Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin vaa'an roskiin, näytti 101kg. Nyt jotenkin helpottunut olo.

Vierailija
13.05.2022 |

Tästä nyt 1 vuosi aikaa, eikä ole enää ollut mitään ahdistuneisuutta tai ahmimista. Vaatteet kyllä kiristää, mutta mieli lepää.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaakaa koskaan ollutkaan, punnitsen itseni kun käyn vanhemmillani kylässä parin kuukauden välein.

Vierailija
22/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on väärässä. Kukaan ylipainoinen ei ole onnellinen. Jokaisen pitäisi pitää huolta siitä, että paino (kiloina) on pituus (sentteinä) minus 100. Ja noin 5 prosenttia annetaan anteeksi,

Olen 167 cm ja painan 64 kg. Olen normaalipainoinen. Siihen kykenevät muutkin. Unohtakaa ne dieetit ja alkakaa syödä vähemmän!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ostin vaa´an ja se näytti 112 kg nyt näyttää 98 kg.

Vierailija
24/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 101kg painossa pitää juosta puntarilla ja se ahdistaa niin kannattaa muistaa, että se 500-1000g heittoa päivässä ei merkitse mitään, koska sinussa on 40kg liikaa. Kirjaimellisesti ahdistut jostain mikä tulee desimaalin jälkeen eikä sillä ole mitään merkitystä kun tilanne on jo järkyttävä.  Muutama sata grammaa sinne tänne ei vaikuta mitenkään ulkonäköösi tai terveyteesi vasta kymmenet kilot miinusta vaikuttaa. Sitten ymmärtäisi jos päivittäinen painonvaihtelusi olis 30kg, mutta kun ei ole.

Ei, vaan ahdistuin itse siitä lukemasta 101kg. Onko totta, ei voi olla, siellä piti sitten käydä 3 kertaa päivässä. Kaikki pyöri painolukema surun, ja siitä johtuvan ahmimisen ympärillä. Kaikki vapaa-aika.

Tiedän, että nyt painan enemmän, mutta kun lukemaa ei tiedä, niin elämänlaatu on parempaa. En mieti painoa tai ahmimista ollenkaan. Ap

Vierailija
25/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa puntarilla ei tee mitään. Peili riittää, jos omaa realistisen näkökannan – ei vääristyneen kehon kuvan.

Kun katson peiliin, niin en edes tajua painavani niin paljon, näyttää omaan silmään peilissä edelleen 72kg.

Mutta valokuviin en uskalla! :D

Ap

Vierailija
26/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä tuota vaa'alla käyntiä, kun kuka tahansa huomaa, että paino on noussut kun housujen tai hameen vyötärö alkaa kiristää. Siitä se alkaa, isompien vaatteiden ostamisesta, luovuttaminen.

Kaikki eivät huomaa, sillä vaatteissa on nykyään stretchsiä. Ikävä sitä viittäkin kiloa on tiputella. Parasta olisi pysyä samassa painossa, eikä päästää itseään lihomaan.

Vierailija
27/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka aiheuttaa vaan pahaa mieltä itselleni joten heitin omanikin pois. Mutta olen nyt onnellinen että vanha hame mahtuu taas päälleni joka ei viime kesänä mennyt. :)

Vierailija
28/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ostin vaa´an ja se näytti 112 kg nyt näyttää 98 kg.

Mä ostin vaa'an heinkäkuussa parinkymmenen vuoden tauon jälkeen. Se näytti 120 kg. Tänään näyttää 78 kg. Punnitsen itseni vain kerran viikossa, samaan aikaan.

Vierailija
29/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa puntarilla ei tee mitään. Peili riittää, jos omaa realistisen näkökannan – ei vääristyneen kehon kuvan.

Kun katson peiliin, niin en edes tajua painavani niin paljon, näyttää omaan silmään peilissä edelleen 72kg.

Ap

Mäkin tunnen itseni samaksi kuin 40 kiloa sitten. Mutta taatusti en näytä samalta.

Vierailija
30/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen lukema on jo vaarallinen terveydelle. Sydän huutaa apua ja haima kirkuu.Ja siitähän se paino vielä nousee, jos ottaa tuollaisen hällä väliä - asenteen.

