Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikin ainoa tarkoitus on saada kuiva pillu liukkaaksi, miehelle tuo on lähinnä ajanhukkaa!

Vierailija
12.05.2022 |

Mutta voihan sitä sitten roplata vähän itse panoa odotellessa, jos pakko on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmettelen miksei naiset räplää itteään jo lähelle kliimaksia että sit saisi helpommin orkkunsa. veteleehän miehetkin munaa edes taa että saa kerralla persilmään sen

Vierailija
2/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaana ja huomionkipeänä biseksuaalina miehenä minun haluan kysyä sinulta Ap, että onko sinun tarkoituksesi vain ärsyttää, vai oletko oikeasti noin hölmö kuin, mitä annat avauksessasi ymmärtää, että saattaisit olla. - Rentoudu ja ole hosumatta, niin se saattaa tuottaa itsellesikin, ehkä yllättävääkin nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan se kun liukuvoiteet on keksitty. Ei tartte pillua erikseen räplätä että kostuu.

Vierailija
4/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa panna naista, kun omalla kädelläkin saa.

Vierailija
5/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun pillu paitsi kastuu myös muuttuu tiukemmaksi kiihottuessa. Että kyllä siinä saa mieskin osansa, kun jaksaa nähdä vaivaa. Liukuvoiteella ei saa samaa aikaan, vaikka sisään pääsisikin.

Vierailija
6/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ihan rouvan toimesta jätetään esileikki välistä ja vedetään liukuvoiteen kera heti täyteen laukkaan. Siinä monesti jää itse kyydistä kun kaipaisi kuitenkin sitä esileikkiä.

Orgasmi onkin melko usein sellanen kädenlämpöinen.

Vierailija
7/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaana ja huomionkipeänä biseksuaalina miehenä minun haluan kysyä sinulta Ap, että onko sinun tarkoituksesi vain ärsyttää, vai oletko oikeasti noin hölmö kuin, mitä annat avauksessasi ymmärtää, että saattaisit olla. - Rentoudu ja ole hosumatta, niin se saattaa tuottaa itsellesikin, ehkä yllättävääkin nautintoa.

Jotenkin tästä jäi vaikutelma, että vastasit jo itse omaan kysymykseesi.

Vierailija
8/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika usein nylkytystä vaatteet päällä. Sitten saatan sormeilla ja nuolla pillua vielä toisinaan ja vasta sitten pano. Joskus kyl suoraan housut alas ja mekko ylös ja muna pilluun.!

Vierailija
9/11 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin porvoosta taas tämäkin aloitus.  Sitten joku vielä kuvittelee, että pillun on vastaanottavainen vain liukkairia laittamalla. No ei ole. Ei onnistu isokaluiselta sitten millään. Tai onnistuu kun rikkoo limakalvot ja teettää hiivatulehduksia. Joskus nuorena erehtynyt ehdottamaan pikaseksiä.  Siitä lähtien halunnut seksiä vain kun toinen on ollut halukas ja sittenkin pitkien hyväilyjen kanssa saatu tarpeeksi kiimaan.

Vierailija
10/11 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin porvoosta taas tämäkin aloitus.  Sitten joku vielä kuvittelee, että pillun on vastaanottavainen vain liukkairia laittamalla. No ei ole. Ei onnistu isokaluiselta sitten millään. Tai onnistuu kun rikkoo limakalvot ja teettää hiivatulehduksia. Joskus nuorena erehtynyt ehdottamaan pikaseksiä.  Siitä lähtien halunnut seksiä vain kun toinen on ollut halukas ja sittenkin pitkien hyväilyjen kanssa saatu tarpeeksi kiimaan.

Kyllä Porvoossa hoidetaan nainen kuntoon. Taidat varmaan tarkoitaa "Niin Porista"!!

Vierailija
11/11 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan, joten aidosti kyllä ihmettelen miksei naiset tee enempää sen elimensä valmistelun eteen, makaa vaan sakset auki ja kuvittelee, että mies haltioissaan tekee kaiken työn. Tsut tsut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän