Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko ihmisille on väliä kumppanin horoskooppimerkillä?!

Vierailija
12.05.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008805941.html

Ei olisi sinkkuna käynyt mielessäkään dumpata mukavaa miestä hänen horoskooppimerkkinsä takia :D

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina rakastun Oinas miehiin. Kumma juttu.

Vierailija
62/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sitä on tullut huomattua että tietyillä horoskooppimerkeillä on samanlaisia ärsyttäviä piirteitä, kuten eräällä ilmamerkillä on jäätävä oikeassa olemisen tarve ja muiden jyrääminen kunnes kaikki ovat samaa mieltä :)

Vesimieshän se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kalana välttelen skorpioneja. Mustasukkaisuus on täysin punainen lippu.

Vierailija
64/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fisu kirjoitti:

Aurinko pässinpää, nousussa neitsykäinen, kuu vesimiehessä kirjoitti:

En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.

mikäs kaloissa mättää?

Löysin tällaisen:

Kalat ovat tunteellisia, herkkiä, arkoja ja alttiita vaikutteille. He eivät koskaan ole ilkeitä. Heidän pelokas ja taipuisa luonteensa altistaa heidät muiden ohjailulle. Kalojen elämä on suurimmalta osin unelmointia ja haaveilua: kalat ovat tunnettuja siitä, että he katselevat maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi.

Täysin päinvastoin kuin minä :D

Vierailija
65/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin persoonallisuus riippuisi syntymäajankohdasta. Kyllä se johtuu geeneistä, lapsuudesta ja kokemuksista.

Vierailija
66/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on VIIHDETTÄ. Katothan sä leffojakin ja luet kirjoja jotka ei ole tosia.

Vierailija
67/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti usko astrologiaan. Tosin olen huomannut, että yleensä en tule toimeen kalojen kanssa. Leijonat taas haluaa aina kaiken huomion itseensä.

Olen leijona ja ujompaa ihmistä saa etsiä. Huomion keskipisteenä varmaan pyörtyisin kauhusta, joten se siitä teoriasta.

Tuskin. Leijona on mestari peittelemään huonon olonsa, sillä menee aina hyvin vaikka asuis katuojassa.

Leijona voi vaikuttaa ujolta, koska esittää ja esim; humalassa alkaa kieli laulaa.

Vierailija
68/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole väliä. Kyllä siinä ratkaisee ihan muut asiat. Välillä kuitenkin saadaan miehen kanssa hupia horoskooppeihin liittyen, sillä olemme kumpikin melko tyypillisiä merkkimme edustajia, ja horoskooppien mukaan meidän merkkimme sopisivat yhteen surkeasti. Meidän suhteessa tämä ei kuitenkaan näy, vaikka osittain ihan vastakohdat ollaankin.

Vierailija
69/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fisu kirjoitti:

mikäs kaloissa mättää?

Löysin tällaisen:

Kalat ovat tunteellisia, herkkiä, arkoja ja alttiita vaikutteille. He eivät koskaan ole ilkeitä. Heidän pelokas ja taipuisa luonteensa altistaa heidät muiden ohjailulle. Kalojen elämä on suurimmalta osin unelmointia ja haaveilua: kalat ovat tunnettuja siitä, että he katselevat maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi.

Ihmettelen, kun täällä moni skorpioni sanoo tulevansa hyvin toimeen kalojen kanssa. Itse en tule. Äiti ja yksi eksä on kalat. Molemmat pelkäävät minua, vaikka alistun heille asemani vuoksi. Olisin kuitenkin tarvinnut vahvemman vanhemman ja vahvemman miehen. Ja minusta näiden intohimo on kanssa aika hakusessa. Ja ymmärtän hyvin,että kahdesta ei voi yleistää, ehkä kolmas olisi ihan erilainen.

Vierailija
70/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fisu kirjoitti:

mikäs kaloissa mättää?

Löysin tällaisen:

No ei todellakaan mun kokemuksen perusteella.

Vierailija
71/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on kyllä v*ttumainen. Itse skorppiooni.

Vierailija
72/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fisu kirjoitti:

mikäs kaloissa mättää?

