Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko ihmisille on väliä kumppanin horoskooppimerkillä?!

Vierailija
12.05.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008805941.html

Ei olisi sinkkuna käynyt mielessäkään dumpata mukavaa miestä hänen horoskooppimerkkinsä takia :D

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhöille on

Vierailija
2/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kun joku ei suostuisi harkitsemaan vaaleahiuksista/vasenkätistä/naistenklinikalla syntynyttä kumppania. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten hörhö mutta mulle sillä on merkitystä.

Vierailija
4/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ylitse muiden veemainen horoskooppimerkki joka ei mun luonteelle sovi ja neljä tällaista ihmistä oon käynyt lävitse. Viidettä en ala enää arvuutella josko eroavaisuuksia olisi luonteessa..

Vierailija
5/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä on tullut huomattua että tietyillä horoskooppimerkeillä on samanlaisia ärsyttäviä piirteitä, kuten eräällä ilmamerkillä on jäätävä oikeassa olemisen tarve ja muiden jyrääminen kunnes kaikki ovat samaa mieltä :)

Vierailija
6/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee päätöstä sen perusteella, mutta pelottavan paljon on ollut kyllä matkan varrella ihmisiä, jotka ovat horoskooppimerkkinsä kuvailun kaltaisia.

Vierailija
7/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen perusteella kumppania valitse. Varsinkin pelkän aurinkomerkin perusteella päättelyjen tekeminen olisi typerää. Mutta astrologiaa harrastavana kysyn kyllä syntymäajan ja -paikan aika varhaisessa vaiheessa tutustumista.

Vierailija
8/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on suuri merkitys sillä, jos nainen uskoo horoskooppeihin ja elämä pyörii niiden ympärillä.

En ikinä ottais hörhöä.

Vierailija
9/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut siis yhden tai kaksi ihmistä, joille sillä oli merkitystä ja yleistät sen koskevan kaikkia ihmisiä. Stereotypian käyttö ei anna ihmisestä fiksua kuvaa.

Vierailija
10/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit perustuu ympäripyöreisiin juttuihin, jotka sopivat moniin ihmisiin riippumatta syntymäpäivästä.

Ihminen löytää, kun etsii.

Vierailija
11/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon huomannut, että parhaiten tuun toimeen yhden horoskoopit kanssa, koska se tasapainoittaa hyvin omani kanssa. Ja muiden kanssa vaihtelee.

Vierailija
12/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä on suuri merkitys sillä, jos nainen uskoo horoskooppeihin ja elämä pyörii niiden ympärillä.

En ikinä ottais hörhöä.

No kuule kyllä se tunne on ihan molemminpuolinen.

Vierailija
13/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden horoskooppiteorioiden mukaan en sovi yhtään yhteen mieheni kanssa. Jotenkin on vaan jaksettu yhdessä 34 vuotta.

Jos olisin uutta kumppania etsimässä, laskisin kyllä takaisin luontoon kaikki horoskooppihörhöt. Ei noihin uskova pelaa koko pakalla muutenkaan.

Vierailija
14/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin kun viitsii vähän perehtyä niin hyvin nopeasti oppii huomaamaan mitä merkkiä kukin edustaa. Useimmiten kylläkin ne sopimattomat merkit tippuu jo tutustumisvaiheessa pois koska ei vaan yksinkertaisesti natsaa yhteen.

Vierailija
15/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.

Vierailija
16/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mieheni horoskooppia😅 piti oikein miettiä mikä omani on, eipä ole tullut mietittyä varmaan ala-asteen jälkeen enää näitä juttuja. Silloin Demi-lehdestä luettiin horoskooppeja tyttöjen keskuudessa.

Vierailija
17/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottais hörhöä.

No kuule kyllä se tunne on ihan molemminpuolinen.

Ja se sopii minulle! Sehän tässä oli pointti :)

Vierailija
18/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko pässinpää, nousussa neitsykäinen, kuu vesimiehessä kirjoitti:

En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.

Olen leijona ja ujompaa ihmistä saa etsiä. Huomion keskipisteenä varmaan pyörtyisin kauhusta, joten se siitä teoriasta.

Vierailija
19/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenaikahan taisi jossain määrin vaikuttaa, millainen ihmisestä tulee? Että sinänsä kai jotain pohjaa, jos joku haluaa valkata horarin perusteella kumppaneitaan...

Vierailija
20/77 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorppari ja voin vilpittömästi sanoa, että kaikki ystäväni ja exäni ovat aina olleet vesimerkkejä.  Puhumme samaa kieltä, naisystävät olleet useimmiten rapuja ja eksät kaloja ja skorppareita. Siis ne, joiden kanssa juttu on jatkunut muutamaa kuukautta pidempään. Riippumatta siitä uskonko horoskooppeihin, on musta oikeasti erikoista tämä vesimerkkien viehätys toisistaan.