoden ajan katsomassa sitä Jokereissa ja Ilveksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso.
Hän ei ole suomalainen, joten eipä kiinnosta lätkä.
On kovan luokan jalkapallomaasta 😅
Maat, joissa jalkapallo on tärkeämpää kuin lätkä = noin 96% koko ihmiskunnasta.
Huvittavinta musta on että lätkä on Suomessa katsotuin laji, mut sit ku puhutaan harrastajamääristä niin jalkapallo on ykkönen. Suomessa on vaan niin paljon möhömahaisia penkkiurheilijoita jotka haluaa katsoa sitä missä Suomi pärjää eli lätkää ja formulaa :D
Suomalainen jalkapallo on vitsi. Säälittävää harrastelua pikkujunnuista maajoukkueeseen. Mestaruussarjan pelaajista on kannettu jostain Timbuktun vitossarjasta. Jos potkupalloilijat ei olisi niin lajikateellisia ja katsoisivat vähän miten lätkäpuoli on organisoitu, niin ehkä pärjäisivät joskus jossain.
Oli muuten mahtavan väljää Prismassa tänään siinä seitsemän aikoihin 😂 Ihmeteltiin miehen kanssa kun tavallisesti siihen aikaan on ruuhkaa ja parkkipaikat täynnä. Ilmeisesti kaikki olivat katsomassa peliä tv:n ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee älämölö, tais tulla taas maali.
Aika hyvä meininki näyttää hallissa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ei katso. Jääkiekko ei kiinnosta häntä pätkääkään. Meillä on kolme poikaa ja tytär. Tyttären kanssa katsotaan, sillä tytär pelaa myös itse. Pojat pelasi pienenä, mutta ei enää kiinnosta pätkääkään.
Jeee, siis vitsi miten tiedotavaa hei!!! Vähänks siistiä!!! Tosi jees! Siis KUKAAN miespuolinen ei kato, mut sä ja tytär, joka pelaa lätkää, katotte! Vau! Siis niin vau!!
Siis meillä mies vihaa lätkää ja muutakin urheilua ja minä tapitan uskollisesti mm-kisat joka vuosi, aloitin katsomaan 12-vuotiaana kun Suomi voitti mm-lätkää vuonna 1995.
Jääkendon mömmöm-kisat juu, tulee kyllä katsottua Suomen pelit. Muuten en jääkiekkoa seuraa.
Minä katson ja tyttäret katsovat. Pojat enemmän jalkapallon ystäviä. Itse olen seurannut jääkiekkoa Galgary 1988 hopeasta saakka ja futista Italian 1990 MM- kisoista. Mies ei ollut alunperin kiinnostunut urheilusta, mutta on oppinut vuosien varrella seuramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet katsoo NHLää.
Naiset MM-kisoja.Ja sit glory huntterit jotka haluaa päästä ryyppäämään torille ja dyykkaamaan Mantaan.
Ne ketä lätkä oikeasti kiinnostaa on aamuyöllä hereillä kattomassa änärii. Sit kerran vuodessa koko kansa on pari viikkoa olevinaan niiiiiiin hoki-ihmisiä. Ptyi.
Mitä se haittaa 🤷
Meillä mies katsoo yhteisöllisyyden vuoksi, esim. kavereiden saunailta tai minun kanssa Suomen ollessa loppupeleissä. Muutoin katson turnauksen itsekseni.
Nuorempana katsoin ja valvoin MM, Olympiamatsit, EHT, junnusarjat, NHL, SM-liiga... Nykyisin tahtoo vähän viedä tuo työ mehut ja ikäkin, ehkä se kiinnostuksenkin puuttuminen.
Kerran vuodessa jaksaa innostua vielä, ja pari kertaa vuodessa SM-liigan paikallispelit hyvässä seurassa.
Sellaista se vaan on, mielenkiinnot muuttuu ja se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson ja tyttäret katsovat. Pojat enemmän jalkapallon ystäviä. Itse olen seurannut jääkiekkoa 1988 hopeasta saakka ja futista Italian 1990 MM- kisoista. Mies ei ollut alunperin kiinnostunut urheilusta, mutta on oppinut vuosien varrella seuramaan.
*Calgary
Buu aikuiset miehet luistelee kumikiekon perässä keppien kanssa ja haarniskoissa. Lapsuusajan ritarileikit viety aikuisuuteen. Ja sit "aikuiset" miehet juo kaljaa sohvalla ja huutaa ja lähtee alasti kaupungille jos tyypit jotka sattumoisin omaa saman passin voittaa muutaman pelin jossain.
Onko turhempaa.
Peruukki päässä ja aurinkolasit niin kehtataan irrotella ja tehdä jopa! aallot.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin huhuja, et torilla ois tänään jotain meininkiä vielä.
En usko, Suomi häviää.
MM-lätkä-fanin suhde jääkiekkoon on kuin Euroviisu-fanin musiikkiin.