Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita keitä ärsyttää nämä kaiken ruoan epäterveellisyyden kauhistelijat?

Vierailija
10.10.2006 |

Minua ärsyttää/huvittaa (omasta mielialasta riippuen) nämä jatkuvat kirjoitukset siitä että " juotteko limsoja, niissä on sokeria" plaaplaa.

Sama juttu tuntuu olevan melkein kaiken ruoan kanssa. Tavallista pastaa ei saa syödä, ei myöskään riisiä. Ranskalaiset ja vastaavat on kaiken pahan alku ja juuri. Ja MAKKARA! Sehän vasta hirveää onkin.

Jogurtit on pannassa tottakai, nehän on pelkkää sokeria. Pelkkää ruisleipää saa syödä (eikä mitään ruispaloja missä on puolet vehnää).

Tavalliset juissit ovat huonoja hampaille, niitäkään ei saa syödä.

Ja niin, kasviksiakaan ei saa keittää kovin paljon, koska sitten ei ole vitamiineja jäljellä..

Mitä siis saa syödä?? Raakaa porkkanaa ja salaattia, ruisleipää ja perunaa. Kokolihaa ja kalaa. Hohhoijaa..kaikki nämä kuuluvat myös minun ruokavaliooni, mutta kyllä siihen kuuluvat myös nuo kaikki luettelemani epäterveydet.

Ainiin, ylipainoa ei ole, ja kolesteroliarvotkin ovat kohdallaan. Eikä ollut reikiäkään hampaissa kun kävin kaksi viikko sitten hammaslääkärissä:).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa ei saa syödä, koska siinä on turhia hiilihydraatteja.

Vierailija
2/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syö satunnaisesti myös siellä mäkkärissä vaikka tiedänkin että terveellisempääkin ruokaa on olemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nää karpit tuntuu olevan ihan vihamielisiä, tiuskitaan ja räyhätään jos joku erehtyy kysymään vaikka että mitä vikaa virallisterveellisessä ruokavaliossa. " SE LIHOTTAA SAATANAN URPOT! SYÖKÄÄ VAAN LEIPÄÄ JA HAUTAUTUKAA IHROIHINNE VITUN ÄÄLIÖT!"

wtf?

kai nyt kaikki ruokavaliot voi " lihottaa" jos kokoajan pitää mässyttää. itse syön ihan normaalisti muutaman kerran päivässä ja noudatan suht virallisterveellistä linjaa (mitä nyt vedän karkkipussin viikossa ja hampurilaisaterian kahdesti kuussa). olen aina syönyt suunnilleen samalla lailla ja aina ollut suunnilleen saman mallinen ja painoinen, bmi on 18.

että mä en nyt oikein tiedä mitä ajattelisin tuosta oman ruokavalioni LIHOTTAVUUDESTA. koska vaikutukset alkaa näkyä? oon nyt 26-vuotias, ja tosiaan aina syönyt yhtä huikean lihottavasti.

Vierailija
4/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ruokavaliossa on paljon virheitä, ja aina saan niistä kuulla.

- syömme muroja (nehän ovat täysin tyhjää energiaa ja niistä saa vielä suolaa aivan liikaa)

- laitamme leivälle liikaa Oivariinia (ei missään tapauksessa näin saa tehdä!)

- ruokamme on liian suolaista (omasta mielestäni ei ole, ja käytämme pan-suolaa)

- käytämme ruoanvalmistuksessa välillä liha- ja muita liemikuutioita (ne ovat täysin myrkkyä)

- välillä einekset käytössä (liikaa suolaa, ei vitamiineja, plaa plaa)

- lapsille välillä jätskiä välipalaksi (voiko pahemmin lapselle tehdä..?)

- hampurilaisellakin joskus käymme (ja sitähän ei misssään nimessä saisi tehdä)

Silti väitän, että syömme keskimäärin ihan terveellisesti. Itse olen tämän kultaisen keskitien kulkija, kun ei syö mitään tolkuttomasti niin antaa mennä vaan.

Vierailija
5/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä voisi sen verran katsoa minkä verran syö että voi syödä mitä lystää, kunhan on monipuolista. Aivan naurettavaa teilata ihminen joka syö normaalisti.

Mulla on muuten yksi tosi rasittava sukulainen jolle en aina jaksa edes yrittää tarjota mitään kun tulee kylään. Yleensä tarjoan lasin vettä =) Kun ei voi syödä paprikaa kun se on ulkomaalaista ja siinä on myrkkyä eikä voi syödä paistettua kun siinä on karsinogeeneja ja ei suklaata kun on kovia rasvoja.... Meidän pihan omenapuun omenat kelpasi. Ja ihme kyllä ihan hanasta tuleva vesikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi