Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tämä oireilu oikein on?

Vierailija
13.05.2022 |

Vuosien ajan on aina kausittain tällaista, että yleensä herätessä huomaan nivelien olevan varsinkin sormissa kipeät, yleisesti hieman heikko/huono olo, jalat tuntuvat olevan hieman väsyneet, vaikea selittää kokonaisvaltaisesti tätä tunnetta. Ranteet, kyynärpäät, olkapäät särkevät. Olen perusterve, jonkin verran aneeminen ja rintarangan hermopinne löytyy, mutta se oireilee eri tavalla. Tätä voi kestää muutaman päivän ja menee sitten ohi. 37v nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto,huonot elintavat.Ylipaino.

Vierailija
2/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI on 19. Harrastan liikuntaa ja olen aktiivinen. Elintavoista en osaa sanoa, syön melko terveellisesti ja herkuttelen harvoin, viikonloppuisin saatan ottaa alkoholia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tuollaista, liittyy jotenkin sidekudokseen.

Vierailija
4/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fibromyalgia ja tiezen oireyhtymä rintarangassa. Mutta nämähän on vain arvailua.

Vierailija
5/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI on 19. Harrastan liikuntaa ja olen aktiivinen. Elintavoista en osaa sanoa, syön melko terveellisesti ja herkuttelen harvoin, viikonloppuisin saatan ottaa alkoholia. Ap

Ehkä liikut liikaa saamaasi ravintoon ja lepoon nähden jolloin kroppa pistää stoppia menolle? Tai jos et saa ruoastasi kaikkia ravintoaineita?

Vierailija
6/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma? Tai sen alku?

(Olen oikeakätinen), vas. keskisormen 1. nivel on "puristeluarka" ja turvoksissa, sormenpää kääntynyt sivuun. Ei ole sattunut mitään onnettomuutta/haveria. Mietin vaan, et oiskohan reuma alkamassa?

Kummankaan vanhemman puolen suvussa ei ole, ainakaan tietääkseni; ja geenitestikin oli nega.

Eipä tuo, toisaalta, ole vielä elämää haitannut :)

m56 olen.

Vierailija
7/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma?

Vierailija
8/8 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista oireilua fibromyalgia aiheuttaa? Nivelet eivät ole turvoksissa eivätkä jäykät, vain kipeät. Niitä vihloo ja esimerkiksi tämä puhelimen käyttäminen sattuu, kotityöt tuntuvat ikävältä jne. Sauna auttaa hetkellisesti, mutta sen jälkeen tuntuu yleensä sitten kipeämmältä. Käyn kyllä joka ilta ja olen mahdollisimman pitkään :D Särkylääke ei kauheasti auta. Ap