Kehtaisitko haastaa opettajan oikeuteen, jos lapsesi on niskoitellut hänelle?
Opettajat kuulevat teinien räväkkää kielenkäyttöä joka päivä. Kun he sitten käyttävät vitsillä samaa kieltä, haastavat huoltajat open oikeuteen. Mitä luulette, tulevatko fiksut ihmiset enää kouluun töihin?
Kommentit (28)
Minä olen sitä mieltä, että peruskoulun voisi lakkauttaa ja perustaa tilalle yksityiset koulut. Siellä jos opettajalle niskoittelisi, niin potkut persauksiin. Oppisivat lapset kunnioittamaan auktoriteetteja. Ihan turhaa tasapäistämistä ja kirjainyhdistelmälasten pään silittelyä. Jos ei koulu kiinnosta, niin töihin vaan. Ihan turhaan kaikkia siellä vuosikausia istutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että peruskoulun voisi lakkauttaa ja perustaa tilalle yksityiset koulut. Siellä jos opettajalle niskoittelisi, niin potkut persauksiin. Oppisivat lapset kunnioittamaan auktoriteetteja. Ihan turhaa tasapäistämistä ja kirjainyhdistelmälasten pään silittelyä. Jos ei koulu kiinnosta, niin töihin vaan. Ihan turhaan kaikkia siellä vuosikausia istutetaan.
Samaa mieltä. Jos ei osaa käyttäytyä ja noudattaa ohjeita, koulu ei ole oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään asiaa mitä naiset eivät kehtaa tehdä jos on kyseessä oma tai oman lapsen etu
Suotavaa olisi miestenkin tehdä kaikkensa lastensa edun vuoksi.
Kiero kakara ja myös vanhemmat jos vain uskovat mukulaansa.On nähty näitä jotka uskovat mukulaansa kuin jumalaan ja sitten tulee näitä niinkuin nytkin lähestymiskieltoja kun asia ei etene kotona.Kyllä koti kuri pitäisi toimia ainakin ennen toimi.Teette kurittomien lasten kanssa itsellenne karhunpalveluksen.Oletteko lukeneet noista vanhempiensa tappaneista henkilöistä?
Samat rääväsuut kokoontuu joka ilta koulujen pihoihin pelaamaan ja roskaamaan aluetta ja kiroamaan,nyt kun lunta ei enää maassa niin sitten alkanut mopoilla rälläköinti ja mekastus, omat viritykset tietenkin että mahdollisimman kova ääni,sitten puolikuuroina huutelevat toisille ja puhuvat huutamalla kun ei mitään kuulla.
Ja kaiken maailman pervoja juttujakin oli vaikka kuinka... Tosin koulumaailmassa liioteltiinkin paljon. Mutta opettajat saivat kyllä rikkoa rajoja monin tavoin ja kaikki piti sitä normaalina. Nyt taas opettajilta puuttuu keinot vaikuttaa, mikä ei sekään tietty ole hyvä juttu.
Ratkaisu ei silti ole se, että opettajat saavat tehdä mitä haluavat.