Mitä tapahtuu jos tilillä ei ole rahaa ja menee opintolainan maksu suoraveloituksena?
Olen kaksi vuotta lyhentänyt opintolainaa 140 euroa kuussa. (Nordea)Maanantaina sen pitäisi mennä tililtä mutta nyt tililllä ei olekaan rahaa. 25.pvä vasta tulee. Tiedättekö mitä siitä seuraa? Minkälainen suunnilleen korko /sakko ja milloin maksettava.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
3 kuukautta ehdollista vankeutta ja luottotietojen menetys
Heko heko :) Eiku oikeesti
Ap
Ulosottomies tulee viikonloppuna käymään. Vie sun telkkarin tai kännykän.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottomies tulee viikonloppuna käymään. Vie sun telkkarin tai kännykän.
Eikä :):) Ku oikeesti?
Ap
Muistaakseni sain asiasta kirjeen kotiin ja siinä ilmoitettiin seuraavan lyhennyksen päivämäärä.
En siis ollut huomannut opintolainan lyhennyksen alkaneen, ja minulla oli Nordeassa säästötili, jossa oli satanen tai pari pahan päivän varalta. Tilille ei siis ollut verkkopankkitunnuksia tai pankkikorttia, eikä kotiin tullut paperisia tiliotteita.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni sain asiasta kirjeen kotiin ja siinä ilmoitettiin seuraavan lyhennyksen päivämäärä.
En siis ollut huomannut opintolainan lyhennyksen alkaneen, ja minulla oli Nordeassa säästötili, jossa oli satanen tai pari pahan päivän varalta. Tilille ei siis ollut verkkopankkitunnuksia tai pankkikorttia, eikä kotiin tullut paperisia tiliotteita.
Ok:) Kiitti vastauksesta
Ap
3 kuukautta ehdollista vankeutta ja luottotietojen menetys