Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada yhteys lapseen. Minulla ei ole S-postia, ei puh-numeroa, ei tietoa missä asuu, pojan nimellä ei lyödy some tilejä

Vierailija
12.05.2022 |

Poika lähti 2004 18-vuotis syntymäpäivänään jonnekkin. Lähetti vain viestin jossa luki, "muutin pois täältä" tai jotain sellaista, en enää muista. Olen pieniä palasia hänen elämästään kuullut tässä vuosien varrella. On ilmeisesti yliopistossa käynyt. On 2-4 lapsen isä. Näistä vanhin ilmeisesti nyt jo teini-iässä. Naimisissakin on ollut nyt jo tietääkseni melkein vuosikymmenen. Ellei ole eronnut, en tiedä. Verotiedoissa hänen nimensä näin tuossa pari vuotta sitten, aika kovillakin tuloilla. Poika ei ole ollut yhteyksissään isäänsä taikka sisaruksiinsakkaan. En edes tiedä mistä häneen saisi yhteyden. Hänelle olisi aivan käsittämättömästi asiaa

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo olla. Hän ottaisi yhteyttä jos haluaisi.

Vierailija
62/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaino on rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa lapsensa tarpeet ohittavalta ja kylmäkiskoiselta vanhemmalta. On paljonkin lapsia, joita kaltoinkohdellaan tavalla tai toisella lapsuudenkodissaan, ja ottavat sitten aikuisena täydellisen pesäeron pystyäkseen elämään omaa elämäänsä ilman jatkuvaa uhkaa.

Vierailija
64/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiikö jokin järjestö kadonneita? Miten tulee mieleen, että jokin sellainen taho etsii?

Riski on tietysti, ettei " kadonnut " halua tulla löydetyksi.

On erittäin surullista, että ihmisten välit voi mennä niin pahoin rikki, ettei halua nähdä lähimmäisiä ikinä. Ei tule eikä saa anteeksiantoa, joka voisi puhdistaa ja tuoda tasapainon loppuelämälle.

Itselleni hyvin tuntematonta pyyhkiä elämästä pois ainakaan lähimmäisiä, vanhempiaan, sisaruksia. Pitää olla erittäin painavat syyt että voisi hylätä.

Anteeksiannossa ei ole mitään mieltä, jos toinen ei edes harkitse oman käytöksensä muuttamista. Minä annoin anteeksi vuodesta toiseen ja voin itse huonosti. Nyt kun on välit poikki, koen nimenomaan sitä, mitä sinä kuvaat puhdistumisena ja tasapainossa olemisena. En tiedä, mitä vanhempani kokevat, eikä se ole minun vastuullani.

Sinulle ajatus on tuntematon, koska sinulla on ilmeisesti normaalit perhesuhteet. Kaikilla ei ole. Sama kuin sanoisit amputoidulle, että minulle on muuten ihan tuntematon ajatus, että antaisin leikata jalkani poikki, ja siihen pitää kyllä olla painavat syyt. No shit, Sherlock.

Vierailija
65/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen kautta voi löytää hänen ystäviä ja saada viestejä hänelle.

Vierailija
66/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen yhteystiedot ei ole julkiset, hän ei halua yhteydenottoja.

Vierailija
67/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Anna poikasi olla. Se että olet unohtanut hänet välillä kertoo sinusta paljon. Poikasi ottaa itse yhteyttä mikäli hän haluaa.

Vierailija
68/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kuvottavaa että minun yhteystietoja, verotiedot ja ties mitä tongittaisiin kun "haluuun olla yhteyksis" vaikka on jo vuosia ollut selvää ettei kiinnosta, molemmin puolin.

Vierailija
69/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee trollinpaskalta taas

Vierailija
70/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole yhteydessä äitiini. Hänkin aina välillä aktivoituu piipittämään jotain. Ei ihminen koskaan syyttä niitä välejä katkaise.

Jos henkilö on E M niin minäkin katkaisin välit. Olet toiminut oikein!

Vierailija
71/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kannata kysyä. Täällä moni purkaa omia traumojaan. Monella ollut pas ka lapsuus ja suhteet huonot sukulaisiin. Monesti syytä myös näissä valittajissa.

Aina ei varmaan löydy syytä vanhemmista kun lapsi häipyy.

Hyvä tehdä sovinto, olipa syy mikä tahansa.

Vierailija
72/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein eron kahteen sukulaiseeni. Vika oli todella heissä, ei vanhempani vaan muuta lähisukua. Odottavat varmaan, että vanhemmiten lepyn ja otan yhtettä. En ota. Minulle he ovat kuolleita enkä aio vastata heidän mahdollisiin kyselyihinsä.

Vierailija
73/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo

Poikapaska itse tehnyt aloituksen päästäkseen pätemään, heh.

