Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi torjumani mies lähettää jotain random kuvia mulle päivittäin?

Vierailija
13.05.2022 |

Tapailtiin pari kuukautta joskus viime syksynä eikä olla sen jälkeen nähty. Mies laittaa kuitenkin lähes päivittäin kuvia ilman mitään saatetekstiä, esim. paskasissa työhaalareissa olevasta työkaveristaan joka juo kahvia, isänsä talosta, maantiestä kun ajaa, työmaakopin seinästä, työpaikkansa traktorista, omasta autotallista jne.

Miten tuollaisiin pitäisi reagoida? Yhteen autokuvaan kommentoin että prum prum.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se selvästi haluaa sinusta naisen itselleen. Mikä sinun ongelma? Näyttää touhukkaalta remonttimieheltä. Vai paniko huonosti eikä nuollut pillua?

Luepa uudestaan. Kuva oli työkaverista. On minustakin aika erikoista meininkiä tyyliin "mis sie tarviit oikein hyvvää miestä, täs siul o sellane" ja ojennetaan työkaveri hopeatarjottimella.

Vierailija
22/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Prum prum" :´D ihana.

Ooh! Tuo kuulostaa myös vihjailevasti samalta kun piereskellään terskaa vasten takaapäin. Prööt prööt! Nuuh! Oohh!!

Kai te tajuatte kuulostavanne joltain teinipojalta joka ei ole naista nähnytkään?

Kai sentään joku tajuaa, miten ääliömäiseltä tuo kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se.

Vierailija
24/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juolahti mieleeni, lähetteleekö miehet tosiaankin kuvia omista vai työkaveriensa kickeleistä

Vierailija
25/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juolahti mieleeni, lähetteleekö miehet tosiaankin kuvia omista vai työkaveriensa kickeleistä

Ainakin tuo Prööt prööt! Nuuh! Oohh!!- tyyppi laittaa varmaan kikulikuviaan äidilleenkin.

Vierailija
26/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tällainen ihan vanhanaikainen ratkaisu ongelmaan: vastaa ja kysy, miksi lähettelet mulle kuvia, oletko erehtynyt henkilöstä?

Näin olen itse toiminut kun alakoululaiselleni tuli luuriin kutsu raviradan hallituksen kokoukseen ja kun häneltä kyseltiin jotain merikelpoista Buster-venettä.

Tää nyt ei ole vitsikästä mutta poistaisi kuvatun ongelman. Toki, jos ongelma on keksimällä keksitty trollaamiseksi, niin hanki elämä, ap. Tämäkin on klassikkoratkaisu.

Vierailija
27/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuo Prööt prööt! Nuuh! Oohh!!- tyyppi laittaa varmaan kikulikuviaan äidilleenkin.

En psysty enää laittamaan kun se on kuollut. Muuten kyllä ilmanmuuta! Reikä mikä reikä. Jokainen päivän on mahdollisuus. Elämä on laiffii.

Vierailija
28/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee aina välillä. Ilmoitat miehelle ettei kiinnosta, väittää ymmärtävänsä, mutta toisin käy. Silti tulee viestiä, että nähtäiskö tai ootko varma jne. Ei niihin auta kuin esto. Eräs kyllä otti yhteyttä sitten toista kautta ja ihmetteli, mistä nyt oikein suutuin.

Vierailija
29/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän tämä yksipuoleinen kuvien lähettely jo riitä kun ne eivät minua oikein kiinnosta. Ymmärräthän että en ole myöskään kiinnostunut sinusta parisuhdemielessä. Joten voisitko lopettaa, kiitos."

Jos ei kiinnosta myöskään kaverina, niin "parisuhdemielessä tai kaverina".

Vierailija
30/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,olet ääliö. Estä numerosi ja sähköpostisi siltä. 

Vierailija
31/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää bondata. Estoon.

Vierailija
32/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Prum prum" :´D ihana.

Ooh! Tuo kuulostaa myös vihjailevasti samalta kun piereskellään terskaa vasten takaapäin. Prööt prööt! Nuuh! Oohh!!

Kai te tajuatte kuulostavanne joltain teinipojalta joka ei ole naista nähnytkään?

Kai sentään joku tajuaa, miten ääliömäiseltä tuo kuulostaa?

Miltä teinipojalta? Kuolleet tytöt eivät sano ei.

Vierailija
33/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska et ole blokannut sen numeroa tai tehnyt tarpeeksi selväksi ettei sua kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme