Junteinta mitä tiedätte?
Kommentit (155)
Jäätävä nippu wunderbaumeja autossa sekä karvainen suoja mikä onkaan auton ratin ympärillä
Kasvotatuoinnit ja alkoholituotteita mainostavat lippikset ja t paidat jne.
Se että fanittaa julkkiksia ja puhuu heistä kuin tuntisi heidät. Se että änkee lässyttämään ja ottamaan selfietä julkkiksen kanssa kun tämä on vapaalla esim ravintolassa omien ystäviensä kanssa.
Nainen jolla useita ä päriä usealle miehelle. Hyi.
- Naiset//miehet jotka kaivavat takamustaan yleisillä paikoilla
- ne jotka sylkevät kadulle
- liian matalavyötäröiset housut niin että näkyy alkkarit/takamus/läskit
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sukulainen alkoi arvuutella olenko piilohomo kun käydessään huomasi kirjahyllyssä muutaman runokirjan.
Mun mielestä homoseksuaalisuus tarkoittaa että oma sukupuoli on seksuaalisesti kiinnostavampi - runokirjojen nussiminen olis varmaan eri kategoria?
Juntti on nykypäivänä kohteliaisuus itselle.
Vierailija kirjoitti:
Pieni syrjäkylä, missä muutama suku lisääntyneet keskenään, ja tyhmyys ja ulkonäön puutteet, tiivistynyneet sukupolvelta toiselle. Elävät omassa kuplassaan ja puoletkaan eivät koskaan ole edes Helsingissä käyneet. Eivät osaa yhtään ulkomaista kieltä, eivätkä ole koskaan nähneet mustaa miestä, paitsi Ylen ykköseltä. Tilaavat Maaseudun tulevaisuuden paperiversiota ja äänestävät Kepua, koska niin kuuluu tehdä.
Aivan ilmeisesti tiedät mistä puhut, omakohtaisuus auttaa aina. Miltä peräkylältä olet lähtöisin, oliko vanhempasi sisarukset. Jälki ainakin on sen mukaista.
Traktorit - se ei oo juntti eikä mikään, jos ei omista edes traktoria.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen
Menee kategoriaan hirviöt
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla useita ä päriä usealle miehelle. Hyi.
Sinä!
Minä olen lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni syrjäkylä, missä muutama suku lisääntyneet keskenään, ja tyhmyys ja ulkonäön puutteet, tiivistynyneet sukupolvelta toiselle. Elävät omassa kuplassaan ja puoletkaan eivät koskaan ole edes Helsingissä käyneet. Eivät osaa yhtään ulkomaista kieltä, eivätkä ole koskaan nähneet mustaa miestä, paitsi Ylen ykköseltä. Tilaavat Maaseudun tulevaisuuden paperiversiota ja äänestävät Kepua, koska niin kuuluu tehdä.
Aivan ilmeisesti tiedät mistä puhut, omakohtaisuus auttaa aina. Miltä peräkylältä olet lähtöisin, oliko vanhempasi sisarukset. Jälki ainakin on sen mukaista.
👍🏻
Sauvakävely , hölmön näköstä hiihtämistä ilman suksia
Mies jolla on äpäriä monen naisen kanssa.
Omasta pienestä poterostaan käsin huutaminen - ilman pienintäkään aikomusta tutustua koko skenaarioon tai ylipäänsä mihinkään mistä ei tykkää- silti vahva vakaumus ettää tietää kaikesta kaiken
Etelän reissulla hotellin uima-altaalla nainen: lypsyhuivi päässä, karmeat tatuoinnit, hiukset pinkkiä, rööki suussa, ylipainoa 30kg. Jotenkin vaan tuli mieleen, että kunnon juntti, niin hän oli suomalainen. Tosta painosta vielä, itsellänikin on kymmenen kiloa ylimääräistä, mutta hän jotenkin jäi vaan mun mieleen.