Tulotkin mainittava, siitäs saitte! Pärjää muka hienosti ilman BOOMERI-vanhempiaan. Eiks niin ;DDDDDD

Taatusti sama suurten ikäluokkien syyllistäjä aloituksen takana. Tuskinpa ne vanhemmat täällä kyselevät.

Pysyisi poissa vaan ikäihmisiä kiusaamasta.

Vierailija
74/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen katoaminen jotain lapsuudenkodista ja ap:stä kertoo. Ja mielenkiintoinen yksityiskohta tuo verotiedot: ap haluaa kaiken lisäksi rahaa.

Ap on törkeä. Ap:n ei pidä yrittää ottaa yhteyttä.

Älä viitsi vääristellä. Toki minäkin, jos tuossa tilanteessa olisin, koettaisin googlailla lapseni nimellä ja osuuhan se väkisinkin myös Iltisten julkaisemiin verotietoihin, vaikkei niitä etsisi. Kyllä minäkin ilahtuisin lapseni puolesta, jos edes sellaisen tiedon löytäisin ja olisin onnellinen hänen puolestaan.

Et taida juurikaan tajuta, että ihmistä voi kaivata ja etsiä muistakin syistä kuin sinulle tärkeistä. Voi oikeasti ikävöidä, ihmetellä ja aivan varmasti rakastaa, etenkin kun ei tiedä, miksi toinen lähti.

Vierailija
75/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kuvottavaa että minun yhteystietoja, verotiedot ja ties mitä tongittaisiin kun "haluuun olla yhteyksis" vaikka on jo vuosia ollut selvää ettei kiinnosta, molemmin puolin.

Ihmissuhteissa voi tulla pattitilanteita, joiden selvittäminen on sitä vaikeampaa, mitä pitemmälle aika kuluu, mutta ei mahdotonta.

Pidän melko oireellisena mielipidettäsi; ikävää jos sinun ihmissuhteesi ovat tuollaisia ehdottoman kylmiä ja vihamielisiä.

Vierailija
76/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somen kautta voi löytää hänen ystäviä ja saada viestejä hänelle.

Ja vainosyytteenkin lopulta voi saada.

Vierailija
77/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh heijaa miten hurjalla tavalla tässä viestiketjussa ihmiset hyökkää viestiketjun aloittajaa kohtaan tietämättä yhtään mitään tilanteesta.

Hävettää heidän puolestaan.

Googlesta löytyy kaikki mahdollinen mitä ihminen on ikinä julkaissut itsestään tai työnantaja. 784

Yleensä jos ei ole kotiin ollut yhteydessä täytettyään 18, siihen on syynsä.

Vierailija
78/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen katoaminen jotain lapsuudenkodista ja ap:stä kertoo. Ja mielenkiintoinen yksityiskohta tuo verotiedot: ap haluaa kaiken lisäksi rahaa.

Ap on törkeä. Ap:n ei pidä yrittää ottaa yhteyttä.

Älä viitsi vääristellä. Toki minäkin, jos tuossa tilanteessa olisin, koettaisin googlailla lapseni nimellä ja osuuhan se väkisinkin myös Iltisten julkaisemiin verotietoihin, vaikkei niitä etsisi. Kyllä minäkin ilahtuisin lapseni puolesta, jos edes sellaisen tiedon löytäisin ja olisin onnellinen hänen puolestaan.

Et taida juurikaan tajuta, että ihmistä voi kaivata ja etsiä muistakin syistä kuin sinulle tärkeistä. Voi oikeasti ikävöidä, ihmetellä ja aivan varmasti rakastaa, etenkin kun ei tiedä, miksi toinen lähti.

Varmasti asia on kerrottu moneen kertaan ennen lähtöä. Näitä vanhempia riittää, jotka ei myönnä mitään.

Vierailija
79/79 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua olla yhteydessä. Jätä rauhaan.

No mistäs sitä tietää ettei halua olla yhteydessä. Olen minäkin häneen halunnut olla yhteydessä vaikken yhteyttä tätä ennen ole ottanut

ap

Hei, lapsesi on katkaissut välinsä koko perheeseensä heti, kun on täyttänyt 18-vuotta. Eli heti, kun se on ollut mahdollista. On sen jälkeen menestynyt elämässä ilmeisen hyvin, mutta ei ole ottanut mitään yhteyttä, kertonut yhteystietojaan tai edes ilmoittanut lastensa syntymästä.

Kyllä tuosta voi ihan varmaksi sanoa, että hän ei halua olla teihin yhteydessä. Siihen on varmasti hyviä syitä, joista sinullakin saattaa olla joku aavistus. Voit nauttia ajatuksesta, että lapsi on kuitenkin menestynyt ja hänen on varmaankin hyvä olla. Ei kannata ottaa häneen yhteyttä, kun hän ei selvästi sitä halua.

En tarkoita pahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme