Oikeastiko ihmisille on väliä kumppanin horoskooppimerkillä?!
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008805941.html
Ei olisi sinkkuna käynyt mielessäkään dumpata mukavaa miestä hänen horoskooppimerkkinsä takia :D
Kommentit (77)
Muistakaa ihmiset, että astrologia ja lehtien horoskoopit ei ole sama asia. Itse en usko mihinkään, mutta olen kiinnostunut kaikesta. Ja kyllä tarkistan kumppanin astrologisen kartan, mutta en perusta mitään päätöksiäni siihen.
en enää usko yhtä vakaasti kuin ennen, mutta löysin (kala)miehen, joka osaa asiantuntevasti keskustella tästä(kin) aiheesta, tietää siis horoskoopit, nousevat ja kuumerkit yms. Yksi deittini ei oikeasti tiennyt horoskooppimerkkiään, mikä minusta on aika saavutus aikamiehelle.
Ja siis vesimerkki on match made in heaven tällekin skorpionille.
No tuota. Kuulemma kauris ei sovi minulle, leijonalle. Hömpötinpömpöti. On aivan ja ehdottomasti paras, oli nää hörhöt mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Kuulemma kauris ei sovi minulle, leijonalle. Hömpötinpömpöti. On aivan ja ehdottomasti paras, oli nää hörhöt mitä mieltä tahansa.
parisuhteesta leijonan kanssa ei kokemusta, mutta täällä kauris jonka paras kaveri on leijona, hyvin tasapainotetaan toisiamme ja monista isoista asioista samalla aaltopituudella :)
Vierailija kirjoitti:
en enää usko yhtä vakaasti kuin ennen, mutta löysin (kala)miehen, joka osaa asiantuntevasti keskustella tästä(kin) aiheesta, tietää siis horoskoopit, nousevat ja kuumerkit yms. Yksi deittini ei oikeasti tiennyt horoskooppimerkkiään, mikä minusta on aika saavutus aikamiehelle.
Miksi pitäisi tietää? En minäkään tiennyt, tämän keskustelun takia googletin. Jos ei lue (naistenlehtien) horoskooppeja, miksi se pitäisi tietää? Sama kun ihmettelisi ettei mies tiedä esimerkiksi viikonpäivää jolloin on syntynyt. Miksi pitäisi tietää jos sillä tiedolla ei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tiennyt minunkaan mies kun nyt kysyin. En itsekään tietänyt että horoskoopin muistaminen on jotenkin joku tärkeä asia ja että jotkut kokee sen omituisena jos ei tiedä/muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko pässinpää, nousussa neitsykäinen, kuu vesimiehessä kirjoitti:
En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.
Olen leijona ja ujompaa ihmistä saa etsiä. Huomion keskipisteenä varmaan pyörtyisin kauhusta, joten se siitä teoriasta.
Tiedätkö sinä, missä merkeissä sun muut tärkeät planeetat ja akselit on?
En eikä kyllä kiinnostakaan. Ainoa minkä tiedän on että koska rahansa kun lukee horoskooppeja, niin en tunnista itseäni ollenkaan leijonasta. Joten kyllä se metsään menee ja pitkälle.
Se on tietty ihan ok, jos ei kiinnosta, ja taisit ottaakin kantaa vain "horoskooppimerkkeihin".
Mutta joskus tekee mieli muistuttaa ihmisiä siitä, että astrologia on niin paljon muuta kuin se yksi merkki. Ja astrologian dissaaminen sen yhden merkin perusteella on vain osoitus tietämättömyydestä.
Ja silloin kun on maallikko jossain asiassa, olisi fiksua myöntää se. :)
Astrologia on ihan yhtä paljon tiedettä kun vaihtoehtohoidot, kaiken maailman energiakristallit ja täysikuu-uinnit. Samaan syssyyn lisäisin myös hopeaveden juonnin ja juhannustaiat. Ei kukaan voi olla asiantuntija höpöhöpöilyssä.
Tuo ei liittynyt asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden horoskooppiteorioiden mukaan en sovi yhtään yhteen mieheni kanssa. Jotenkin on vaan jaksettu yhdessä 34 vuotta.
Jos olisin uutta kumppania etsimässä, laskisin kyllä takaisin luontoon kaikki horoskooppihörhöt. Ei noihin uskova pelaa koko pakalla muutenkaan.
Onko teidän molempien kartat laskettu ja tehty erilaisia synastrisia tulkintoja? Vai tarkoitatko nyt jotain sellaista, etä rapu ja oinas on huono pari -tyyppistä tulkintaa? Jälkimmäiset heitän minäkin roskakoriin.
Hahahaha haluaisin nähdä mieheni ilmeen, kun ilmoitan hänelle että hei kulta, meidän pitäisi laskea meidän kartat ja tehdä synastrisia tulkintoja tästä meidän 34 vuotisesta suhteesta ja miten ollaan vielä yhdessä vaikka horoskoopit sanoo ettei sovita yhteen! Eihän tämä suhteen kestävyys olekaan meistä kiinni, vaan planeetat hoiti homman kun synnyttiin! Niin ja hei, voidaanko matkalla pysähtyä kristallikauppaan? Ensi viikolla on täysikuu ja pitää ehtiä ladata kristalleja että pysytään jatkossakin yhdessä!
On se hienoa ylpeillä omalla tyhmyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tietää? En minäkään tiennyt, tämän keskustelun takia googletin. Jos ei lue (naistenlehtien) horoskooppeja, miksi se pitäisi tietää? Sama kun ihmettelisi ettei mies tiedä esimerkiksi viikonpäivää jolloin on syntynyt. Miksi pitäisi tietää jos sillä tiedolla ei tee mitään?
