Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muuta joka EI haluaisi miestä synnytykseen?

Vierailija
10.10.2006 |

Mä en haluaisi. Tuntuu helpommalta mennä yksin, kun en yhtään tiedä mitä edessä on. Olen kai kontrollifriikki ensisynnyttäjä joka pelkää ettei osaakaan käyttäytyä kivasti tai että mieskään ei tajua mihin on päätään pistämässä.

Kuinka paha rikos on kieltää isältä lapsensa syntymään osallistua? Saa olla kyllä käytävässä ja tulla heti kun ipana on ulkona.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos olet miehesi edessä joskus ihan oma itsesi? Onko miehen edessä oltava aina kivasti? Minkä ikäinen miehesi on? Aikuinen tietänee mitä synnytys noin suunnilleen on. Vai aliarvioitko mahdollisesti miestäsi? Mitä jos hän sen kokemuksen kestääkin ihan hyvin ja on vieläpä sulle avuksi?

Vierailija
22/22 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta olen maailmaan " kivulla ja säryllä" tyrkännyt ja molemmilla kerroilla mies on ollut mukana ponnistukseen asti. Mulle oli helpompaa, kun hän ei ollut paikalla samassa huoneessa ja hän itse oli aivan samaa mieltä asiasta. Kenenkään ei tarvitse mun miestä sen takia sääliä :) On täällä välillä niin hauskoja kommentteja, ettei voi kun repeillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla