Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko haastaa opettajan oikeuteen, jos lapsesi on niskoitellut hänelle?

Vierailija
13.05.2022 |

Opettajat kuulevat teinien räväkkää kielenkäyttöä joka päivä. Kun he sitten käyttävät vitsillä samaa kieltä, haastavat huoltajat open oikeuteen. Mitä luulette, tulevatko fiksut ihmiset enää kouluun töihin?

https://yle.fi/uutiset/3-12442126

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en kehtaisi? Tosin tuossa tapauksessa olisin ensin vienyt lapsen lääkäriin, sitten tehnyt rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta ja opettanut lapselle, että sanallinen teko on yhtä paha kuin käsiksikäyminen.

Jos opettaja saa uhata väkivallalla saamatta siitä mitään rangaistusta, niin sama sallittaneen sitten hoitajille, lääkäreille ja vaikka rakennustarkastajalle. Aiot tehdä tähän terassin, no kuule et tee, tai alkaa läski tummua. Huumoria huumoria.

Mutta milloin ikinä suomessa opettaja on pahoinpidellyt oppilasta. Jonkun vartijan tai hoitajan suusta asia on täysin eri koska he ovat syyllistyneet vakaviinkin pahoinpitelyihin ja kuolemantuottamuksiin.

Ai milloin?! Oletko tosissasi. Vähän aikaa sittenhän vielä ruumiilliset kurituksetkin oli arkipäivää koulussa.

Itse olen kasarin puolivälissä syntynyt ja meidänkin aikana koulussa oli tooooodella paljon hyvin kyseenalaisia "opetusmetodeja" opettajilla. Nöyryytystä, huutamista, jopa käsiksikäymistä... Opettajien joukosta löytyi aina joku pimahtaneempi versio

Olihan näitä, vaikka meitäkään ei karttakepeillä sormille enää lyöty.

Ja kaiken maailman pervoja juttujakin oli vaikka kuinka... Tosin koulumaailmassa liioteltiinkin paljon. Mutta opettajat saivat kyllä rikkoa rajoja monin tavoin ja kaikki piti sitä normaalina. Nyt taas opettajilta puuttuu keinot vaikuttaa, mikä ei sekään tietty ole hyvä juttu.

Ratkaisu ei silti ole se, että opettajat saavat tehdä mitä haluavat.

Vierailija
22/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että peruskoulun voisi lakkauttaa ja perustaa tilalle yksityiset koulut. Siellä jos opettajalle niskoittelisi, niin potkut persauksiin. Oppisivat lapset kunnioittamaan auktoriteetteja. Ihan turhaa tasapäistämistä ja kirjainyhdistelmälasten pään silittelyä. Jos ei koulu kiinnosta, niin töihin vaan. Ihan turhaan kaikkia siellä vuosikausia istutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että peruskoulun voisi lakkauttaa ja perustaa tilalle yksityiset koulut. Siellä jos opettajalle niskoittelisi, niin potkut persauksiin. Oppisivat lapset kunnioittamaan auktoriteetteja. Ihan turhaa tasapäistämistä ja kirjainyhdistelmälasten pään silittelyä. Jos ei koulu kiinnosta, niin töihin vaan. Ihan turhaan kaikkia siellä vuosikausia istutetaan.

Samaa mieltä. Jos ei osaa käyttäytyä ja noudattaa ohjeita, koulu ei ole oikea paikka.

Vierailija
24/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti

Vierailija
25/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään asiaa mitä naiset eivät kehtaa tehdä jos on kyseessä oma tai oman lapsen etu

Suotavaa olisi miestenkin tehdä kaikkensa lastensa edun vuoksi.

Vierailija
26/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero kakara ja myös vanhemmat jos vain uskovat mukulaansa.On nähty näitä jotka uskovat mukulaansa kuin jumalaan ja sitten tulee näitä niinkuin nytkin lähestymiskieltoja kun asia ei etene kotona.Kyllä koti kuri pitäisi toimia ainakin ennen toimi.Teette kurittomien lasten kanssa itsellenne karhunpalveluksen.Oletteko lukeneet noista vanhempiensa tappaneista henkilöistä?

Vierailija
27/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat rääväsuut kokoontuu joka ilta koulujen pihoihin pelaamaan ja roskaamaan aluetta ja kiroamaan,nyt kun lunta ei enää maassa niin sitten alkanut mopoilla rälläköinti ja mekastus, omat viritykset tietenkin että mahdollisimman kova ääni,sitten puolikuuroina huutelevat toisille ja puhuvat huutamalla kun ei mitään kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi