Mies pitää mua varalla
Kommentit (16)
Naisia on hyvä pitää vain varalla kun alkaa se kuukausittainen kiukuttelu ja riehuminen niin on helppo vain vaihtaa toiseen
Mikä kysymys tää nyt on? Kuka haluisi olla varalla? Sun pitää olla miehelle tietenkin ykkönen, varallaolo ei oo edes optio.
Miksi antaisit miehen pitää sinua varalla? Varmasti parempiakin miehiä löytyy. Yksinkin on varmasti parempi olla, kuin varalla.
Jos sulla ei ole yhtään itsekunnioitusta, niin ole toki se viimeinen vaihtoehto. Ikinä ei kuitenkaan sinusta mitään halua.
No entäs sitten, jos mies on kanssasi, kun ei saanutkaan ykkösvaihtoehtoa. Onko kiva olla se, johon tyydyttiin ja josta ei oikeastaan edes välitä?
Itse unohtaisin koko miehen.
Mieti nyt itse, etsi se mies joka pitää sua ykkösenä. Aika menee vaan hukkaan ovimattomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itse, etsi se mies joka pitää sua ykkösenä. Aika menee vaan hukkaan ovimattomiehen kanssa.
Ei oo semmosta olemassakaan. Oon aina ikuinen kakkonen vaikka en edes kakkoseen alennu antamaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No jos et mitään vakavaa halua, niin mikäs siinä.
No kai mä jossain vaiheessa voin olla ykkösvaihtoehto kun ei muut huoli sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et mitään vakavaa halua, niin mikäs siinä.
No kai mä jossain vaiheessa voin olla ykkösvaihtoehto kun ei muut huoli sitä?
Koeta ymmärtää että se asia ei koskaan muutu vaikka kukaan muu ei häntä huolisi.
Vaikutat epätoivoiselta. Koskaan ei susta tule välittämään.
Älkää nyt lähtekö tämän tunnistettavan miestrollin aloituksiin vastailemaan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo semmosta olemassakaan. Oon aina ikuinen kakkonen vaikka en edes kakkoseen alennu antamaan.
-ap
Sama mulla. Ja jos esitän vaikeasti tavoiteltavaa, niin ihan yksinään saan esittää. Kukaan ei kysele perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sama mulla. Ja jos esitän vaikeasti tavoiteltavaa, niin ihan yksinään saan esittää. Kukaan ei kysele perään.
EI kysellä ei. No, kerta se olisi ensimmäinenkin!
Frasierissä oli tästä aiheesta kokonainen jakso: The Placeholder. Siinä Frasier päätyy tapailemaan ei-niin-kiinnostavaa tyyppiä sillä ajatuksella, että sitten kun hän kohtaa kiinostavan naisen, niin hänen deittailutaitonsa eivät ole aivan ruostuneet :-) Tässä kuviossa nainen ei tiennyt olevansa pelkkä harjoitteluvastus ja otti kovasti nokkiinsa, kun asia hänelle selvisi.
Sinähän sen päätät oletko varalla vai et. Ei se sua siellä voi väkisin pitää.