En ole kyllä ikinä tavannut ihmistä, joka ei tiedä omaa horoskooppimerkkiään. Jos tapaisin, pitäisin tynnyrissä kasvaneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden horoskooppiteorioiden mukaan en sovi yhtään yhteen mieheni kanssa. Jotenkin on vaan jaksettu yhdessä 34 vuotta.
Jos olisin uutta kumppania etsimässä, laskisin kyllä takaisin luontoon kaikki horoskooppihörhöt. Ei noihin uskova pelaa koko pakalla muutenkaan.
Onko teidän molempien kartat laskettu ja tehty erilaisia synastrisia tulkintoja? Vai tarkoitatko nyt jotain sellaista, etä rapu ja oinas on huono pari -tyyppistä tulkintaa? Jälkimmäiset heitän minäkin roskakoriin.
Hahahaha haluaisin nähdä mieheni ilmeen, kun ilmoitan hänelle että hei kulta, meidän pitäisi laskea meidän kartat ja tehdä synastrisia tulkintoja tästä meidän 34 vuotisesta suhteesta ja miten ollaan vielä yhdessä vaikka horoskoopit sanoo ettei sovita yhteen! Eihän tämä suhteen kestävyys olekaan meistä kiinni, vaan planeetat hoiti homman kun synnyttiin! Niin ja hei, voidaanko matkalla pysähtyä kristallikauppaan? Ensi viikolla on täysikuu ja pitää ehtiä ladata kristalleja että pysytään jatkossakin yhdessä!
Siellä trollipersuinssipoika esittää vanhempaa naista. Säälittävää.
Kumppanista en osaa sanoa, koska olen tehnyt niin vääriä valintoja puolisojutuissa, mutta hassu sattuma on se, että vaakana olen parhaat kaverit löytänyt aina kaksosista. Vähän levottomia ne kaikki ovat, mutta kanssakäyminen on vain aina natsannut tosi luontevasti. Ja vielä hassumpi sattuma on, että mulla on useampi 20.6. syntynyt hyvä ystävä :o
Mä tulimerkkinä olen päätynyt kolmeen kertaan suhteeseen vesimerkkien kanssa todetakseni vain ettei todellakaan ymmärretä toisiamme, ei vaikka kuumerkiltäni olen rapu ja kaksi heistä taas kuumerkeiltään olleet tulimerkkejä. Ja suhteisiin lähdin hyvin ennakkoluulottomasti vaikka tiesin että merkkien perusteella suhteet tuskin tulevat kestämään edes viikkoa. Kesti ne pisimmillään joitain vuosia mutta jatkuvaa kompromissia ja toisen jatkuvasti ailahtelevan käytöksen sietämistä se oli.
Mutta älkää te hörhöiksi haukkujat huoliko, emme tule juuri koskaan oikeassa elämässä edes törmäämään.
Ja muuten, Suomen isoimman astrologissen nettiyhteisön perustaja on mies ja astrologeissa on yllättävän paljon miehiä. Ei siis ole yksinään naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanista en osaa sanoa, koska olen tehnyt niin vääriä valintoja puolisojutuissa, mutta hassu sattuma on se, että vaakana olen parhaat kaverit löytänyt aina kaksosista. Vähän levottomia ne kaikki ovat, mutta kanssakäyminen on vain aina natsannut tosi luontevasti. Ja vielä hassumpi sattuma on, että mulla on useampi 20.6. syntynyt hyvä ystävä :o
Mä olen vaaka ja ollut parisuhteessa kaksos-miehen kanssa 21v. Tosin suhde päättyi eroon mutta luulen ettei sillä horoskooppimerkillä kyllä ollut mitään tekemistä asian kanssa. Myös lukuisia kaksos-kavereita ja tuttuja on. Parhaat ystävättäret on sitten ihan joka laidalta: kaksi kaurista, vesimies, kaksi härkää, rapu ja vaaka.
kunhan ei ole rapu, koska ravut ovat pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuodenaikahan taisi jossain määrin vaikuttaa, millainen ihmisestä tulee? Että sinänsä kai jotain pohjaa, jos joku haluaa valkata horarin perusteella kumppaneitaan...
En tiedä kummalta puolen tuli miinuksia, mutta laitan nyt kuitenkin yhden linkin esimerkiksi: https://www.sciencedaily.com/releases/2010/12/101205202510.htm
Miksette voi antaa ihmisten uskoa mihin haluavat tuomitsematta ja kutsumatta hörhöksi? Antakaa ihmisten elää miten haluavat ja oppikaa hyväksymään toiset.
Elämä on ihmeellisempää kuin osaamme kuvitellakaan. Jos netflix löytyy niin suosittelen katsomaan sarjaa nimeltä Tyler Henry ja kuolemanjälkeinen elämä 🙂
Aurinko pässinpää, nousussa neitsykäinen, kuu vesimiehessä kirjoitti:
En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.
mikäs kaloissa mättää?
Täytyy kyllä myöntää etten edes tiedä mikä on puolison horoskooppi.
Mutta kun näiden perusteella aletaan mahdollisia kumppaneita lokeroimaan niin katsotteko suoraan perus suomalaisen horoskoopin mukaan vai myös kiinalaisen, vaikka se meneekin vuosien mukaan, mutta horoskooppi sekin. Entä onko jossain taulukkoa missä kerrotaan mikä merkki ei sovi minkäkin merkin kanssa?