Ahdistus ei tietenkään ole hyväksi ja hyvä.toki, jos ei itketä. Mutta hyvänen aika: välimuoto on. Vaa'alla kerran viikossa todellakin riittää. Pääasia on tehdä ruokavalioon semmoiset muutokset, että syö hyvää ja terveellistä ruokaa säännöllisine ruoka-aikoineen ja liikkuu enemmän. Kroppa ja mieli kiittävät! Myös lapset, jotka saavat pitää äitinsä pitempään.

Vierailija
31/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi elää ilman vaakaa. Pakko tietää välillä missä mennään. Parin nouse niin salakavalasti ja vaatteista ei huomaa ennen kuin +10 kg on tullut.

Vierailija
32/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen lukema on jo vaarallinen terveydelle. Sydän huutaa apua ja haima kirkuu.Ja siitähän se paino vielä nousee, jos ottaa tuollaisen hällä väliä - asenteen.

Ahdistus ei tietenkään ole hyväksi ja hyvä.toki, jos ei itketä. Mutta hyvänen aika: välimuoto on. Vaa'alla kerran viikossa todellakin riittää. Pääasia on tehdä ruokavalioon semmoiset muutokset, että syö hyvää ja terveellistä ruokaa säännöllisine ruoka-aikoineen ja liikkuu enemmän. Kroppa ja mieli kiittävät! Myös lapset, jotka saavat pitää äitinsä pitempään.

Kiitos neuvoista. Mutta olen yrittänyt. Satoja satoja satoja kertoja, ei vaan riitä itsekuri tai motivaatio. Elän nyt näin. Ap

Vierailija
33/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo helpotus on lyhytaikaista. Kiva painaa kohta 130 kg. Kyllä sen muut näkevät, vaikka itse luulet itseäsi hoikahkoksi.

Vierailija
34/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, nyt sun ei enää tarvi tehdä tänne laihdutusaloituksia monta kertaa viikossa! 👍

Vierailija
35/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mäkin tunnen itseni samaksi kuin 40 kiloa sitten. Mutta taatusti en näytä samalta.

Tarkoitan että peilissä näytän ihan samalta kuin 72 kiloisena :) ap

Vierailija
36/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, mutta sun sisäelimet ei peilikuvasta ilahdu. Aloita jollain pienellä muutoksella vähitellen. Mikä se vois olla? Kahvipulla pois? Kahviin rasvaton maito? Karkkeja vain kerran viikossa? Pieni kävelylenkki illalla lempimusiikkia kuunnellen? Itse tiedät parhaiten. Ykskin pikku juttu ja sen onnistuminen motivoi tekemään jonkun toisen pikku jutun. Tsemppiä!@

Vierailija
37/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miunki motto on se että maton alle vaan kaikki probleemat

Vierailija
38/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on petollista tuo omaan peilikuvaansa tottuminen, siskoni pitänyt itseään korkeintaan muutaman kilon ylipainoisena ja järkyttyi kun puntari näyttikin kaikkien punnitsemattomien vuosien jälkeen 125 kiloa. Siis ihan samaa kamaa kuin niissä telkkarin lihavaohjelmissa, eikä ole tajunnut olevansa lihava. Tietty se puntarin poisheittäminen auttaa siinä jos ei halua koskaan laihtua.

Vierailija
39/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, mutta sun sisäelimet ei peilikuvasta ilahdu. Aloita jollain pienellä muutoksella vähitellen. Mikä se vois olla? Kahvipulla pois? Kahviin rasvaton maito? Karkkeja vain kerran viikossa? Pieni kävelylenkki illalla lempimusiikkia kuunnellen? Itse tiedät parhaiten. Ykskin pikku juttu ja sen onnistuminen motivoi tekemään jonkun toisen pikku jutun. Tsemppiä!@

Jalan amputointi ainakin pudottaisi painoa. Kun rasvan muodossa sitä en pois saa. Ap

Vierailija
40/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei toimivaa tavaraa oikeasti roskiin, vaan se oli vain raflaava mutkat-suoriksi-tapa sanoa, että veit vaaan kierrätyskeskukseen tai vastaavaan 😬

Kuule ihan roskiin vaan, itkun ja raivon vallassa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme