Miksi komeat ja pitkät miehet on usein tyhjäpäitä?
Ei voi olla satttumaa, että lähes kaikki on melko yksinkertaisia ja suorastaan tyhmiä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mammat sen aiheuttaa ja ylimääräinen suomimiesten kehuminen maailman valioiksi menee joillakin hattuun.
Mies54v
totta tämäkin! nauroin tälle. Entäs ne miehet, jotka humalapäissään kehuu naista: "Uppee nainen". Naiset vastaavasti: "Niin kiitollinen, että olen saanut Pekan kanssa viettää jo X vuotta. LAV JUU TO TE MOON AN BÄK"
on rumia jotka on vähemmän älykkäitä
Ap:n seura se vaan tekee kaltaisekseen
Koska haluat aivan väkisin päästä tutustumaan niihin pitkiin ja komeisiin. Rumissa ja pätkissä on ihan yhtä paljon tyhmiä, mutta kukaan ei sitä huomaa, kun kukaan edes halua tutustua niihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluat aivan väkisin päästä tutustumaan niihin pitkiin ja komeisiin. Rumissa ja pätkissä on ihan yhtä paljon tyhmiä, mutta kukaan ei sitä huomaa, kun kukaan edes halua tutustua niihin.
Asia on juuri päinvastoin. En itse asiassa edes viehäty pitkistä miehistä. Naiseksi olen poikkeus siinä mielessä. Sellainen 175-180 max on paras.
Ap
Suurin osa ihmisistä on tyhjäpäitä, niin komeista kuin rumista, pitkistä ja lyhyistä...
Ap:n avaus saa minut ykskantaan otaksumaan syyn vuodatukseen olevan pakit, tai jopa kahdet. Meillä pitkillä on puutteemme mutta puute ei ole älyllinen, vaan vaatimattomuus ja nöyryys, ilman pakkoa yrittää esittää mitään muuta, kuin mitä luonnostaan olemme. Tämän sanon runsaitten vuosikymmenten kokemuksella ja jotta olen vakuuttava totean, että minuun tyytyväisiä on kymmenittäin, ymmärtääkseni myös älyyni.
Tällaisilla miehillä on usein 140cm tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n avaus saa minut ykskantaan otaksumaan syyn vuodatukseen olevan pakit, tai jopa kahdet. Meillä pitkillä on puutteemme mutta puute ei ole älyllinen, vaan vaatimattomuus ja nöyryys, ilman pakkoa yrittää esittää mitään muuta, kuin mitä luonnostaan olemme. Tämän sanon runsaitten vuosikymmenten kokemuksella ja jotta olen vakuuttava totean, että minuun tyytyväisiä on kymmenittäin, ymmärtääkseni myös älyyni.
Ei. Tyhmyys on vain niin luotaantyöntävää. Ap
En usko että ovat lähtökohtaisesti tyhmempiä. Mutta tietysti jos ulkonäöllä saa huomiota, ehkei ole tarpeen panostaa samalla lailla verbaaliseen puoleen.
Tai sitten ap vedät puoleesi kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla miehillä on usein 140cm tyttöystävä.
Niin onkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juuri päinvastoin. En itse asiassa edes viehäty pitkistä miehistä. Naiseksi olen poikkeus siinä mielessä. Sellainen 175-180 max on paras.
Ap
Mikä on oma pituutesi?
Ja älä nyt vain sano että 155cm.
Miksi komeat ja pitkät miehet ovat usein urheilijoita, esimerkiksi jääkiekkoilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä on oma pituutesi?
Ja älä nyt vain sano että 155cm.
Olen melko pitkä. Ap
Tyhmä ei ole niin paha kuin hullu.
Siksi kun niitä kiherteleviä bimboja riittää ympärillä hihittelemässä sen tyhmimmillekin jutuille niin ei tarvitse panostaa sivistykseen yhtään enempää.
Kaikki, mikä menee yli 170 cm on lahoa tai tuuliset säät ovat lisääntyneet ja huuhtovat korvien kautta sahajauhot pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi komeat ja pitkät miehet ovat usein urheilijoita, esimerkiksi jääkiekkoilijoita?
Eihän siinä hommassa älyä tarvita😅
Oikeastihan kaikki fiksut ihmiset ovat pakotettuja näyttelemään paljon tyhmempiä, mitä oikeasti ovat, koska suomalainen tavis on perhanan kateellinen kaikesta, jossa toinen on hitusenkaan parempi. Koskee se sitten rahaa, koulutusta, ulkonäköä tai älykkyyttä.