Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä on väsymys jatkunut koronan jälkeen?

Vierailija
13.05.2022 |

Viime viikko meni sairastaessa enkä jaksa edes sängystä nousta, eikä ajatus kulje. Kauan teillä muilla on kestänyt että energia palaa normaalitasolle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mulla vielä energiat takaisin, mutta mulla on vasta neljä päivää ollut oireeton. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta jos on myrkkypiikki ja sen jälkeen saa omikronin. Osa säilyy vielä ainakin vuoden sen jälkeen. Ja ei kannata ottaa kolmatta pikkiä; ne rasittaa erilailla kuin koronamuunnos. Delta oli helppo juttu, ja omikronkin olisi ollut, mutta myrkkypiikki venytti. Ota luonnollinen pikki, jos saat. Ei tosin ei-riskiläisen kannata, jos kevyenä saanut jopa Deltan, ilman piikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestänyt nyt vuoden ajan, en tiedä milloin energiat palaa.

Vierailija
4/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla korona ei aiheuttanut väsymystä, vaan olin ylivireä. Sairastin lievänä, ei mennyt keuhkoihin, mutta kurkusta lähtevää röhää oli pari viikkoa. Kuume ja pääkipu ym. selkeät pireet kesti 2-3 päivää.

Olen rokottamaton, astmaatikko ja kuulun riskiryhmään.

Vierailija
5/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen päivää.

Vierailija
6/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin 2020 joulukuussa. Vieläkin väsymys ,ei anna periksi. 

Vierailija
7/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kestänyt nyt vuoden ajan, en tiedä milloin energiat palaa.

Nyt kohta 1,5 vuotta .Uskomaton väsymys eikä tee mieli tehdä mitään.Vain pyykkitupaan meneminen ottaa vastaan. Ennen pidin siitä erityisesti. 

Vierailija
8/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona sairastettu lievänä 21.2. Väsymys jäi. Nyt 3 kk:n jälkeen alkaa helpottaa. Ei rokotuksia.

Vierailija
9/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisen vuotta jos on myrkkypiikki ja sen jälkeen saa omikronin. Osa säilyy vielä ainakin vuoden sen jälkeen. Ja ei kannata ottaa kolmatta pikkiä; ne rasittaa erilailla kuin koronamuunnos. Delta oli helppo juttu, ja omikronkin olisi ollut, mutta myrkkypiikki venytti. Ota luonnollinen pikki, jos saat. Ei tosin ei-riskiläisen kannata, jos kevyenä saanut jopa Deltan, ilman piikkejä.

Mikä myrkkypiikki? Jos viittaat rokotteeseen, niin sairastin koronan 2 viikkoa sitten, olen rokotettu eikä enää väsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi