Kumpi ihminen on näistä esimerkeistä pahempi?
A: Henkilö on alkoholisti. Hän on pettänyt kerran henkilö B ja lopulta pyöritellyt samaa aikaan B:ta ja toista ulkopuolista. Hän kuitenkin valitsi uudestaan henkilön B. Hän myös usein lakkaa vastaamatta puhelimeen ja laittaa sen kiinni jos A soittaa, hän siis lähtee ryyppyreissulle ja jää sille tielle. Hän on satuttanut fyysisesti henkilöö B.
B: Hän on impulsiivinen. Satuttanut henkilöä A fyysisesti ja henkisesti. Pettänyt henkilöä A usean eri ihmisen kanssa, pitänyt salasuhteesta. Hän valehtelee henkilölle A usein.
Kommentit (18)
En ole minä, pohdin ystävän kanssa kumpaa henkilöä pidetään kauheampana. AP
Jos A ja B ovat pariskunta, niin pahinta on tuo parisuhde.
Kumpikin on aivan yhtä vahingollista seuraa. Mitä eroa noilla on?
Sairaita ja yhtä pahoja, avun tarpeessa molemmat :(
Nyt ei vaikuta kumpikaan hyvältä toiminnalta. Pitäisi mennä eri teille, jos juomista ja suhderallia jatketaan monen kanssa. Ei taida olla avoin suhde. Pelaaja ei kai muutu. Fyysisesti ei saa satuttaa missään nimessä ja henkisestikin aika arveluttavaa, jos niin käy.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi seurustella kummankaan kanssa?
Valitsen vaihtoehdon C: "rakastaa ja arvostaa puolisoaan, ei koskaan petä eikä ole väkivaltainen". Kai tämä nyt on ihan itsesäänselvä perusedellytys parisuhteelle.
Toivottavasti näillä ei ole lapsia eikä lemmikkejä!
Olin samaa mieltä! Molemmat kamalia mutta b pahempi. AP
Miksi B on pahempi kuin A? Perusteluja nyt!
A sentään rakastaa Btä. B ei arvosta Ata ollenkaan
Toinen alkoholisti ja toinen vain mahdottoman ilkeä toiselle.. Ovatko tuttuja vai sinä itse?