Löysin tällaisen:

Ihmettelen, kun täällä moni skorpioni sanoo tulevansa hyvin toimeen kalojen kanssa. Itse en tule. Äiti ja yksi eksä on kalat. Molemmat pelkäävät minua, vaikka alistun heille asemani vuoksi. Olisin kuitenkin tarvinnut vahvemman vanhemman ja vahvemman miehen. Ja minusta näiden intohimo on kanssa aika hakusessa. Ja ymmärtän hyvin,että kahdesta ei voi yleistää, ehkä kolmas olisi ihan erilainen.

Niin, vanhemmat ei voi päättää millaisen lapsen saavat, lapsi valitsee vanhempansa. Jälkimmäistä näkynyt paljon imelissä äitienpäiväpostauksissa. T. Kalat-äiti

Vierailija
73/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni nainen uskoo horoskooppeihin. Ja tietävät paljon niistä.

Pettyvät, kun kerron, että kaveri kirjoittaa(kierrättää samaa bs),ne Iltajuoruihin.

Vierailija
74/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettyvät, kun kerron, että kaveri kirjoittaa(kierrättää samaa bs),ne Iltajuoruihin.

No mä olen astrologiaa harrastava ihminen ja tiedän tasan tarkkaan, että iltapäivälehtien horoskoopeilla ei ole astrologian kanssa juuri mitään tekemistä. Pelkkää viihdettä ovat, joten ihan sama kuka ne kirjoittaa.

Vierailija
75/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen astrologiaa harrastava ihminen ja tiedän tasan tarkkaan, että iltapäivälehtien horoskoopeilla ei ole astrologian kanssa juuri mitään tekemistä. Pelkkää viihdettä ovat, joten ihan sama kuka ne kirjoittaa.

Ei asian harrastaminen tai edes siitä rahastaminen tee humpuukista sen asiallisempaa tai pätevämpää. Jos vauva syntyy vaikka ennenaikaisena kuukautta ennen laskettua aikaa, niin ei sen luonne muutu siitä että horoskooppimerkki vaihtuu. Luonteeseen vaikuttavat geenit ja kasvatus ja muu ympäristö. Vai olisivatkohan aikuisina saman luonteisia tasan samalla hetkellä syntyneet: toinen Delhissä sairaana köyhyyteen sairaalle yhäidille, toinen Suomessa terveenä ns hyville vanhemmille? Ja onko maailmassa ihmisillä ylipäätään vain 12 eri luonnetta? Aivan pähkähullua.

Vierailija
76/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asian harrastaminen tai edes siitä rahastaminen tee humpuukista sen asiallisempaa tai pätevämpää. Jos vauva syntyy vaikka ennenaikaisena kuukautta ennen laskettua aikaa, niin ei sen luonne muutu siitä että horoskooppimerkki vaihtuu. Luonteeseen vaikuttavat geenit ja kasvatus ja muu ympäristö. Vai olisivatkohan aikuisina saman luonteisia tasan samalla hetkellä syntyneet: toinen Delhissä sairaana köyhyyteen sairaalle yhäidille, toinen Suomessa terveenä ns hyville vanhemmille? Ja onko maailmassa ihmisillä ylipäätään vain 12 eri luonnetta? Aivan pähkähullua.

Astrologinen kartta lasketaan aina syntymähetkestä, joten sillä ei ole merkitystä onko henkilö syntynyt ennen laskettua aikaa vai ei.

Geenit, kasvatus ja ympäristö ovat nimenomaan asioita, jotka löytyvät sieltä astrologisesta kartasta. Astrologia ei kumoa tieteellisiä löytöjä, vaan päin vastoin löytää samoja asioita. Menetelmät ja kieli vain ovat erilaiset.

Tietyt inhimilliset ja psykologiset ilmiöt ovat täysin universaaleja riippumatta siitä, millaisiin olosuhteisiin on syntynyt. Ne tietysti ilmenevät eri tavoin riippuen juurikin vaikka kulttuurista, taloudellisista mahdollisuuksista jne.

Minulla ei ole kylläkään tarvetta yrittää vakuuttaa ketään astrologiasta, mutta yhden asian haluaisin vähän painokkaammin sanoa, koska se on niin yleinen harhaluulo. Eli: Astrologiassa ei ole kyse 12 eri luonnetyypistä.  Eläinradan 12 merkkiä ovat toki tärkeä osa astrologiaa, mutta siltikin vain osa sitä.

Vierailija
77/77 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme